Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lopetan työt, lähden siivottuun kotiin.

Vierailija
05.09.2014 |

Ihana aloittaa viikonloppu kun aina perjantaisin pääsen aloittamaan sen näin aikaisin eikä tarvitse huolehtia viikkosiivouksesta. Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä olen ollut koko päivän kotona ja kahden tunnin päiväunieni aikana täällä oli käynyt siivooja :)

Vierailija
2/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siivoan aina torstaisin, että jää koko viikonloppu aikaa olla perheen ja ystävien kanssa. Kun olin kokoaikatyössä minullakin kävi siivooja, mutta en ollut koskaan tyytyväinen työn jälkeen. Nyt olen osa-aikatyössä  ja pidän torstaisin siivousvapaata. Saan rauhassa kunnolla laittaa paikoja kuntoon ja jynssätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun ei tarvitse mennä perjantaina töihin ollenkaan. Kiva, kun työnantaja antaa tehdä viikkotunnit täyteen, joko kolmessa tai neljässä päivässä oman valinnan mukaan. Kotikin on aina siisti, eikä mikään perjantai päivän erikoisuus. Kivaa viikonlopua!

Vierailija
4/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Viikonlopun tuhlaaminen kotitöihin on mielenvikaisuuden eräs muoto.

Vierailija
5/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, samaa siivouksen ulkoistamista olen itsekin miettinyt! Kuinka usein teillä käy siivooja? Entä miten iso talo teillä on ja kuinka paljon tuosta maksatte (ilman vähennyksiä)? Noin tuhat kertaa mieluummin tekisin koko viikonlopun kaikkea kivaa lasten kanssa kuin siivoaisin...

Vierailija
6/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oli tulla raskaan päivän jälkeen töistä kotiin kun isäntä oli tehnyt yllärisiivouksen ja pessyt pyykkiä <3

Vierailija
7/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollakin on hyvä tulla kotiin, kun kämppä siivottu, ruoka valmiina jne. Tosin ei ole vaimolle yllätys, minulle olisi yllätys, jos näin puhdasta olisi, kun itse tulisin kotiin vaimon ollessa kotona.