Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, jos näette silmiinpistävän ruman ihmisen?

Vierailija
05.09.2014 |

Ainakin jos näette monta kertaa. Itselleni tuli ainakin mieleen "onpa harvinaisen ruma ihminen"

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:18"]Ei ole rumia ihmisiä.
[/quote]

Niiiiin tekopyhää!

Vierailija
22/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettei nallekarkit mene aina tasan. ;) Kaunis saa helpommin kaiken; miehen, töitä jne. Hyvä ulkonäkö helpottaa monia asioita elämässä, se joka muuta väittää niin valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäni poimivat kaiken kauniin, ja mistä tahansa. Luontainen kykyni. Kummallakohan on mielekkäämpi elämä, rumuuden alleviivaajalla vai sillä, joka näkee kauniin. Ja mä NÄEN sen kauniin, joten siinä aloittajan nimittelemässä "rumassakin" myös, jos hänessä sisällään sitä on.

Vierailija
24/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan tuntemaan sääliä.

Vierailija
25/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:00"]

Mikä määrittelee ruman? Voiko olla hoikka, muodikkaasti pukeutuva ja hiukset hyvin, meikattu mutta silti törkeän ruma? Onko ruma automaattisesti ylipainoinen, huonosti pkkeutuva, huono iho, ei meikkiä? Itse en ainakaan muista nähneeni ketään muuten nättiä, mutta naamasta rumaa. Eiköhän kyse ole ihan laiskuudesta. Tottakai jotkut ovat heti herättyään todella kauniita.

[/quote] No eräällä naisella on kasvojen luusto ihan älyttömän ruma. Sellainen vänkäleuka (kuin mies). Muuten ihan laiha.

ap

[/quote]

Kyllä tästä aloituksesta pitää ojentaa aloittajalle av:n epämiellyttävin ihminen -pokaali tältä päivältä. Tuletko koskaan ajatelleeksi, kuinka kamala ihminen selvästikin ja ihan aidosti olet? Miten tyhjää sun elämäsi oikein on, jos jonkun toisen ihmisen ulkonäkö kirvoittaa sinut kirjoittamaan tänne tämän tasoista tekstiä?

Vierailija
26/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt parikymmentä vuotta töitä hoitoalalla. Olen saanut hoitaa kehitysvammaisia, psyykkisesti sairaita, ongelmaperheitä, somaattisesti sairaita kaikissa ikäluokissa. Tuntuipa aloittajan viesti kerrassaan pöyristyttävältä. Olisiko minun pitänyt ajatella epämuodostunutta lasta hoitaessani tai väkivallan uhrin haavoja puhdistaessa tai henkisesti lytätyn perheen isän sielua paikatessa, että on maailmaan siunaantunut vastenmielistä porukkaa. Toivottavasti , ap, osoitat edes hieman katumusta tekstisi suhteen. Onko tehtäväsi elämässä lytätä ihmisiä ulkonäön vuoksi vai voisitko suunnata energiaasi hyvän tekemiseen. Toivottavasti yksikään lapsistani ei omaa tuollaista ajatusmaailmaa.

Vierailija
27/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:06"]

Minun silmäni poimivat kaiken kauniin, ja mistä tahansa. Luontainen kykyni. Kummallakohan on mielekkäämpi elämä, rumuuden alleviivaajalla vai sillä, joka näkee kauniin. Ja mä NÄEN sen kauniin, joten siinä aloittajan nimittelemässä "rumassakin" myös, jos hänessä sisällään sitä on.

[/quote] Voi ku on ihanaa tällaistä lässyn lää. Eipä tuollainen ajatus kovin pitkä ole, mikä minun mielessäni kävi. Haa!

ap

Vierailija
28/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:18"]

Mikä määrittelee ruman? Voiko olla hoikka, muodikkaasti pukeutuva ja hiukset hyvin, meikattu mutta silti törkeän ruma? Onko ruma automaattisesti ylipainoinen, huonosti pkkeutuva, huono iho, ei meikkiä? Itse en ainakaan muista nähneeni ketään muuten nättiä, mutta naamasta rumaa. Eiköhän kyse ole ihan laiskuudesta. Tottakai jotkut ovat heti herättyään todella kauniita.

[/quote] No eräällä naisella on kasvojen luusto ihan älyttömän ruma. Sellainen vänkäleuka (kuin mies). Muuten ihan laiha.

ap

[/quote]

Kyllä tästä aloituksesta pitää ojentaa aloittajalle av:n epämiellyttävin ihminen -pokaali tältä päivältä. Tuletko koskaan ajatelleeksi, kuinka kamala ihminen selvästikin ja ihan aidosti olet? Miten tyhjää sun elämäsi oikein on, jos jonkun toisen ihmisen ulkonäkö kirvoittaa sinut kirjoittamaan tänne tämän tasoista tekstiä?

