Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB JUSSIN VAIMO

Vierailija
05.09.2014 |

Kävi kuumana twitterissä kun Jussia arvosteltiin

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten niin mokas otin kellosta aikaa ja oli 3min" JUST JOO KATTO TELKKARII JA OTTI AIKAA -.-

Vierailija
42/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua naurattaa sun ulkonäkö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolt on poistettu ihan sikana noita twiittejä!!!

Vierailija
44/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa kun jussi jaksaa lohduttaa ja selittää noille asiat<3"

Vierailija
45/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:36"]"Ihanaa kun jussi jaksaa lohduttaa ja selittää noille asiat<3"
[/quote]

onpas ihanaa XDDDDDD

Vierailija
46/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti vaimo :)

Vierailija
47/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisitko itse pärjännyt paremmin laitatko kuvan jossa kiipeät seinää?!?!?!!"

Vierailija
48/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä vakka todella kantansa valinnut. Jussi filosofoi päivät pitkät ja jokaiselle poikkisanojalle tulee akka räpättämään välittömästi, onhan Jussi rakas ihana nallukka niin fiksu ja filmaattinen!

Heräis nyt helevetti tähän maailmaan.

Vierailija
49/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku tai Anne himaan sunnuntaina. Jussi herättää voimakkaita tunteita. 

Vierailija
50/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään samanlainen nero kuin suurta älyään mainostava miehensä.

Vierailija
51/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää millasta ois viettää iltaa ton pariskunnan kanssa...

Vierailija
52/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:09"]Miettikää millasta ois viettää iltaa ton pariskunnan kanssa...
[/quote]

XDDDD hahahhaha hyiii

Vierailija
53/59 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhosin Jussia kahden ensimmäisen päälähetyksen jälkeen, sitten tuli 24/7 ja mielipiteeni muuttui tätä henkilöä kohtaan täysin. Saattaa puhua hieman liikaa, mutta on omalla tavallaan sympaattinen ja mielenkiintoinen ihminen. Tällä hetkellä yksi niistä harvoista ihmisistä talossa jota jaksaa seurata. 
Samaa en voi sanoa Jussin vaimosta, ainakaan hänen twitterin perusteella. 
Jos olisin Jussin vaimo, saattaisin seurata jäät hatussa mitä se ukkoseni siellä touhuaa, luultavasti lukisin foorumeita kyseisestä aiheesta jos sellainen kävelisi vastaan, mutta en todellakaan etsimällä etsisi aiheita, enkä varsinkaan twiittaisi joka toinen minuutti. Toinen asia joka Jussin vaimon twitteristä pisti silmään, oli kuva Jussista luultavasti nuorempana ja kapeampana. Minkä takia? Jos joku elämässään epäonnistunut, turhauttava ihminen haukkuu hänen miestään netissä lihavaksi, miksi pitää todistella että 'on hän joskus ollut laiha'? Ei sillä, minun mielestä Jussi ei ole ollenkaan liian lihava, itse ainakin tykkään. 

Love and peace, toivoisin todella että Jussin vaimo ymmärtäisi soveliaisuuden rajat eikä heittäisi twitterillään lisää vettä kiukaalle. (Odotellen sitä hetkeä kun Jussi päätyy Jonnan kanssa saman peiton alle)

Vierailija
54/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:32"]Sanoo että jussi lihoi sairauden takia, että oli muutama vuosi sitten ihan hoikka, onkohan näin....
[/quote]

On laittanut sinne myös kuvan Jussista. Vaikea tietysti sanoa miltä ajanjaksolta se on mutta aikuiselta näyttää ja ihan normaalikokoinen mies.

Tavallaan ymmärrän tuon puolustelun mutta kun rakasta ihmistä kritisoidaan, oma arviointikyky alenee. noiden kommenttien perusteella sanoisin, että enemmän aiheuttaa hallaa miehensä imagolle.

Vierailija
55/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jussi on kyllä ihan symppis. No vanhemman naisen näkökulmaa mutta huomaavainen noin nuoreksi mieheksi.

Vierailija
56/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi säälittävää kun vaimo puolustelee bb- talossa olevaa miestään. Kai se nyt oli tiedossa tällä älykkäällä pariskunnalla että kritiikkiä tulee ja ihan urakalla. Olis vaan fiksumpi veto vaimolta olla hiljaa.

Vierailija
57/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi eukko näytti siltä että ois romaniverta suonissa

Vierailija
58/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin otin vähän itseeni kun olen päässäni ajatellut, että lihava mies joka kehuu käyvänsä salilla 4-5 kertaa viikossa. Jos tosiaan sairauden takia lihonut. En ymmärrä miten fiksu ihminen voi lihota,, mutta sairaus selittää kyllä.

Sympatiat vaimolle, kyllä voisin itsekin reagoida noin, jos omaa miestä haukuttaisiin. Suosittelisin vaimoa pysymään poissa keskustelupalstoilta ja twitteristä. Pelkkää hallaa tekee itselleen tuolla haukkumisten lukemisilla. Ihmiset haluaa tahallaan netissä tuottaa toisilleen pahaa oloa.

Vierailija
59/59 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui bb-ssä eilen, eh ehtinyt katsomaan? Pääpiirteittäin, etenkin Jussin jutut kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan