Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit 3.9

Vierailija
03.09.2014 |

Live-seurantaa :)

Fiksun tuntuinen äiti, ennakkoluuloistani huolimatta :) 

Kommentit (274)

Vierailija
41/274 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei katsokaa ex traklippi Katariinasta. Pelokas no ei tod. Suloinen.

Vierailija
42/274 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:25"]

Kätilö vauvalle jutteli, ennen kuin alkoi syöttää, että äitisi ei sinua imetä, niin saat pullosta ruokaa. Olin kuulevinani äänensävyssä moitetta. Asiatonta kätilön kommentoida tv-ohjelmaan omia mielipiteitään potilaasta.

[/quote]

Mun mielestä kätilö selitti lähinnä kameralle, että miksi hän nyt alkaa vauvaa syötellä, eikä vie sitä äidilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/274 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:26"]Yritysmyyntiedustaja = kaupittelet puhelinmyyjän tyyliin, mutta kuluttajien sijaan asiakkaina ovat yritykset.
[/quote]

Useimmiten yritysmyynti tapahtuu kasvokkain yrityksen tiloissa ainakin jos sillä tienaa. Tietty myös ensikontakti puhelimitse. Eikä siinä kyllä urpot ja vajakit pärjää joten tältä osin kyllä arvostelijat ovat väärässä. Nora vaikutti juuri siihen työhön sopivalt, siinä joutuu kuuntelemaan asiakasta.

Vierailija
44/274 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä äidistä huokui aito välittäminen, lämpö, rakkaus lapsiaan kohtaan. Sekin kertoo nykymaailmassa paljon ihmisen kunnollisuudesta että pitää lapsen eikä abortoi (niin kuin valtaosa haukkujista)

Vierailija
45/274 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosklipistä sai vaikutelman hieman yksinkertaisesta naisesta, mutta ohjelma kokonaisuudessaan kyllä osoitti toista. Tasapainoisen ja järkevän oloinen äiti. Rauhallinen puhetapa ei tarkoita sitä, että henkilö olisi jotenkin vähä-älyinen. Onhan noita nyt sattunut ikiajat, ettei nainen ole aina varma lapsen isästä. Nykytekniikalla se on onneksi helppo todistaa, mikä turvaa myös isän asemaa.

Mitä väliä edes on älykkyysosamäärällä, koulutuksella tai varallisuudella kunhan taidot riittävät lapsista huolehtimiseen? Tuli kyllä jotenkin hyvä mieli tuosta jaksosta :) Pikku tyttö ja koiratkin vaikuttivat tyytyväisiltä ja hyvin hoidetuilta. Onnea vaan Noralle ja Pasille (joka vaikutti harvinaisen kypsältä miespuoliseksi 25-vuotiaaksi)!

Ja ihan OT:nä sen tatuoijan silmät...Huh huh <3 

Vierailija
46/274 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haukutte muita? olette kiusaajia pahimmasta päästä ja vielä pienten lasten äitejä,hävetkää!

Vierailija
47/274 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä osaa hävetä kun on niin oikeessa että nilkkoja pakottaa. Miks muut ei ymmärrä että me haukkujat voimme itse pahoin. Onhan meillä se ukko ja kulissit pystyssä ja siitä pitää pitää kiinni. Ei me oikeesti olla niin mätiä mutta ainoa keino purkaa omia patoutumia on nimettömät palstat. Eihän me omilla kasvoilla voida tehdä mitään. Suku pyörtys ja ukko häipys. Alistutaan mutta ollaan yhteiskunnan hyväksymiä. Siksi teitä toisenlaisia pitää mollata kun teette siten kuin itse haluatte. Olemme kateellisia. Ja sitten vielä uskallatte tuoda tilanteenne koko kansan tietoon. Oikeesti te ootte vahvoja äitejä jotka pitävät lapsistaan huolta leijonaemon lailla, poljette jalkoihinne ne jotka teitä pilkkaavat, ja teette elämästä itsenne näköisiä, tavalla tai toisella. Kulttisäännöt rajoittavat meitä av-äitejä ainakin suomen maassa toistaiseksi. Sen varjolla saamme olla yläluokan kastissa ja alentaa teidät yh:t.

