Mitä ajattelette, jos näette silmiinpistävän ruman ihmisen?
Ainakin jos näette monta kertaa. Itselleni tuli ainakin mieleen "onpa harvinaisen ruma ihminen"
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:03"]
No huh huh ja omista geeneistään kiitollinen pitää rumina ihan tavisihmisiä, joilla tietyt rumat piirteet.
Vammautuneita en kauhistele. Säälin kyllä.
Rumia piirteitä läskin lisäksi on esim. leuattomuus, kaulattomuus, miehellä olemattomat hartiat/perse leveämpi jne. Ja useamman tälläiset rumuusominaisuuden yhdistelmä aiheuttaa tuon huh, huh -ajattelun. Harvoin yksi rumuusominaisuus yksinään. Niit kun kuitenkin näkee päivittäin.
[/quote] etenkin naisella iso ja kolho nenä jäi tuosta luettelostasi, ja ulkonevat hampaat, naaman iho jotenkin outo; noh onhan noita, ja sitten tiedän erään miehen, joka käy yöaikaan lenkillä, koska silmät hänellä on jotenkin vammaisen näköiset, mutta eihän hänen psyykkensäkään ole terve, joten ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:25"]
Olen tehnyt parikymmentä vuotta töitä hoitoalalla. Olen saanut hoitaa kehitysvammaisia, psyykkisesti sairaita, ongelmaperheitä, somaattisesti sairaita kaikissa ikäluokissa. Tuntuipa aloittajan viesti kerrassaan pöyristyttävältä. Olisiko minun pitänyt ajatella epämuodostunutta lasta hoitaessani tai väkivallan uhrin haavoja puhdistaessa tai henkisesti lytätyn perheen isän sielua paikatessa, että on maailmaan siunaantunut vastenmielistä porukkaa. Toivottavasti , ap, osoitat edes hieman katumusta tekstisi suhteen. Onko tehtäväsi elämässä lytätä ihmisiä ulkonäön vuoksi vai voisitko suunnata energiaasi hyvän tekemiseen. Toivottavasti yksikään lapsistani ei omaa tuollaista ajatusmaailmaa.
[/quote]
Mä kysyin että mitä ajattelette? En ymmärrä miten ajatukset joista kukaan ei voi tietää mitään satuttaa ketään. Jos ajatus kestää puol sekuntia eikä siis sisällä mitään muuta kummallista kuin mitä aloituksessani kerroin, niin miten se tekee musta huonomman ihmisen? Sanoin jo aiemmin että näen enemmän tosi kauniita kuin tosi rumia! Jos 3 rumaa ihmistä muistan nähneeni niin onko paljon se? En ole mitenkään mätä sisältä. Mitä ihmeettä tuollainen lyhyt ajatus minun ajatusmaailmasti kertoa?!? Ja ihan turha sinunkaan tuollaisia lässytyksiä kirjoittaa minulle! Oon kyllä sen verran kovia kokenut, en ole ollut henkisesti lytätty aikuinen - VAAN HENKISESTI JA FYYSISESTI LYTÄTTY LAPSI, että ihan oikeasi ihan turhaa. Edelleenkään lyhyt ajatus ei satuta yhtään ketää, teot ja sanat satuttaa ja niistä tässä ei ollut kyse. Ja myös joidenkin ihmisten tyhmyys satuttaa ja ihmetyttää ja paljon!
Kunnon tekopyhää lässytystä!
ap
[/quote]
Kylläpä reagoit. Ja eihän sullakaan ajatukseksi jäänyt, kun jaksat meuhkata. Laitapa kuvasi tänne, niin saadaan arvioida kauneutesi taso.
Yleensä vai käännän katseeni pois peilistä...
Mä en ole kyllä varmaan koskaan ajatellut "onpa tuo ruma". Mä en yritä esittää nyt mitään tekopyhää. Olen kyllä monesti ajatellut "oho, ompas lihava ihminen" "toikin olis niin paljon nätimpi jos vähän meikkais" "toi paita ei kyllä sovi tolle yhtään", mutta "onpa tuo ruma" -sitä ei ole tullut mieleen. Yleensä ihmisissä on aina jotain kaunista. Suurin rumuus ihmisessä on vihainen, tympiintynyt ilme, se tekee kauneimmastakin ihmisestä ruman.
En kyllä ajattele yhtään mitään. Maailmahan on pullollaan kaiken näköisiä ihmisiä.
No huh huh ja omista geeneistään kiitollinen pitää rumina ihan tavisihmisiä, joilla tietyt rumat piirteet.
Rumia piirteitä läskin lisäksi on esim. leuattomuus, kaulattomuus, miehellä olemattomat hartiat/perse leveämpi jne. Ja useamman tälläiset rumuusominaisuuden yhdistelmä aiheuttaa tuon huh, huh -ajattelun. Harvoin yksi rumuusominaisuus yksinään. Niit kun kuitenkin näkee päivittäin.
[/quote]Mä tiedän erään itse itseään kauniina pitävänä, jolla on pitkä kaula, leukaa vaikka muille jakaisi, mutta iso nenä ja leveät lanteet ja paksut reidet, jotka eivät pienene, vaikka kuinka niitä jumppauttaisi.
