Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keräämättömistä koirankakoista nipottajat HUOMIO

Vierailija
03.09.2014 |

Huomasin tänään että sokean miehen koira kakkasi hoidetulla puistoalueella aivan tien reunaan, ja eihän näkövammainen pysty keräämään itse niitä jätöksiä. Joten miettikääpä tätä kun raivoatte ensi kerralla keräämättömistä koirankakoista!!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 06:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:32"]Jos se koiranpaska on niin harmitonta, niin miksette paskata omilla pihoilanne? Ja kerrostaloissa asuvat, vaatikaa omaa paskalaatikkoa koirillenne, onhan lapsillekin hiekkalaatikot. Näin ei meidän koirattomien tarvitse niihin kävellä! [/quote] Huomaa ettet tiedä koirista mitään. Useimmat niistä eivät suostu kakkaamaan omalle alueelle kuten kotipihaan. [/quote] Niinpä. Olen omistanut monia koiria, ja kukaan niistä ei ole koskaan halunnut kakata lähellekään pihaa.

[/quote]

mulla on koira ja se kakkaa vain kotipihaan.

Vierailija
2/46 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, moniko kissan omistaja käy keräämässä lemmikkinsä kakat ulkoa?
Käsi ylös?

Kaikki kasat ulkona ei ole koirien jätöksiä. Meidän naapurin 7 vapaana (ympäristöä tuhoavaa ja saastuttavaa) kissaa kakkaavat huomattavasti isompia kasoja, kuin noin 14kg koira. Oma koirani on tuon kokoinen ja tämän jokainen kakka on aina kerätty pussiin ja tuotu omaan roskikseen.
Näitä kissojen kaspoja on tullut eräitä kiloja kerätty pois talon seinustojen viereltä kukkapenkeistä ja syylliset olen nähnyt itse teossa, niin ei ole epäselvää kenen hännän alta tuotokset tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpäin on niin isoja paskaläjiä että pitää tilata aura raivaamaan tiet kun ei pääsis muuten kuin kahlaamalla läpi

Vierailija
4/46 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne teidän koirat selvästi ovat valmiina paikantamaan mun portin eteen, 4 m mun ovesta. Kertokaa missä asuttu, tuon mielelläni sen teille takaisin.

Vierailija
5/46 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aihe saa kyllä tunteet kuumenemaan, puolin ja toisin.

Pidän koirista ja kissoista ja musta on kiva juttu että ihmisillä on lemmikkejä, ne tekee hyvää sielulle ja mielelle.

Yhteisen viihtyvyyden takia, ja jotta vältyttäisiin näiltä myrkkysyöteiltä, miksi kaikki eivät näitä koiransa kakkoja siivoa pois?

Voisko joku sellanen, joka niitä ei siivoa, kertoa syyn toimintaansa. Koska mä haluun ymmärtää.

Vierailija
6/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kakat haittaa. Kunhan vaan ihmiset haluavat marmattaa aina kaikesta.

Vierailija
7/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

You don't say??

Vierailija
8/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti se näkövammaisen koira kakkaakin joka tielle...

Vierailija
9/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% kakoista on ihan näkevien jättämiä.

Vierailija
10/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta noita näkövammaisia on pieni osa, ymmärrän jos he eivät kakkoja kerää, sen sijaan en ymmärrä, jos "terve" ihminen jättää kakat keräämättä.

Minulla on itselläni kaksi koiraa ja tiedän, ettei se kakkojen kerääminen ole herkkua, se nyt vaan täytyy tehdä, jos koiran on hommannut. Ainakin yleisiltä paikoilta.

Vierailija
11/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla liikkuessa näkee todella vähän näkövammaisia, jotka kulkevat koiran avustamina.  Sikäli turhaa syyllistää näkövammaisia tässä asiassa. Kyllä ne korjaamattomat läjät ovat ihan näkevien ihmisten jättämiä.

Vierailija
12/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ongelmat. Kakat sentään  maantuu ja vielä nopeasti, kun taas teidän levittämät paperi- ja muoviroskat eivät!

Vierailija
13/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:25"]

Ei ne kakat haittaa. Kunhan vaan ihmiset haluavat marmattaa aina kaikesta.

[/quote]

Totta helvetissä ne kakat haittaa. Oksettavan näköistä, ja kun kerrankin joutuu puhdistamaan kenkänsä (jos se edes onnistuu) haisevasta koiranpaskasta, niin jumalauta että sitä alkaa vihata koiria ja omistajia.

Vierailija
14/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:37"]

No onpa ongelmat. Kakat sentään  maantuu ja vielä nopeasti, kun taas teidän levittämät paperi- ja muoviroskat eivät!

[/quote]

Keidän "meidän"? En koskaan roskaa. Eiköhän sellainen ihminen, joka ei viitsi hoitaa koiransa paskoja pois tieltä, ole piittaamaton paskiainen myös roskiensa suhteen.

Vierailija
15/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä pointti, ja myös moni mummo ei taivu sinne ojan puolelle kyykistelmään kakkoja keräämään. Joten muistakaa koiravihaajat ettei kaikki kakat jää keräämättä vain välinpitämättömyyden takia ennen kuin menette kylvämään mitään myrkkysyöttejä :(

Vierailija
16/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vein lastani eskariin ja matkalla (alle 1km) keskellä tietä oli kolmessa kohtaa kakkaa. Viimeisin oli koulun pyöräparkin vieressä. Yrittääkää nyt edes kakattaa ne sinne ojaan tai reuna-alueille.

Vierailija
17/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:03"]

Mun mielestä hyvä pointti, ja myös moni mummo ei taivu sinne ojan puolelle kyykistelmään kakkoja keräämään. Joten muistakaa koiravihaajat ettei kaikki kakat jää keräämättä vain välinpitämättömyyden takia ennen kuin menette kylvämään mitään myrkkysyöttejä :(

[/quote]

Jos on liian vanha poimimaan koiransa kakkoja, on liian vanha pitämään koiraa. Koiralla on oikeus hyvään hoitoon, jota vanhus harvoin pystyy antamaan. Älkää koiranomistajat viitsikö mennä sokeiden ja vanhusten selän taakse tässä asiassa.

Vierailija
18/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaanko te kävelette niihin koiranpaskoihin? Miten teissä joissain aiheuttaa maatuva paska noin suurta vihaa mutta tupakantumpit ja muut roskat ei jaksa häiritä.. hiton emakot

Vierailija
19/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä todennäköisyydellä se paskapötkö, jonka näet jossakin on opaskoiran tuotoksia?

Vierailija
20/46 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten keväällä kun lumi oli sulanut huomasin, että onpas paljon koiranpaskaa. No laskin sitten noin kilometrin matkalla paskat. Niitä oli 92 kpl ja YKSI roska.

Ihminen joka jättää asutuille alueille koiranpaskat maahan on idiootti. Tyhmä, kouluttamaton, nuija ja todellinen wt.