Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hemmetissä näistä syylistä pääsee eroon??

Vierailija
05.02.2023 |

Mulla on sormissa kamalasti syyliä, ja varpaassa yksi, ja olen vuosien ja vuosikymmenten aikana kokeillut kaikki mahdolliset aineet. Ja yrittänyt ilmastointiteippitemppua myös. Nyt pari kuukautta olen käyttänyt Syylend-nestettä, jota sivellään. Ei auta. Mikään ei auta. Ovat rumia, hävettää. Oikeastaan vaan lisää tulee, nyt taas kaksi uutta pientä pampulaa, jotka on selvästi uusia syyliä. Tämä Syylend oli vielä kauhean kallista, jotain 30 euroa pikkuinen pullo.
Syylendin ohjeessa on maininta, että jos on ihonalainen syylä, niin se pitäisi jotenkin kaivaa esiin tai raottaa reunaa ennen aineen laittoa. Mikä ihme on ihonalainen syylä? Eikö ne kaikki ole tuossa ihon pinnalla?
Entä se ilmastointiteipin käyttö - pitääkö se teippi olla ihan vaan sen syylän kokoinen, pyöreä (olen kokeillut, ei pysy paikoillaan), eikä sellainen niin kuin laastari, joka kiedotaan sormen ympäri, koska eihän sellaista voi pitää koko ajan? Auttakaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vasta kun terveyskeskuksessa poltettiin syylät.

Vierailija
2/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuiko? Pääsitkö helposti kunnallisella puolella tuohon toimenpiteeseen? Oliko sulla paljon syyliä ja missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun tuhkavesi!

Pitää polttaa koivuja ja kerätä tuhkaa sekoitettuna veteen.

Pidä jalkoja / käsiä vedessä väh 15min per päivä. Vaihda vettä käyttökertojen välissä.

Käytä vettä 1-2 vkoa.

Vierailija
4/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylen syövyttää syylän pois. Se ei toimi jos et viilaa tai leikkaa syylästä kuivaa ihoa pois niin että se on vereslihalla. Kun ainetta laittaa se polttaa hetken piristi. Mulla hävisi parin käsittelyn jälkeen syylät varpaista. Ne vaan lopulta kuivui ja kun raaputti syylää se lähti lopulta kokonaan irti.

Vierailija
5/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusyljellä lähtee. Lapsena oli paljon syyliä jalkapohjissa, muuttuivat mustiksi ja tippuivat pois, kun joka aamu laittoi niihin aamusylkeä.

Vierailija
6/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuiko? Pääsitkö helposti kunnallisella puolella tuohon toimenpiteeseen? Oliko sulla paljon syyliä ja missä?

Puudutettiin niin ei sattunut. Onnistuin pääsemään ihan vaan ajanvarauksella, voi tietysti riippua paikkakunnasta miten pääsee. Syyliä oli vaan jalkapohjissa.

Vierailija
7/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha anoppi tietää kirjoitti:

Koivun tuhkavesi!

Pitää polttaa koivuja ja kerätä tuhkaa sekoitettuna veteen.

Pidä jalkoja / käsiä vedessä väh 15min per päivä. Vaihda vettä käyttökertojen välissä.

Käytä vettä 1-2 vkoa.

Joutavaa höpötystä. Syylät varsinkin jalkapohjissa ja varpaissa. Ei ole mukavia kun ne painuessaan vaikka. kenkää vasten tai toista varvasta vasten voi tuntua kivuliaalta se syylän patti. Ne on syytä hoitaa pois.

Kaiken lisäksi ne voi levitä. Mulla oli varpaiden välissä syylä ja alkoi tulla pienempiä syyliä viereiseen varpaaseenkin. Iso syylä hävisi wrruxilla parin kerran käsittelyllä ja pienille riitti kerta.

Vierailija
8/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verruxin. Sillä lähti pojan syylät.