Vierailija
48/274 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä nainen kyllä miltään järjenjättiläiseltä vaikuttanut. Mun oli kyl pakko lopettaa katsominen siihen kun selitti haluavansa sektion kun synnyttäminen olisi niin "outoa"... Mä olisin antanut melkeen mitä tahansa jos olisin välttänyt sillä sektion vaikka sektio menikin hyvin eikä ollut kipuja toipuessa! Mua ärsyttää tollaiset omaa napaa tuijottavat marisijat jotka tuhlaa omaan turhamaisuuteen yhteiskunnan varoja. Ja muutenkin, pitääkö käydä panemassa jokaista muna pystyssä olevaa vastaantulevaa? Varsinkaan ilman luotettavaa ehkäisyä? Ja lisäksi touhuta kahden miehen kanssa samaan aikaan? Ja on  varmaan tolle vauvalle sitten isompana tosi kiva ylläri kun hänen isäänsä on mietitty ihan telkkarissa saakka. Ja vielä toi ämmä oli valmis riistämään isän isommalta lapselta! Voi vittu mikä lehmä, ei voi muuta sanoa. En kyllä sietäisi omassa lähipiirissä tuollaista.

Vierailija
49/274 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että huolehtii lapsistaan. Kun kerran maito on kaatunut, niin turha sen asian kanssa on enää pyristellä ja suurin palvelus itselleen, lapsilleen ja koko yhteiskunnalle on hoitaa lapsensa täysipäisiksi aikuisiksi. Yksikin syrjäytynyt lapsi on niin kallis paukku yhteiskunnalle puhumattakaan yksilön tragediasta, että kaikkia hyvää vaan sinne.

Muuten kyllä ihmettelen tuota, ettei tiedä lapsen isää. Kyllä naisillakin on oikeus pitää hauskaa ja itsekin nuorena osasin sählätä, mutta aina huolehdittiin ehkäisystä ja ennen kaikkea ei sitä nyt "ihan peräkkäisinä" päivinä sählätty eri miesten kanssa, joten potentiaaliselle vahingolle olisi ollut kyllä isä tiedossa.

Se jäi mietityttämään, että toi Pasi oli symppis, mutta oikeastiko asia ei häntä kalva. Mä en tunne ketään miestä, joka voisi elää tuollaisen isyyssotkun kanssa palaamatta siihen säännöllisesti.

Vierailija
50/274 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:21"]Mistä näitä sössön-lässyttäviä lapsiäitejä sikiää? Tuo minua ei haittaa, että on käynyt kämmi sen suhteen kumpi on isä, mutta tuo lapsellinen sössötys! Länkytys omalle äidille jopa.
[/quote]

Lapsellinen sössötys? Idiootti.

Vierailija
51/274 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:59"]No ei tämä nainen kyllä miltään järjenjättiläiseltä vaikuttanut. Mun oli kyl pakko lopettaa katsominen siihen kun selitti haluavansa sektion kun synnyttäminen olisi niin "outoa"... Mä olisin antanut melkeen mitä tahansa jos olisin välttänyt sillä sektion vaikka sektio menikin hyvin eikä ollut kipuja toipuessa! Mua ärsyttää tollaiset omaa napaa tuijottavat marisijat jotka tuhlaa omaan turhamaisuuteen yhteiskunnan varoja. Ja muutenkin, pitääkö käydä panemassa jokaista muna pystyssä olevaa vastaantulevaa? Varsinkaan ilman luotettavaa ehkäisyä? Ja lisäksi touhuta kahden miehen kanssa samaan aikaan? Ja on  varmaan tolle vauvalle sitten isompana tosi kiva ylläri kun hänen isäänsä on mietitty ihan telkkarissa saakka. Ja vielä toi ämmä oli valmis riistämään isän isommalta lapselta! Voi vittu mikä lehmä, ei voi muuta sanoa. En kyllä sietäisi omassa lähipiirissä tuollaista.
[/quote]
Onneksi sinun ei tarvitsekaan sietää tai tarkemmin ilmaistuna todennäköisesti sinun lähipiiriisi ei kuulukaan yhtä fiksuja ihmisiä vaan samalla verbaalisella tasolla olevia kuin itsekin olet. Kotkat lentävät korkealla kutsu sinä smurffit kotiin.

