Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yrittää väkisin saada seurakseen juttuihin, jotka ei kiinnosta

Vierailija
05.09.2014 |

Minulla on ystävä, joka hyvin napakasti sanoo, jos jokin ehdotettu meno ei kiinnosta häntä. Olkoon sitten vaikka elokuva, josta hän luki huonon arvostelun tai teatteriesitys, josta ei välitä, jne. Ihan ok.

Mutta sitten hän itse ehdottaa jotain, joka minua ei kiinnosta. Esim. väkivaltaelokuvaa tai pubi-iltaa, jossa joku soittaa covereina hevibiisejä. Mutta hänpä ei tyydykään siihen, että sanotaan ei. Ei suinkaan. Vaan jahtaa ja uudelleen ja uudelleen ehdottaa sellainen tekopirteä hymy naamalla.

Mitä tekisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vastaat samalla tavalla hänelle, ei siinä kai muu auta. Itseäni vituttaa ns. ystävä joka ei koskaan tule mihinkään mitä minä ehdotan mutta omat menonsa ovat tosi tosi tärkeitä. Minulle hän keksii typeriä tekosyitä miksei voisi tulla sinne minne minä ehdotan. Nyt ymmärrän syyn siihen että hänellä ei ole paljon ystäviä. Eniten ärsyttää se että hän ei osaa sanoa suoraan, esim.  että nyt ei huvita tai en jaksa tulla. Keksii ihan typeriä juttuja. Tai pahin: jättää vastaamatta sekä tekstariin että faceviestiin vaikka näen että hän on paikalla ja on lukenut viestinkin. Olisipa kiva omistaa hyvä ystävä :/

Vierailija
2/3 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeks. Onks sun aina pakko mennä kattomaan jotain hirveetä paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samanlainen. Meillä ei ole yhtään sama maku minkään suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan