Toisenlaiset äidit 3.9
Live-seurantaa :)
Fiksun tuntuinen äiti, ennakkoluuloistani huolimatta :)
Kommentit (274)
Voi kun tuo isäehdokas (poikaystävä) oli herttainen. Kävi kyllä sääliksi, toivottavasti lapsi olisi hänen.
Tämä Pasi tuntui mieheltä, joka pitää huolta perheestään. Toivottavasti lapsi on hänen.
Pasi vaikuttaa kivemmalta kuin tää toinen isäehdokas jota ei edes kiinnosta. Katariina on suloinen.
Minusta tuo Pasi, toinen vauvan isäehdokkaista, vaikuttaa tosi symppikseltä.
Hirveesdi minua ainakin ärsyddää duo d duon d:n paikalla. Se on D eikä mikään D!!!
Ihan normaalilta vaikuttaa.en ymmärrä mikä tarve ihmisillä on mollata.
Siis se toinen isäehdokas ei halua olla vauvan kanssa tekemisissä, vaikka olisi isä, ja sama tyyppi on tuon toisenkin lapsen isä? Huhhuh!
Vastoin ennakko-odotuksiani äiti onkin herttaisen ja fiksun oloinen. Samoin isäehdokas tuntui kivalle.
Kauniit silmät äidillä ja tyttärellä. :)
minä en oikee diiä miksi kadariinan isä ei halua olla dekemisissä meidän kandda
Toi ton äitikin vaikuttaa ihan hirveeltä ämmältä!
Mulla ei ole vielä lapsia, mutta alkoi ahdistaa tämä. Nainen vaan naureskelee, ettei tiedä, kenen lapsi se on. Toisen lapsen isä ei aio olla missään tekemisissä vauvan kanssa, vaikka olisi senkin isä. Milloin asioilla lakkaa olemasta merkitystä? Mitä jos minustakin tulee ensisijaisesti äiti ja tuollainen hieman hömelö tyllerö. Ja sitä en tajua, miten jotkut löytävät miehen miehen perään, oli tilanne mikä hyvänsä. Ehkä mä vain projisoin omaa kriisiäni.
Säälittää jotenkin tuo nainen. Vaikka tyhmä on ollutkin, kun on kahden kanssa sählännyt.
Ihmeddelen kuinka joku kehdaa julkisesdi kerdoa kuinka dordduaan on höyläddy kahden miehen doimesda siinä määrin, eddei voi isyydesdäkään olla varma...
Mistä näitä sössön-lässyttäviä lapsiäitejä sikiää? Tuo minua ei haittaa, että on käynyt kämmi sen suhteen kumpi on isä, mutta tuo lapsellinen sössötys! Länkytys omalle äidille jopa.
Arvasin että on Pohjois-Karjalasta :)
Ärsyttävä ääni ainakin, jos ei muuta.