Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni ei huomaa asioita joita teen joka päivä

Vierailija
03.09.2014 |

ELi keittiön ja vessan siivous, lasten lelut kerätään ym. Se vaan valittaa niistä jotka jäi tekemättä. Esim. jos pyykit olen ehtinyt kerätä ja toisen laittamaan kuivumaan niin se valittaa niistää jotka jäi lajittelematta. Sitten olen seuraavankin päivän niin kiukkuinennja poikki kun teen töitä kotona 24h. Miten muilla? Ok 7-22 olen tekemässä jotain hommia kotona tai ulkoilut ym ladten kanssa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kysyy töistä tullessaan miten päiväsi on mennyt, luettele kaikki tekemäsi asiat. Päivä toisensa jälkeen, vaikka tuntuisi turhauttavalta, se ainakin saa miehen tajuamaan mitä kaikkea olet tehnyt. Jos tulee valitusta miksi jotain ei ole tehty niin perustele sillä että no kun aikasi meni tämän ja tämän tekemiseen.

Ei sillä, meillä miehellä on haukan katse, tullessaan töistä huomaa heti, jos olen imuroinut tai pyykännyt tms. ja ylistystä sataa. Johtuu ehkä siitä, että en ole normaalisti kotitalouskone.

Vierailija
2/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa tasoa. Mies ei tajua että meillä oikeasti imuroidaan ja pestään vessaa monta kertaa viikossa. Mies varmaan luulee että joku tonttu hoitaa ne silloin kun ollaan pois. Perusvalitus on että kuivausrummun nukkasihti on liian täynnä. Sanon hänelle siihen aina että täytyyhän sinullakin joku tehtävä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotkaa.

Vierailija
4/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että mies itse jättää vaatteensa lojumaan vaikka olen jo toivonut että ne voisi ripustaa tähän ja tähän. Tai tiskit jne..mun pitäisi hoitaa kaikki kun kotona olen, mutta musta ei toisen tarvi olettaa että saa sotkea ja ei tarvitse auttaa. Ap

Vierailija
5/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että herra on hyvä ja tekee sitten, jos häiritsee.

Vierailija
6/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös noin, mutta sitten jouduin sairaalaan kahdeksi viikoksi. Jo parissa päivässä todellisuus alkoi valjeta miehelle ja on sen jälkeen ollut ihan hiljaa aiheesta. Osallistuu jopa enemmän kuin aikaisemmin kodin yhteisiin töihin.

Vierailija
7/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin huomaa vain ne mitkä on jääny tekemättä ja alkaa niistä marista.

Vierailija
8/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä kaikki tuo mitä kerroit (mies käyttäytyy täysin samoin) paitsi että minä olen kokopäivätyössä kuten hänkin...

Vierailija
9/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehesi sanoo, jos kehotat häntä tekemään ne asiat, mitä et ole vielä ehtinyt. Että herra on vain hyvä ja lajittelee pyykit.

Ei se, että nainen on kotona, tarkoita sitä, että mies ei voi tehdä mitään kotiin liittyvää. Oletko koskaan verrannut työtunteja keskenään? Voit vaikka sanoa, että teet hommat 8-16 välisenä aikana, jos jotain ei ehdi tehdä, niin se on sitten ylitöitä. Ei miehesikään tee töitä kun sen 8 tuntia päivässä. Vai?

Vierailija
10/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinä päivinä myöntää että valittaa liikaa, mutta mulla pitkä muisti ja harmittaa ja tekee näin kotona olemisen ahdistavaksi. Tämä tulee olemaan meillä ikuista.. ap

Vierailija
11/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei huomaa mitään. Vaikka silmien alla jotain tekisin. Mutta hän kuvitteleekin, että en tee mitään. Ei ainakaan kannusta yrittämään mitään. Itse asiassa masentaa sen verran, että enpä edes viitsi sen enempää yrittää.

Vierailija
12/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:30"]

Hyvinä päivinä myöntää että valittaa liikaa, mutta mulla pitkä muisti ja harmittaa ja tekee näin kotona olemisen ahdistavaksi. Tämä tulee olemaan meillä ikuista.. ap

[/quote]

Sen kanssa sitten vaan pitää oppia elämään. Tuskin sinäkään olet virheentön, joten miehenkin täytyy oppia elämään sinun vikojesi ja puutteitesi kanssa. Kahden kauppa.

Vierailija
13/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pari päivää tekemättä mitään, niin kyllä ukkos huomaa :((

Vierailija
14/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat vessan joka päivö? Ja ukkosi pitäisihuomata se? Siivoa hiukan harvemmin ja mieluummin vuorotellen miehesi kanssa. Ethän ole ylipedantti?

Vierailija
15/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pidätte tuollaisia miehiä? Eikö kannattaisi vaihtaa sellaiseen jolla on esim. kaksi kättä ja joka osallistuu askareisiin. Ei tarvitsisi nettipalstoilla enää kitistä. :)

Vierailija
16/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:28"]Mitäs miehesi sanoo, jos kehotat häntä tekemään ne asiat, mitä et ole vielä ehtinyt. Että herra on vain hyvä ja lajittelee pyykit.

Ei se, että nainen on kotona, tarkoita sitä, että mies ei voi tehdä mitään kotiin liittyvää. Oletko koskaan verrannut työtunteja keskenään? Voit vaikka sanoa, että teet hommat 8-16 välisenä aikana, jos jotain ei ehdi tehdä, niin se on sitten ylitöitä. Ei miehesikään tee töitä kun sen 8 tuntia päivässä. Vai?
[/quote]joskus tein niin että selitin mitä olen tehnyt ja mitä on vielä tekemättä, mies suuttui että miksi valitan hänelle?., luuli että tarkoitan että noi työt on sitten sille vaikka tarkoitus oli että joo ennen kun alat valittamaan niin tiedän itsekkin että ne on vielä tekemättä. Ai niin ja tästä puuttuu vielä se että ruokaa pitäisi olla aina kun tulee töistä ja siistiä. Joo niin on, mutta joskus on ollut parasta ulkoilla ja mies tulee töistä epämääräiseen aikaankin. Kuulostaa ihan natsilta mies nyt kun valitan, arvaatte varmaan että eilen sain taas kuulla.

Vierailija
17/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis 17

Vierailija
18/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sovinistiällö ja ota mies.

Vierailija
19/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH HAH[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:33"]

Jätä pari päivää tekemättä mitään, niin kyllä ukkos huomaa :((

[/quote]

Vierailija
20/65 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:30"]

[/quote]

Sen kanssa sitten vaan pitää oppia elämään. Tuskin sinäkään olet virheentön, joten miehenkin täytyy oppia elämään sinun vikojesi ja puutteitesi kanssa. Kahden kauppa.
[/quote]niin mun vika on etten siivoa kokoaikaa(vaikka siltä tuntuu itsestä) ja en laita ruokaa samalla sekunilla kun mies tulee töistä. En anna tarpeeksi usein ja mieskin joutuu olemaan lasten kanssa. En lajittele enää hänen sukkia. Nämä viat tiedän. Niin ja olen pitkävihainen :D mutta mä en oikeesti urputa mun miehelle sen tekemättömistä töistä vaikka niitä kyllä on.