Vierailija
9/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusyljellä lähtee. Lapsena oli paljon syyliä jalkapohjissa, muuttuivat mustiksi ja tippuivat pois, kun joka aamu laittoi niihin aamusylkeä.

Toimii jos jaksaa ja muistaa joka aamu. Kun nimittäin ne häviää vuosien kuluttua yleensä itsekseen.

Vierailija
10/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verruxin. Sillä lähti pojan syylät.

Asetyylisalisyylihappo on noissa kaikissa tehoaineena.

Vierailija
11/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmastointiteippi, ainakin sen verran isompi teippi että peittää kunnolla, laastarimalli paras. Ideana on tukahduttaa se syylä hapenpuutteeseen ja siihen tahnaan mitä teipin pohjassa on. Mulla lähti varpaasta syylä noin pian, kuivui vaan ja kiskoin kovat juuret pois.

Vierailija
12/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii jos jaksaa ja muistaa joka aamu. Kun nimittäin ne häviää vuosien kuluttua yleensä itsekseen.

Hyvällä onnella syylä solut olisivat tartuttaneet syylät sormiisikin. Enkä näe mitä järkeä on antaa mahdollisesti kipuakin aiheuttavien syylen kasvaa. Yksi on sitten levittää syyliä muihinkin. Mä uskon lapsena saaneni syylätartunnan koulusta liikuntasalista missä oltiin liikuntatunneilla paljain jaloin.

Vierailija
13/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät jesseteippiä niin kauan kun syylä on. Varuiksi vielä pari vkoo. Lähtee, mutta voi tulla puolen v takaisin. Mutta tapa se alku heti parilla vkolla jesaria.

Vierailija
14/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä onnella syylä solut olisivat tartuttaneet syylät sormiisikin. Enkä näe mitä järkeä on antaa mahdollisesti kipuakin aiheuttavien syylen kasvaa. Yksi on sitten levittää syyliä muihinkin. Mä uskon lapsena saaneni syylätartunnan koulusta liikuntasalista missä oltiin liikuntatunneilla paljain jaloin.

Sieltähän ne tuli, sen jälkeen en suostunut paljain jaloin liikuntatunnille, yöks. Ja pahoittelut, että olin vastuuton 8-9vuotias, olisi pitänyt ymmärtää googlata ja mennä apteekkiin silloin kultaisen ysärin alussa ihan itse.

Vierailija
15/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni vinkki oli että pissaat niiden päälle. En uskonut mutta kokeilin silti, lähtivät!

Vierailija
16/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista syylän jäädyttävä vekotin

Vierailija
17/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista syylän jäädyttävä vekotin

Tepsiikö luomiin?

Vierailija
18/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans toivo mennyt jalkapohjan kanssa. Kaikki mahdollinen ja mahdoton kokeiltu jo semmoset 25 vuotta. Kunnes. Kyllästyin ja laitoin jotain apteekin syövyttävää tököttiä (jossa vain pullo, pumpulipuikolla laitoin) tällä kertaa vähän väliä ohjeista viis. Lopulta syylä vuoti verta ihon alle. Käsittelyn jälkeen oli vaikea kävellä loppupäivä. En antanut sen haitata. Ja tämän rajumman käsittelyn ja verenvuodon se vaati, että lähti pois.

Vierailija
19/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusylki otti pois minun syylät.Ennenkuin nielaiset aamulla lipaise kielellä syyliä .Kyllä häipyy. 

Vierailija
20/37 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yli vuosi saada Syylend-liuoksella (pullossa) varpaan pohjasta syylä pois. Jos on ollut yli vuoden niin ne on todella sitkeitä. Mulla meni sitä ainetta yhteensä varmaan joku 6 pulloa 😂 Ei voinu lopettaa taistoa kesken kun oli siihen jo rahallisesti panostanut. Syylä lähti ja nyt on toinen siinä vieressä, olkoon. Syylendin vaikuttava ainehan on muuten muurahaishappo, sitä hommais jostain halvalla kanisterin 🙂