Mutta ehkäpä erilaisuus yhdistää, vastaavasti hänen miehellään on lyhyt kaula, osakalju, elintasokumpu ja yhdistettynä ohuet reidet/jalat; ja mikä pahinta lyhyt lättänä mieheksi, ja pienimunainen - kuulemani mukaan. Kaikkein pahinta hän elelee leveästi naisensa kustannuksella, ja ostelee omilla eläkerahoillaan itselleen kaikkea kivaa.:DDDDDDD
Usein tulee ajateltua, että tuokin näyttäisi paljon paremmalta, jos leikkauttaisi hiuksiinsa jonkun hyvän mallin, olisi normaalipainoinen ja käyttäisi itselle sopivia siistejä vaatteita. Niillä voi tehdä jo paljon. Etenkin rasvaisena roikkuva epämääräisen värinen tukka rumentaa paljon.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:49"]
[/quote]Mä tiedän erään itse itseään kauniina pitävänä, jolla on pitkä kaula, leukaa vaikka muille jakaisi, mutta iso nenä ja leveät lanteet ja paksut reidet, jotka eivät pienene, vaikka kuinka niitä jumppauttaisi.
Mutta ehkäpä erilaisuus yhdistää, vastaavasti hänen miehellään on lyhyt kaula, osakalju, elintasokumpu ja yhdistettynä ohuet reidet/jalat; ja mikä pahinta lyhyt lättänä mieheksi, ja pienimunainen - kuulemani mukaan. Kaikkein pahinta hän elelee leveästi naisensa kustannuksella, ja ostelee omilla eläkerahoillaan itselleen kaikkea kivaa.:DDDDDDD
[/quote]...kaiken lisäksi mies on tuolla kyseisellä naisella s...llisen omistushaluinen ja suorastaan Hitlerimäisellä otteellaan ohjailee naista kuin lammasta. Mies määrää kaikesta ja kaiken, mutta eipähän tuossakaan suhteessa vaihtoehtoja ole, ristikseen kun on erehtynyt ottamaan moisen onnen onkijan: rahan ja varallisuuden perässä juoksijan, ja kerran jätetyn surkimuksen. Pitäkööt mörrimöykkynsä.
Yleensä kun näen "kauniin" naisen mietin mahtaako reppana osata sitoa kengän nauhojaan jottei bussin alle kompastu. Sitten hymyilen onhan niille keksitty tarrakengät. Toisaalta miten se reppana niissä tarrakengissään pärjää kun "kauneus" katoaa, yleensä siinä 30 kympin paikkeilla pylly roikkuu, tissit laahaa ja naama näyttää kuin variksen pyllyltä...tässä vaiheessa huomioni kiinnittyy parikymppiseen jolla on kiinteä pylly ja kivat tissit.
Joku vetää tästäkin herneen nenään, mutta rehellisesti...
Kerron ajattelevani, että kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita eikä rumia ihmisiä ole olemassakaan, kauneus on katsojan silmissä jne. Oikeasti ajattelen, että onneksi tuo en ole minä.
Teihin on turtunut. Suomi on rumia pullollaan :)
Aloittajalle: En ajattele mitään, koska maailmaan mahtuu ihmistä niin rumaa kuin kaunista, ja kaikki ruma ei välttämättä olekkaan niin rumaa kuin mitä silmilläsi näet. Tunnen nimittäin monta ulkoisesti kaunista ihmistä, mutta kun suuläpensä aukaisevat tulee sieltä täyttä tuubaa, niin rumaa tekstiä, että ajattelen, että ihan sama, onko tuo ihminen ulkonäöltään missin näköinen tai kansikuvapojan habituksella ja hymyllä koristeltu. Moni kakku on nimittäin päältä kaunis, mutta sisus onkin jo toinen juttu. Hymyileminen muuten kaunistaa rumankin naaman.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:55"]
Yleensä kun näen "kauniin" naisen mietin mahtaako reppana osata sitoa kengän nauhojaan jottei bussin alle kompastu. Sitten hymyilen onhan niille keksitty tarrakengät. Toisaalta miten se reppana niissä tarrakengissään pärjää kun "kauneus" katoaa, yleensä siinä 30 kympin paikkeilla pylly roikkuu, tissit laahaa ja naama näyttää kuin variksen pyllyltä...tässä vaiheessa huomioni kiinnittyy parikymppiseen jolla on kiinteä pylly ja kivat tissit.
[/quote]
Hohhoijaa, niinhän se menee, että jos on kaunis, niin sitten on pakko olla auttamattoman tyhmä. Eihän yksinkertaisesti VOI olla sekä kaunis, että viisas.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:01"]
Hymyileminen muuten kaunistaa rumankin naaman.
[/quote]
Näin on, marketissa just tänään ihmettelin miten suomalaiset ovat niin juroa porukkaa, kaikilla suupielet hieman alaspäin vääntyneet. Kyllä kaunistais kun vähän hymyilisivät.
ap
Monet ulkonäkövirheet voi korjauttaa kirurgisesti, mutta ap:n kaltaisten ihmisten henkiset ongelmat ovat monilta osin pysyviä. Kukaan normaalissa järjen juoksussa oleva ei tee tuollaisia aloituksia. Miksi pitäisi mitään ajatella kohtaamistaan ihmisistä. Onneksi on muuta mietittävää kuin satunnaiset ohikulkijat. Kyllä on pohjanoteeraus tällä sivustolla.