Toisenlaiset äidit 3.9
Live-seurantaa :)
Fiksun tuntuinen äiti, ennakkoluuloistani huolimatta :)
Kommentit (274)
Te olette oksettavia. Säälittävää haukkua toista puheviasta.
Minä halluun vetää sanani takasi. Olin typerä, ilkeä ja täysi idiootti. Anteeksi. Aina nämä arvosteluketjut saa pahan minussa esiin..=( Oikeasti tuo äiti vaikuttaa tosi järkevältä ja symppikseltä ja tuo tyttö on tosi sulonen!
-13
Tuo Katariina on todella suloinen !
Ei tuo ihan normaali ole, validan
Vauva näytti samalta kuin isosiskonsa, sama nenä. On samat vanhemmat.
Ihmettelen kyllä sitä katariinan isää. Varmaan kauhea kusipää. Miksei haluaisi olla toisen lapsensa kanssa tekemisissä..
Fiksun oloinen nainen ja suloiset lapset.
Ei ole kovin mielenkiintoinen jakso. Toinen isäehdokas on symppis, tämä äiti vaikuttaa vähän hemmotellulta mutta ihan mukavalta ja isompi lapsi on suloinen.
Kivan tuntuinen äiti vaikkakin vähä kevytkenkäisen oloinen.
Sitä mietin kun tuo äiti sanoi, että jos vauvan isä on sama kuin isosiskon, eikä halua olla vauvan kanssa missään tekemisissä, niin heidän on muutettava kauemmas. Miksi? Silloinhan myös esikoinen menettää isänsä, ei pelkästään vauva.
Ei synnytä alateitse, ei imetä, voi ei :(
Onko typerämpää ihmistä olemassa,kuin aikuinen joka haukkuu toista ihmistä puhevian vuoksi.
luulisi että aikuinen ihminen tajuaa että nuo on asioita joille ei voi mitään.
What? Ei edes aio kokeilla rintaruokintaa? Ihme kakaralta vaikuttaa tuo käytös.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:34"]Ei synnytä alateitse, ei imetä, voi ei :(
[/quote]
Samaa ihmettelin minä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:20"]Mulla ei ole vielä lapsia, mutta alkoi ahdistaa tämä. Nainen vaan naureskelee, ettei tiedä, kenen lapsi se on. Toisen lapsen isä ei aio olla missään tekemisissä vauvan kanssa, vaikka olisi senkin isä. Milloin asioilla lakkaa olemasta merkitystä? Mitä jos minustakin tulee ensisijaisesti äiti ja tuollainen hieman hömelö tyllerö. Ja sitä en tajua, miten jotkut löytävät miehen miehen perään, oli tilanne mikä hyvänsä. Ehkä mä vain projisoin omaa kriisiäni.
[/quote]
sitä kun ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:18"]
Vaikutti aika varakkaalta (auto, kesämökki, koirat jne.). Sanottiinko ammattia vai oliko "pappa betalar" -case?
jep. tiedän oikein hyvin heidät ja oikein : Pappa betalar"
Viittasit tuosse heihin eli ilmeisesti meihin sisaruksiin. Koska tiedät meidät OIKEIN hyvin , niin tiedät varmaan myös sen kuinka paljon olemme tehneet töitä sen eteen mitä olemme saavuttaneet. Ja luultavasti tiedät myös missä asumme niin tuleppa sanomaan tuo sama "pappa betalar " meidän ovelle niin voimme keskustella siitä.
[/quote]
[/quote]Minäkin tunnen jollain tasolla Noran mutten teitä sisaruksia. On sillä ainakin tosi makeet ja aina uudet vaatteet päällä ja kotikin näytti tosi siistiltä. Olen kylläkin käsittänyt että Noran oma mökki olisi saaressa mutta ei toi ohjelman mökki vaikuttanut saaressa olevalta. On sit varmaan jonkun teistä sisaruksista kun oli hieno venekin rannassa. Oon tietysti voinut käsittää väärinkin tai Nora on puhunut jonkun muun saarimökistä. Ja saarimökit ne vasta kalliita onkin ainakin jos on hyvällä paikalla tuskin Nooralla semmoseen ainakaan ois varaa.