Vierailija
52/274 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 05:52"]

Aivan, se että jaat persettä ympäriinsä etkä pysy laskuissa kelle miehelle tällä kertaa oletkaan raskaana tekee sinusta vahvan leijonaemon. Muut ovat kulttiorjia.

[/quote]

Jännä on se että minä miehenä (paljon matkustelevana(lentäjä)), jaan siemennestettäni ympäri maailmaa. On piiloperhe Afrikassa ja Aasiassa. Elätän toki perheeni, mutta minua palvotaan.

Tulee mieleen että miksi naisen asema on aina huono? Myös naisten näkökulmasta nähden. Miehenä ymmärrän että naista, joka nauttii seksistä on eräänlainen huora. Silti miehet ovat nauttineet seksistä jo vuosituhansia. Naiset vasta muutamia vuosikymmeniä. Miksi naiset edelleen ovat toisilleen huoria?

Isänä ja etenkin 5 tyttären isänä asenteenne huolestuttaa minua.

Pailot

Vierailija
53/274 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Luulisi aikuisen miehen tietävän mahdolliset seuraukset sänkyleikeille. Sai sen kuvan ettei välitä ja kenties haluaa vain kiusata koska on exä. Onneksi Pasi ilmeisesti viettää paljon aikaa sekä tyttärensä että Katariinan kanssa. Ja juuri näinhän rehti mies tekeekin, ei halua erottaa sisaruksia toisistaan. Onnea Pasille ja koko pesueelle, toivottavasti exä antaa heidän olla rauhassa.

Vierailija
54/274 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin synnytyksenjälkeisen masennuksen sairastuneena ja sen aikana eronneena olin näkevinäni Norassa jotain samaa mitä itsessänikin siihen aikaan. Se paha olo ja masennus ei välttämättä vedä pedin pohjalle mutta voi viedä tietyssä määrin arvostelukykyä "kun ei millään ole kuitenkaan väliä". Jos ero Katariinan isästä on ollut vielä niin että Nora ei olisi niin halunnut erota, on ihan ymmärrettävää että on "ottanut takaisin" jos tämä ex on itseään tarjonnut. Vaikka ei sitten ollutkaan tosissaan selvästikään eikä kovin kypsä isäksikään jos ei olisi ollut oikeasti valmis tapaamaan toista tytärtään. Vaikea silti kuvitella että voisi hakea vanhemman lapsen samalla kun jättäisi nuoremman huomiotta. Mutta onneksi ei tarvi tätä miettiä kun isä olikin se joka halusikin isäksi :)

Toivoisin vain että Nora saisi voimia hakea apua siihen pahaan oloonsa jota yritti tatuoinnilla tukahduttaa. Itse en haluaisi tuollaista muistutusta niistä mustista vuosista mitä koin. Kun parannuin masennuksesta, oli se vähän kuin olisi herännyt jostain mustasta painajaisesta jonka muistikuvatkin ovat vähän hämäriä. Ei sitä silti minusta oikeastaan kukaan päältä päin nähnyt kuinka paha olo minulla oli. Itse en tosin kyennyt vähään aikaan edes olemaan läsnäoleva äiti lapsilleni, toisin kuin Nora joka tuntuu olevan kyllä todella hyvä äiti :)