[/quote]

No kun kysyttiin, miten määritellään ruma niin vastin! Haloo!

ap

Vierailija
29/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:18"]

ap

[/quote]

[/quote]

No kun kysyttiin, miten määritellään ruma niin vastin! Haloo!

ap

Vierailija
30/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kerta näin yhden tytön jota voisi sanoa "rumaksi". Oli ihan nätti kroppa ja sivusta katsottuna ihan tavallisen näköinen. Kääntyi sit niin et näin kasvot ja toinen silmä oli huomattavasti alempana kuin toinen. Siis jossain poskipään korkeudella. Ei siin tullut mitään muuta mieleen kuon "oho"

Vierailija
31/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:25"]

Olen tehnyt parikymmentä vuotta töitä hoitoalalla. Olen saanut hoitaa kehitysvammaisia, psyykkisesti sairaita, ongelmaperheitä, somaattisesti sairaita kaikissa ikäluokissa. Tuntuipa aloittajan viesti kerrassaan pöyristyttävältä. Olisiko minun pitänyt ajatella epämuodostunutta lasta hoitaessani tai väkivallan uhrin haavoja puhdistaessa tai henkisesti lytätyn perheen isän sielua paikatessa, että on maailmaan siunaantunut vastenmielistä porukkaa. Toivottavasti , ap, osoitat edes hieman katumusta tekstisi suhteen. Onko tehtäväsi elämässä lytätä ihmisiä ulkonäön vuoksi vai voisitko suunnata energiaasi hyvän tekemiseen. Toivottavasti yksikään lapsistani ei omaa tuollaista ajatusmaailmaa.

[/quote]

Mä kysyin että mitä ajattelette? En ymmärrä miten ajatukset joista kukaan ei voi tietää mitään satuttaa ketään. Jos ajatus kestää puol sekuntia eikä siis sisällä mitään muuta kummallista kuin mitä aloituksessani kerroin, niin miten se tekee musta huonomman ihmisen? Sanoin jo aiemmin että näen enemmän tosi kauniita kuin tosi rumia! Jos 3 rumaa ihmistä muistan nähneeni niin onko paljon se?  En ole mitenkään mätä sisältä. Mitä ihmeettä tuollainen lyhyt ajatus minun ajatusmaailmasti kertoa?!? Ja ihan turha sinunkaan tuollaisia lässytyksiä kirjoittaa minulle! Oon kyllä sen verran kovia kokenut, en ole ollut henkisesti lytätty aikuinen - VAAN HENKISESTI JA FYYSISESTI LYTÄTTY LAPSI, että ihan oikeasi ihan turhaa. Edelleenkään lyhyt ajatus ei satuta yhtään ketää, teot ja sanat satuttaa ja niistä tässä ei ollut kyse. Ja myös joidenkin ihmisten tyhmyys satuttaa ja ihmetyttää ja paljon!

Kunnon tekopyhää lässytystä!

ap

Vierailija
32/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:18"]Ei ole rumia ihmisiä.
[/quote]

Niiiiin tekopyhää!
[/quote]

Ai niinkö? No, se on sun mielipitees ja se sullekin sallittakoon.

Terveisin se, joka edelleen on tuota mieltä.

Vierailija
33/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole lapsi enää, mutta ihan turha tulla jonkun hoitsun tästä aloituksestani tulla tuollaisia joutavia lätisemään. Ei liity noihin asioihin aloitukseni mihinkään.

ap

Vierailija
34/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt jossain joku koulujen syysloma? Tämä aloitushan on ihan yläasteen valikoitujen tupakkapaikan kovisteinien loistojuttujen tasoa, enkä osaa oikein edes sääliäkään sellaista, jos aikuinen ihminen on sillä tasolla edelleen. Pateettista.

Vierailija
35/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on, ap, viimeisimmän viestisi perusteella tosi paha olo. Olen pahoillani, että sua on joskus lytätty. Päästä irti katkeruudesta. SE ei ole kaunista ja syö sua sisältä.

Vierailija
36/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, selvennyksn vuoksi; tarkoitin siis jos satutte näkemään saman ruman ihmisen monta kertaa. Tuolloin jo varmasti käy joitain ajatuksia mielessä.

ap

Vierailija
37/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:48"]

Sulla on, ap, viimeisimmän viestisi perusteella tosi paha olo. Olen pahoillani, että sua on joskus lytätty. Päästä irti katkeruudesta. SE ei ole kaunista ja syö sua sisältä.

[/quote] höpö höpö, kun vaan paasasin. Mua ärsyttää kaikki olettamukset ja jotenkin oli ihmeellistä että tämä aloitus, joka koskee ajatuksia (ei vahingoita ketään - ei ole kyse siitä, että esim. minä mässäilisin niillä) sekoitettiin tuollaisiin asioihin. Lisäksi tuollaisesta lyhyestä kirjoituksesta oletettiin koko ajatusmaailmani. No nauraahan tällaiselle pitäisi :)

Ihan oon sinut menneisyyteni kanssa, en tosiaankaan murehdi lapsuusajan juttuja.

ap

Vierailija
38/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi, ja mikäli minua kuvittaa yritän peittää kuvotukseni. Ulkonäölleen (muuten kuin lihavuudelle/laihuudelle) kun ei mahda mitään. Koitan ajatella että sisäistä kauneutta varmasti löytyy :)
Aina ei ole aikaa mitään noin syvällistä, useimmiten en ajattele sen kummempaa kuin muistakaan.
Yleisesti koitan pitää kaikki ihmiset samalla viivalla sillä ulkonäkö on vain pintaa.

Vierailija
39/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:46"]Onko nyt jossain joku koulujen syysloma? Tämä aloitushan on ihan yläasteen valikoitujen tupakkapaikan kovisteinien loistojuttujen tasoa, enkä osaa oikein edes sääliäkään sellaista, jos aikuinen ihminen on sillä tasolla edelleen. Pateettista.
[/quote]

Niin totta!!! :D

Vierailija
40/75 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ääneen että oletpa sinä muuten ruma. Silmäsikään ei taida kelvata edes ravunsyötiksi.