Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, jos näette silmiinpistävän ruman ihmisen?

Vierailija
05.09.2014 |

Ainakin jos näette monta kertaa. Itselleni tuli ainakin mieleen "onpa harvinaisen ruma ihminen"

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän sen ruman olemuksesta muuten. Jos hän vaikuttaa energiseltä ja tyytyväiseltä, ajattelen, että siinäpä on ihminen jolla on hyvä itsetunto eikä kanna ulkonäön rajoittaa itseään. Jos taas ruma pälyilee arasti ja vaikuttaa masentuneelta, säälintunnehan siinä tulee.

Vierailija
2/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että harmin paikka. Ulkonäölleen kun ei oikein mitään voi, ellei ole vara mennä veitsen alle.

Vierailija
4/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Harvoin tulee kauniita ihmisiä vastaan kadulla. Tavallisia kaikki.

Vierailija
5/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa. En kyllä muista, milloin olisin viimeksi nähnyt jonkun tosi ruman. Yhteen aikaan näin sellaisen peilissä ja siksi toivon hyvää muille yhtä rumille.

Vierailija
6/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kauneushan on katsojan silmissä. Noo en oikein osaa sanoa kumpiako näen enemmän "silmiinpistävän" rumia vai kauniita. Tosi harvoin noita ensimmäisiä kyllä näen. Voisinpa sanoa että enemmän kauniita.

ap

Vierailija
7/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelen että hei, joku muukin on ruma! (itseni lisäksi)

Heti perään ajattelen "apua, en kai mä jäänyt tuijottamaan? En kai loukannut sitä ihmistä?"

Vierailija
8/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sun mummoas.

Vierailija
9/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksa kiinnostaa. Tyhmimmät tietenkin tuijottaa.

Vierailija
10/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskäisen.

Vierailija
11/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten epäreilua elämä on, kun saa "huonot kortit" jo syntyessään ja joutuu kärsimään ilman syytä. Tai ei välttämättä kärsimään mutta joutuu ponnistelemaan saadakseen saman kohtelun kuin syntymäkaunis ihminen. Ihailen ihmisiä jotka ovat päättäneet elää tätä elämää täysillä välittämättä huonoista lähtökohdista.

Itse olen saanut kauniit geenit mutta tunnen huonoa omaatuntoa siitä välillä- mitä olen tehnyt ansaitakseni olla kaunis ja siten etuoikeutettu? Miksi minä saan enemmän huomiota kuin kaverini vaikka olemme molemmat yhtä mukavia? Mietin miltä kaveristani mahtaa tuntua.

Mutta kauneus on kirous jos sen varaan laittaa koko itsetuntonsa. Kauniille ja itseään parempina pitäville tulee vanhetessa olemaan tosi kova pala huomata että kukaan ei enää katsokaan eikä ihailekaan..

Vierailija
12/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:46"]Yskäisen.
[/quote]

:D tämä oli hyvä! Terkkuja vaan toiseen ketjuun.

Vierailija
13/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin junassa tosi ruman naisen, isokin oli. Oli mukavanoloinen ja vaikutti elämäniloiselta ja reippaalta, kaikinpuolin iloiselta ihmiseltä. Olin kateellinen koska ulkoisesti olen kauniimpi kuin hän mutta sisäisesti en ollenkaan niin itsevarma ja hilpeä kuin hän.

Vierailija
14/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tuo ihminen on varmaan saanut kärsiä ulkonäöstään. Vastaavasti yritän itse olla hänelle erityisen ystävällinen, mutta luontevasti enkä "tehdysti". Harva pitää siitä, että herättää sääliä.

Vierailija
15/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh ajattelen ja koitan kääntää katseen pois. Ja seuraavaksi koen kiitollisuuden tunteen, kun omaan itse paremmat ulkonäkögeenit. Ja kolmanneksi pohdin, olisiko ruma voinut jotenkin parannella ulkonäköään vai eikö vois vähempää sitä itseään ulkonäkönsä kiinnostaa.

Vierailija
16/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tunnen useitakin ihmisiä, jotka ehkä jonkun mielestä ovat rumia, mutta itse en todellakaan kiinnitä asiaan mitään huomiota. Tärkeämpää on kuinka ihminen kohtelee toisia ihmisiä ja elää omaa elämäänsä. Varsinkin kun ihmisen tuntee paremmin, ulkonäkö menettää täysin merkityksensä.

Vierailija
17/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrittelee ruman? Voiko olla hoikka, muodikkaasti pukeutuva ja hiukset hyvin, meikattu mutta silti törkeän ruma? Onko ruma automaattisesti ylipainoinen, huonosti pkkeutuva, huono iho, ei meikkiä? Itse en ainakaan muista nähneeni ketään muuten nättiä, mutta naamasta rumaa. Eiköhän kyse ole ihan laiskuudesta. Tottakai jotkut ovat heti herättyään todella kauniita.

Vierailija
18/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näette noin usein rumia ihmisiä? En ole vielä.eläissäni sellaiseen törmännyt, joka olisi normaalin näköinen ja silti ruma. Eri asia jos on vammautunut tai jotain epämuodostumaa kasvoissa tai tehnyt itsensä rumaksi tahallaan, esim lihonut muodottomaksi.

Vierailija
19/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:00"]

Mikä määrittelee ruman? Voiko olla hoikka, muodikkaasti pukeutuva ja hiukset hyvin, meikattu mutta silti törkeän ruma? Onko ruma automaattisesti ylipainoinen, huonosti pkkeutuva, huono iho, ei meikkiä? Itse en ainakaan muista nähneeni ketään muuten nättiä, mutta naamasta rumaa. Eiköhän kyse ole ihan laiskuudesta. Tottakai jotkut ovat heti herättyään todella kauniita.

[/quote] No eräällä naisella on kasvojen luusto ihan älyttömän ruma. Sellainen vänkäleuka (kuin mies). Muuten ihan laiha.

ap

Vierailija
20/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:15"]

Missä näette noin usein rumia ihmisiä? En ole vielä.eläissäni sellaiseen törmännyt, joka olisi normaalin näköinen ja silti ruma. Eri asia jos on vammautunut tai jotain epämuodostumaa kasvoissa tai tehnyt itsensä rumaksi tahallaan, esim lihonut muodottomaksi.

[/quote]

Joo, eipä täällä ketjuissa oikein kuin yhdellä ole ilmaantunut että tuntee useammankin ruman. En muista kuin kolme rumaa tyyppiä, kaikki menee jotenkin ääripäihin. Tuo vänkäleuka-miesnaamainen nainen, toinenkin oli ettei tienny onko mies vai nainen. Maria Mutola kilpauran aikana ei kovin kaunis ollu. Ruma mies jonka  muistan oli sellainen tosi ohut kasvoinen, ei lähes päätä ollenkaan.

ap