Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, jos näette silmiinpistävän ruman ihmisen?

Vierailija
05.09.2014 |

Ainakin jos näette monta kertaa. Itselleni tuli ainakin mieleen "onpa harvinaisen ruma ihminen"

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi hoitsu, ihan hoitoalan ihminen on sanonut että ihmiset voivat ajatella mitä vain. Siltä opin ettei ajatukset vahingoita. Itsekin olen sen verran älykäs ja edistyksellinen, että pikku hiljaa olen alkanut tämän keksimään. Oon katsos paljon vapaampi mieleltäni kun annan ajatusten mennä ja tulla.

Vierailija
42/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:05"]

Ajattelen, ettei nallekarkit mene aina tasan. ;) Kaunis saa helpommin kaiken; miehen, töitä jne. Hyvä ulkonäkö helpottaa monia asioita elämässä, se joka muuta väittää niin valehtelee.

[/quote]juu rumat eivät pääse töihin kuin läheisten suhdetoiminnalla ja valtiolle vähäpätöisiin hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:00"]

Mikä määrittelee ruman? Voiko olla hoikka, muodikkaasti pukeutuva ja hiukset hyvin, meikattu mutta silti törkeän ruma? Onko ruma automaattisesti ylipainoinen, huonosti pkkeutuva, huono iho, ei meikkiä? Itse en ainakaan muista nähneeni ketään muuten nättiä, mutta naamasta rumaa. Eiköhän kyse ole ihan laiskuudesta. Tottakai jotkut ovat heti herättyään todella kauniita.

[/quote] No eräällä naisella on kasvojen luusto ihan älyttömän ruma. Sellainen vänkäleuka (kuin mies). Muuten ihan laiha.

ap

[/quote]Juu onhan noita osa-rumia melkoisen paljon. Yhdellä kaverillani on erittäin iso ja ruma nenä, mutta muuten naama on ihan en nyt sanoisi kaunis, mutta tavallinen. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen kaunis ja ystävällinen käytös muita kanssaihmisiä kohtaan, olkootpa naamavärkki tai habitus millainen tahansa.

Vierailija
44/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:06"]Minun silmäni poimivat kaiken kauniin, ja mistä tahansa. Luontainen kykyni. Kummallakohan on mielekkäämpi elämä, rumuuden alleviivaajalla vai sillä, joka näkee kauniin. Ja mä NÄEN sen kauniin, joten siinä aloittajan nimittelemässä "rumassakin" myös, jos hänessä sisällään sitä on.
[/quote]

Samoin. Esimerkiksi eilen näin todella ylipainoisen naisen joka ei täyttänyt perinteisiä kauneuskriteerejä. Mutta hänen äänessään ja olemuksessaan oli jotain aivan upeaa. Puhe oli vaikuttavaa ja harva hoikka kantaa itsensä yhtä tyylillä kuin se nainen.

Vierailija
45/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:06"]

Minun silmäni poimivat kaiken kauniin, ja mistä tahansa. Luontainen kykyni. Kummallakohan on mielekkäämpi elämä, rumuuden alleviivaajalla vai sillä, joka näkee kauniin. Ja mä NÄEN sen kauniin, joten siinä aloittajan nimittelemässä "rumassakin" myös, jos hänessä sisällään sitä on.

[/quote] Niin en ole mitenkään muuten päässyt kontaktiin kuin että ihminen on kävellyt minua vastaan. NO on siinä yksi positiivinen/kaunis puoli.

ap

Vierailija
46/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ja kaltaisensa, sussa/teissä ei kukaan menetä ihmisenä mitään.

Vierailija
47/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN yleensä ajattele, miltä ihmiset näyttävät. Mutta noin yleisesti nykyisin on kuitenkin saatavana apua siihen, jos todella on ei niin kaunis. Itse menisin teettämään kirurgisen operaation. Ei kannata kärsiä ongelmista, joihin on apu. Mutta ulkonäkö on osaltaan hyvin subjektiivinen asia.

Vierailija
48/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:06"]Minun silmäni poimivat kaiken kauniin, ja mistä tahansa. Luontainen kykyni. Kummallakohan on mielekkäämpi elämä, rumuuden alleviivaajalla vai sillä, joka näkee kauniin. Ja mä NÄEN sen kauniin, joten siinä aloittajan nimittelemässä "rumassakin" myös, jos hänessä sisällään sitä on. [/quote] Samoin. Esimerkiksi eilen näin todella ylipainoisen naisen joka ei täyttänyt perinteisiä kauneuskriteerejä. Mutta hänen äänessään ja olemuksessaan oli jotain aivan upeaa. Puhe oli vaikuttavaa ja harva hoikka kantaa itsensä yhtä tyylillä kuin se nainen.

