Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni ei huomaa asioita joita teen joka päivä

Vierailija
03.09.2014 |

ELi keittiön ja vessan siivous, lasten lelut kerätään ym. Se vaan valittaa niistä jotka jäi tekemättä. Esim. jos pyykit olen ehtinyt kerätä ja toisen laittamaan kuivumaan niin se valittaa niistää jotka jäi lajittelematta. Sitten olen seuraavankin päivän niin kiukkuinennja poikki kun teen töitä kotona 24h. Miten muilla? Ok 7-22 olen tekemässä jotain hommia kotona tai ulkoilut ym ladten kanssa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:47"]Mies tekee töitä ja mä myöskin teen töitä, en näe siinä mitään ihmeellistä . Siivoan päivittäin, ulkoilutan lasta, käyn kaupassa , tuskaan, pyykkään, leivon ja teen joka päivä erilaisia herkkuja. Se on naisen osuus, mies tienaa
[/quote]

Meillä kyllä tienaa molemmat. En tajunnut että tämä on kotiäitien ketju! T nro 3, töissä käyvä nainen
Ps turha neuvoa että kyllä se mies siivoaa sitten kun on likaista. Meillä pönttö menisi varmaan liasta tukkoon jos minä en pesisi

Vierailija
62/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne oikein suurieleisesti ja liiotellen sillon ku miehes on tullu duunista pari kertaa? Oikein marttyyriasenteella kun valittaa jostain pyykeistä niin "NO MINÄPÄ LAITAN NE PYYKIT.... *sit oikein hitaasti ja vaivalloisesti lajittelet niitä siinä sen edessä* :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mullakin on vaikeuksia huomata mitä vaimo on päivän aikana tehnyt. Yleensä kun tekee niin vähän sellaista kodin ylläpitoa, millä olisi siisteyden kanssa merkitystä. Pyykit jää laittamatta (jos en niistä mainitse), imuroinnit tekemättä (jos en niistä mainitse, toista viikkoa oli imuroimatta, itellä piti siihen tarttua, vaikka koko päivän olin töissä, vaimo kotona), ruuan onneksi tekee ettei ainakaan nälkäisenä tartte työpäivän päälle ruveta siivoamaan.

Kaupassa käyntiin kyllä riittää aikaa ja kavereihin. Itse käytännössä siivoan paljon enemmän kuin vaimo, joka harvoin tarttuu ilman nalkutusta mihinkään hommaan. Sitten muka pitäisi huomata, että on ominpäin tehnyt ihan itsestäänselvyyksiin kuuluvan asian, esim vessan pesun. Jos yksin asuisin, kämppä olisi vielä puhtaampi, ei vaan jaksa parisuhteessa yksin tehdä kaikkea.

Mies

Vierailija
64/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenkuvien vaihtaminen päikseen auttaa tähän, ettei huomata toisen panostusta.

Viikkokin riittää, vuosi saa pointin himaan tyhmemmällekin.

Vierailija
65/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo homma, että tuo mun viesti aiheuttaa alapeukkuja. Kerrankin on mies, joka siivoaa enemmän kuin nainen niin luulisi, että sataisi yläpeukkua ihan urakalla.

Mies