Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelma. Sektio olisi pelastanut avioliittoni!

Vierailija
05.09.2014 |

En vihaisi vartaloani ja kykenisin harrastamaan seksiä. Nyt vihaan itseäni ja pihtaan :(

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]

Seis het....mikä on ongelmasi? Kauanko synnytyksestä?  Jne? Anna nyt jotain pohjaa...avauksesi on erittäin ontuva.

[/quote]

Vuosi aikaa synnytyksestä. Imukuppisynnytys, vauva avosuisessa tarjonnassa (oli silti pieni, 2,6 kg ja py. 33 cm). Kivasti toisinaan saattaa vielä lirahtaa pissaa pöksyihin kun esim. aivastaa (vain onneksi, jos sellainen asento jossa jalat harallaan, ja ei ehdi supistaa lihaksia) :(

Oon laihtunut jo pari kiloa alle lähtöpainon, kiloja tuli 25 raskauden aikana. Mahassa vähän arpia mutta ne ei haittaa ja tissit nyt on mennyttä kun kasvoivat 75C - 75G... No mut ne ei niin haittaa, mutta tuo alapää. Alkuun aukko koostui kahdesta pallosta, mutta on jo kutistunut ja näyttää melko normaalilta. Sormia menee varmaan kolme jos paikat kosteana! Ällöttävää! :(

Ap

[/quote]

Ihme tyyppejä kun tuijottelette sitä aukkoanne. Kyllä mäkin sinne synnytyksen jälkeen kurkkasin ja joo kyllä varmasti menee sormia kolme kostuneena neljäkilosen punnertamisen jälkeen, mutta mukavasti muokkasi tuo lapsen ulos runnoutuminen paikkoja uuteen uskoon eikä seksi KOSKAAN ole tuntunut niin hyvältä kuin synnyttämisen jälkeen. En ole ulkonäöstä angsteja ottanut, tosin eipä ole tullut tuijoteltua värkkiä ennen synnytystäkään pahemmin, asiansa on ajanut vaikka rumiahan ne on. Ja ei, mies ei myöskään osaa sanoa että onko eroa entiseen synnyttämättömään (ja olin jopa miehen eka, eli neitsyt!) ja nauttii seksistä myös. 

Mikä ongelma? Minä korjasin lerpattavat luppakorvan AA-tissit lääkärillä kun tissittömyys vähän häiritsi. Tosin aion nekin poistaa jos toisen lapsen joskus saamme.

Vierailija
22/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos virtsa karkailee ja paikat tuntuu löysiltä niin kyllä sitä täytyy enemmän niitä lihaksia treenata. Ei pelkästään lantionpohjalihaksia vaan saada ryhtiä ja tonusta koko kehoon. Itse olin kuntosalilla 2vko synnytyksestä ja treenasin raskauden loppuun saakka. nro 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopettaa itsesäälissä rypemisen ja hankkii itsellen hoitoa, vaikka sitten neuvolan kautta virtsankarkailuun, siihenkin on leikkauksia.

Vierailija
24/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan nyt jumppaamaan ja älä keksi mitään typeriä tekosyitä tai syyttele asioita mille et mitään voi. Kasva vaikka aikuiseksi siinä samalla kun kerran on lapsikin mistä huolehtia! Varmasti housuihin lirahtaa vielä kymmenen vuoden jälkeenkin jos et asialle tee mitään ja miten ihmeessä avioliittosi olisi tästä housuihin kusemisestasi muuttunut? Älkää nyt ainakaan toista lasta menkö tekemään ikinä, sinun pääsi ei sellaista yksinkertaisesti kestä.

Vierailija
25/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:05"]

Ap lopettaa itsesäälissä rypemisen ja hankkii itsellen hoitoa, vaikka sitten neuvolan kautta virtsankarkailuun, siihenkin on leikkauksia.

[/quote]

En tiedä miksi, mutta haluan vain rypeä itsesäälissä. Oikein odotan että mies loukkaisi minua puheillaan, jolloin voisin sanoa olleeni oikeassa siinä että hän ei koe minua enää kauniina tai haluttavana ja siinä että raskaus ja synnytys pilaa kropan ja sille ei itse mitään voi. Sitten voisin elää loppuelämäni ilman seksiä.

Ap

Vierailija
26/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaosaston voi leikkauttaa, Virossa noin 1500€ ja kotimaassa vähän enemmän. Googleta "vaginan korjausleikkaus" ja varaa aika. Mä olen viimeiset 5 vuotta vältellyt seksiä, ja se todellakin rassaa kun olen sinkku ja kahden lapsen äiti. Muuten tyytyväinen ulkonäkööni, mutta jumpasta huolimatta rönttönen on niin väljä että aiheuttaa lähinnä kiusaantumista ja stressiä... Edellinen seksiyritys 1,5 vuotta sitten. Oon menossa leikkaukseen, joskus pian.

Hyvää jatkoa, hoida asia kuntoon!

Vierailija
27/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kauanko sulla aikaa synnytyksestä? Mä pusersin nelikilosen vauvan alakautta, py 37 ja pari viikkoo oli joo alapää turvoksissa mutta nyt 3kk synnytyksestä ja seksi sujuu paremmin kuin hyvin. Mies tyytyväinen ja itse tulen 3-5 työnnön jälkeen, ihan oikeesti. Ja kykenen tulemaan hetken päästä uudelleen, joissakin tapauksissa se synnytys vain parantaa alakerran asioita, mm. tuntoherkkyyttä. 

Vierailija
28/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sormea mahtuu kiihottuneena? Öö no kelle ei? :D T. ei synnyttänyt

Vierailija
29/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:11"]

Alahan nyt jumppaamaan ja älä keksi mitään typeriä tekosyitä tai syyttele asioita mille et mitään voi. Kasva vaikka aikuiseksi siinä samalla kun kerran on lapsikin mistä huolehtia! Varmasti housuihin lirahtaa vielä kymmenen vuoden jälkeenkin jos et asialle tee mitään ja miten ihmeessä avioliittosi olisi tästä housuihin kusemisestasi muuttunut? Älkää nyt ainakaan toista lasta menkö tekemään ikinä, sinun pääsi ei sellaista yksinkertaisesti kestä.

[/quote]

Oon jumpannut kyllä. Tilaan ajan gynelle, joka saa katsoa onko mulle tullut jokin vamma alapäähän synnytyksestä. Silloin ei paljon jumpat auta. Kyllähän avioliitto muuttuu jos seksiä ei enää ole.

Ap

Vierailija
30/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne hormonit.

Vierailija
31/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:11"]

[/quote]

Oon jumpannut kyllä. Tilaan ajan gynelle, joka saa katsoa onko mulle tullut jokin vamma alapäähän synnytyksestä. Silloin ei paljon jumpat auta. Kyllähän avioliitto muuttuu jos seksiä ei enää ole.

Ap

[/quote]

Siis onko seksi jotenkin kivuliasta ts. viittaisi vammaan?

Vierailija
32/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti saattais olla isommaksi avuksi kuin gyne. Vahvasti kuulostaa siltä, että ongelma on siellä korvien välissä. Tai jos tosissaan haluat rypeä loppuikäs niin onnea matkaan.. Sääli sun miestä ja lasta siinä tapauksessa :(

Vierailija
33/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:14"]

Alaosaston voi leikkauttaa, Virossa noin 1500€ ja kotimaassa vähän enemmän. Googleta "vaginan korjausleikkaus" ja varaa aika. Mä olen viimeiset 5 vuotta vältellyt seksiä, ja se todellakin rassaa kun olen sinkku ja kahden lapsen äiti. Muuten tyytyväinen ulkonäkööni, mutta jumpasta huolimatta rönttönen on niin väljä että aiheuttaa lähinnä kiusaantumista ja stressiä... Edellinen seksiyritys 1,5 vuotta sitten. Oon menossa leikkaukseen, joskus pian. Hyvää jatkoa, hoida asia kuntoon!

[/quote]

Sulla varmaan tuli jokin sisäinen repeämä jos tilanne kahden lapsen jälkeen jumpasta huolimatta niin paha? Tsemppiä!

Ap

Vierailija
34/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:15"]

Ap kauanko sulla aikaa synnytyksestä? Mä pusersin nelikilosen vauvan alakautta, py 37 ja pari viikkoo oli joo alapää turvoksissa mutta nyt 3kk synnytyksestä ja seksi sujuu paremmin kuin hyvin. Mies tyytyväinen ja itse tulen 3-5 työnnön jälkeen, ihan oikeesti. Ja kykenen tulemaan hetken päästä uudelleen, joissakin tapauksissa se synnytys vain parantaa alakerran asioita, mm. tuntoherkkyyttä. 

[/quote]

Minulla myös tuntoherkkyys parantunut. Mies ei ole kehunut eikä moittinut, siitä ei saa oikein irti mitään kuulemma samanlaiselta tuntuu. No niinpä varmaan. Ei kiinnosta seksi, tunnen itseni likaiseksi jos haluan seksiä, tälläinen löysä riipputissi :(

Ap

Vierailija
35/63 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa vähän ongelmia seksin harrastamisessa synnytyksen jälkeen, synnytyksestä nyt 6kk. Mies laittaa ensin dildon pilluun ja sit tunkee ite vielä sinne lisäks, joo tuleepa tosi hyvä olo! Ja sit kehtaa vielä sanoa ettei siinä ole mitään vikaa, on hyvä jne. Mutta yleensäkin haluaa vain suihinoton tai sit peppua, harvemmin ees haluaa enää pillua ja sittenki kun haluaa niin tuolleen törkeilee. Alan oikeesti harkitteen jotain leikkausta..

Vierailija
36/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:51"]

Täällä kanssa vähän ongelmia seksin harrastamisessa synnytyksen jälkeen, synnytyksestä nyt 6kk. Mies laittaa ensin dildon pilluun ja sit tunkee ite vielä sinne lisäks, joo tuleepa tosi hyvä olo! Ja sit kehtaa vielä sanoa ettei siinä ole mitään vikaa, on hyvä jne. Mutta yleensäkin haluaa vain suihinoton tai sit peppua, harvemmin ees haluaa enää pillua ja sittenki kun haluaa niin tuolleen törkeilee. Alan oikeesti harkitteen jotain leikkausta..

[/quote]

:(

Vierailija
37/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:11"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Siis herran jestas nyt nainen, lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. 2,6kiloisen vauvan synnyttämisestä ei tule vammoja. Vamma taitaa nyt olla yläpäässäsi, kehotan hakeutumaan johonkin juttelemaan.

Vierailija
39/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 23:11"] Alahan nyt jumppaamaan ja älä keksi mitään typeriä tekosyitä tai syyttele asioita mille et mitään voi. Kasva vaikka aikuiseksi siinä samalla kun kerran on lapsikin mistä huolehtia! Varmasti housuihin lirahtaa vielä kymmenen vuoden jälkeenkin jos et asialle tee mitään ja miten ihmeessä avioliittosi olisi tästä housuihin kusemisestasi muuttunut? Älkää nyt ainakaan toista lasta menkö tekemään ikinä, sinun pääsi ei sellaista yksinkertaisesti kestä. [/quote]   Oon jumpannut kyllä. Tilaan ajan gynelle, joka saa katsoa onko mulle tullut jokin vamma alapäähän synnytyksestä. Silloin ei paljon jumpat auta. Kyllähän avioliitto muuttuu jos seksiä ei enää ole. Ap   [/quote] Siis herran jestas nyt nainen, lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. 2,6kiloisen vauvan synnyttämisestä ei tule vammoja. Vamma taitaa nyt olla yläpäässäsi, kehotan hakeutumaan johonkin juttelemaan.

[/quote]

Entä jos vauva on ollut isopäinen? Paino ei välttämättä merkkaa kaikkea synnytyksessä. Minä repesin peräaukkoon asti  ja synnytin vain 3kg vauvan. Tosin siinä olen samaa mieltä kanssasi, että vika taitaa olla ap:n korvien välissä. Soittaisi neuvolaan ja sieltä jatkotutkimuksiin joko fyssarille tai terapiaan. Taitaa olla hieman masentunut tapaus.

Vierailija
40/63 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up