[/quote]

Jotenkin puistattaa tällaiset puolustuspuheet. Miksi ihmisiä pitää vertailla toisten kautta? Eikö se riitä että ne positiiviset puolet vaan siinä ihmisessä OVAT? Menettää jotenkin tasonsa tuollainen, kun ei mitään faktaa asialle voi esittää. Miten siis voit todistaa, että harva hoikka kantaa itsensä yhtä tyylillä. Ihan yhtä lailla voisi varmaan sanoa, että harva lihava kantaa itsensä yhtä tyylillä, eikö?

ap

Vierailija
49/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen surulliseksi ja tunnen myötätuntoa häntä kohtaan. Olen itsekin helvetin ruma niin tiedän miten pahalta hänestä mahtaa tuntua kun on vaan yksinkertaisesti ruma :( Varsinkin nykypäivänä kun ulkonäkö on niin tärkeää, varsinkin naisilla.

Vierailija
50/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään, ellei hän käyttäydy jotenkin sopimattomasti tai huomiotaherättävästi. Harvemmin yleensäkin ajattelen tuntemattomista yhtään mitään.

Vierailija
51/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma verrattuna mihin tai keneen? Mona Lisaan vai miss Suomeen? Tai johonkin miespuoliseen "missiin"? Noita kaunottaria ja komistuksia on niin vähän, että meitä rumia riittää joka junaan ja jää vielä laiturillekin. Eli ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Teille, joita hetkauttaa, hankkikaa muuta tekemistä? Elämä?

Vierailija
52/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:50"]

Ruma verrattuna mihin tai keneen? Mona Lisaan vai miss Suomeen? Tai johonkin miespuoliseen "missiin"? Noita kaunottaria ja komistuksia on niin vähän, että meitä rumia riittää joka junaan ja jää vielä laiturillekin. Eli ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Teille, joita hetkauttaa, hankkikaa muuta tekemistä? Elämä?

[/quote]Varmaan ihan sun omasta kokemuksesta tai lähtökohdista ruma, sillä nämä ulkonäkömieltymykset lienee aina aika subjektiivisia.

Vierailija
53/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh ja omista geeneistään kiitollinen pitää rumina ihan tavisihmisiä, joilla tietyt rumat piirteet.

Vammautuneita en kauhistele. Säälin kyllä.

Rumia piirteitä läskin lisäksi on esim. leuattomuus, kaulattomuus, miehellä olemattomat hartiat/perse leveämpi jne. Ja useamman tälläiset rumuusominaisuuden yhdistelmä aiheuttaa tuon huh, huh -ajattelun. Harvoin yksi rumuusominaisuus yksinään. Niit kun kuitenkin näkee päivittäin.

Vierailija
54/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma, mutta toivon ettei mua ainakaan säälittäisi. Toivon ettei ulkonäköäni kommentoitaisi tai ylipäänsä tehtäisi siitä numeroa. Muuten olen mukava ihminen, töissäkin ihan hyvin pärjännyt. Ulkonäölleen ei kukaan voi mitään.

Vierailija
55/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 14:50"]

[/quote]

No eipä noita silmiinpistävän rumia ole kovin montaa astellut vastaan, 3 muistan. Sanoisinko että äkkiseltään tosi kauniita enemmän.

ap

Vierailija
56/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään O.o

Vierailija
57/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa.

Vierailija
58/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:05"]

Ajattelen, ettei nallekarkit mene aina tasan. ;) Kaunis saa helpommin kaiken; miehen, töitä jne. Hyvä ulkonäkö helpottaa monia asioita elämässä, se joka muuta väittää niin valehtelee.

[/quote]Ai väitätkö, että kaunis saa helpommin töitä? Voi, kuinka pihalla sä olet, vaan asiahan oli jo vuosikymmeniä taakse päin toisin päin, eli ylijäämät akat avioliittomarkkinoilla saivat töitä, kansakoulun opettajina ja karjakkoina, koska kukaan mies ei huolinut heitä rumuutensa tähden vaimoikseen. Nykyisin ei kauneutta tarvita kuin sen alan töihin, joissa se on suorainen kriteeri päästä tekemään töitä esim. mallin hommissa. Ylipäätänsä ulkonäöllä ole mitään tekemistä elämän helppoudessa, mutta varallisuudella on, oli sitten ruma tai kaunis.

Vierailija
59/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään. katson ihmistä kokonaisuutena.

vain lapset katsovat yksityiskohtia ja menevät niistä

rullalle.

Vierailija
60/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:46"]

Yskäisen.

[/quote]

Miksi? :O

Tosi outoa...