Vierailija
55/274 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On älytöntä kiukuta siitä että sinkku naisella on useita kumppaneja pienelle ajalle. Ihan normaalia toimintaa, siinä missä miehetkin me haluamme pitää hauskaa ja nauttia seksistä ilman sitoutumista. Erikoisen (hyvällä tavalla) tilanteesta teki mielestäni se että Nora oli rehellinen ja kertoi miehille tilanteesta. Yleensä toimitaan seläntakana ja valehdellaan jolloin joku aina loukkaantuu. Tässä mielestäni KOLME aikuista on aivan tietoisesti toiminut ja tulos nähtiin tv:ssä. Ainut joka vastuuta toiminnastaan ei ollut halukas ottamaan oli Katarinan isä. Ps.Katarina oli aivan mahtava ja sanavalmis neiti

Vierailija
56/274 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta toipuminen on pitkä prosessi. Nora sanoi ettei paha olo ole vielä kokonaan helpottanut eli toipuminen on kesken. Noran kasvot ja silmät olivat kuitenkin iloiset ja eläväiset joka kertoo että masennus alkaa olla jo voiton puolella. Ymmärsin ettei tatskan tarkoituskaan ollut parantaa masennusta vaan muistuttaa miksi kannattaa tehdä töitä oman hyvinvoinnin eteen ettei synkät demonit jatkossa pääse horjuttamaan mieltä. Varmaan Noralla on ammattilainen tukihenkilönä koska diagnoosikin oli tehty. Minusta tatuointi oli hieno ja jos minulle tulisi vasten tahtoani ero voisin ottaa samanlaisen.

Vierailija
57/274 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:48"]

Kummallista minusta on myös se, että nainen päättää tehdä lapsen, miehen (tässä tapauskessa katariinan isän) mielipiteistä huolimatta, ja vaatii sitten olemaan tekemisissä lapsen kanssa. Jos päättää yksin asiasta, niin sillon täytyy olla valmis myös kantamaan vastuu yksin asiasta. Ja voishan tuota kuvitella, että kun isäehokkaita on useampi, niin ei isäehokkaat välttämättä asiasta yhtä innoissaan ole, kuin tuleva äiti on. Mutta hienoa, että isäksi paljastui henkilö, joka isäksi halusi tulla.

[/quote]

Kyllä on tapahtunut maailman sivu sitä, että ihmiset eivät ole varmoja valinnoistaan. Noora erosi ekan lapsensa isästä ja lohduttautui uudella miehellä. Eron syynkin otti itselleen: masennus ymv.

Eniten minua kummastutti tämä exä, joka heti karautti uudelleen paikalle, kun Nooralla oli uusi poikakaveri. Olisi pysynyt poissa,  kun ei ollut aidosti tytöstä kiinnostunut -ilmeisesti halusi vain mittauttaa omaa suosiotaan (saanko takaisin naisen, jonka olen menettänyt toiselle miehelle?) Sen sijaan että sormea heristellään täällä moralisoivasti Nooralle, voitaisiin myös miettiä, kuinka kypsästi toimi se exä?

Vai onko niin edelleen, että naisen erhe ja miehen virhe painivat jonkin kaksoisstandardin mukaan eri kategorioissa? 

Vierailija
58/274 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:18"]

Vaikutti aika varakkaalta (auto, kesämökki, koirat jne.). Sanottiinko ammattia vai oliko "pappa betalar" -case?

jep. tiedän oikein hyvin heidät ja oikein : Pappa betalar"

Viittasit tuosse heihin eli ilmeisesti meihin sisaruksiin. Koska tiedät meidät OIKEIN hyvin , niin tiedät varmaan myös sen kuinka paljon olemme tehneet töitä sen eteen mitä olemme saavuttaneet. Ja luultavasti tiedät myös missä asumme niin tuleppa sanomaan tuo sama "pappa betalar " meidän ovelle niin voimme keskustella siitä.

[/quote]

Vierailija
59/274 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni vaikuttaa idiootilta.

Vierailija
60/274 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin että kuulostaa kuitenkin ihan fiksulta vaikka mainosten mukaan tuli ensi toinen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan