Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei twiittaa, onko hän olemassa?

Vierailija
16.08.2014 |

Tässäpä filosofinen kysymys pohdittavaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twiitatako vai eikö twiitata, siinä pulma.

t. pääkallo

Vierailija
2/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos ei facebookkaa, ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi radiotoimittaja sanoi tässä eräänä päivänä, että ei tunne tehneensä asiaa, ellei sitä someta. Olin hämmästynyt.

Vierailija
4/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en twiittaa enkä ole facebookissa. olen silti olemassa. mukava ja onnellinen elämä:).

Vierailija
5/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twiittaan, siis olen.

terkuin

René Descartes

Vierailija
6/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään?

Vierailija
7/7 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei tviittaa onko hän olemassa?

Voisin kysyä samaa. Ei tätä maailmantilannetta hoideta jollain tviiteillä - puhelimilla ehkä kylläkin... Koko tviittimaailma on nyt mennyt maan alle huutosakkiensa kanssa ja epäillä siis voi, että mitään "oikeita porukoita" ei ylipäätänsä ole. 

Tämä "hiljaisuus" on saattanut tavoittaa Sauli Niinistönkin ja hän on huomannut, että ketään oikeasti vaikutusvaltaista ei enää saa kiinni... iskenyt paniikki ja kutsui itsensä Putinin luokse, koska siellä nyt on Venäjän oikea kasvo ja siis OIKEA IHMINEN...

Katastrofi... jos Neuvostoliitosta sanottiin, että se oli miehitetty Venäjä, niin onko tämä nyt se tilanne, että koko Eurooppa on miehitetty? Kuka on siinä tapauksessa miehittäjä? Rikollinen, globaali maailma, jolla on vielä kaikki aseet eli joku oikea terrorismi eikä mikään esimerkiksi muslimimaailma, jossa normaaleja ihmisiä???

Jos tämä olisi oikeasti tämänhetkinen tilanne, niin missä ovat suomalaiset porukat, jotka häärää EUssa? Eikö ketään kiinnosta heidän turvallisuutensa? Miksi esimerkiksi Jyrkiä ei ole voitu haastatella ihan vaikka yksityishenkilönä tilanteesta? Ja montaa, montaa muuta... Ovatko voineet "päätyä jonnekin"?

Siis jos oikeasti ei ole mikään tilanne päällä, niin tämä viesti on TÄYSIN HÖLMÖ... Mutta jos sattuisi olemaan, niin tämä viesti EI OLE TÄYSIN HÖLMÖ...

16.8.2014

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi