mieheni ei huomaa asioita joita teen joka päivä
ELi keittiön ja vessan siivous, lasten lelut kerätään ym. Se vaan valittaa niistä jotka jäi tekemättä. Esim. jos pyykit olen ehtinyt kerätä ja toisen laittamaan kuivumaan niin se valittaa niistää jotka jäi lajittelematta. Sitten olen seuraavankin päivän niin kiukkuinennja poikki kun teen töitä kotona 24h. Miten muilla? Ok 7-22 olen tekemässä jotain hommia kotona tai ulkoilut ym ladten kanssa.
Kommentit (65)
Laiska töitään luettelee ja ei jumala laiskoja elätä. Eihän tämä ole sukupuolisidonnainen asia parisuhteessa. Mies ei näe mitä vaimo tekee perheen eteen, eikä vaimo näe mitä mies tekee perheen eteen. Mutta kummasti yhdistää se, että se kyllä huomataan mikää jää tekemättä.
Mies tekee töitä ja mä myöskin teen töitä, en näe siinä mitään ihmeellistä . Siivoan päivittäin, ulkoilutan lasta, käyn kaupassa , tuskaan, pyykkään, leivon ja teen joka päivä erilaisia herkkuja. Se on naisen osuus, mies tienaa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:36"]
Minkä takia pidätte tuollaisia miehiä? Eikö kannattaisi vaihtaa sellaiseen jolla on esim. kaksi kättä ja joka osallistuu askareisiin. Ei tarvitsisi nettipalstoilla enää kitistä. :)
[/quote]
Niinpä. En ymmärrä miksi kukaan huolii laiskan miehen joka ei arvosta puolisoaan. Tämä on kuitenkin vapaa maa missä jokainen saa itse valita kumppaninsa... Olisi syytä katsoa peiliin jos ukko on "vääränlainen".
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:39"]Jätä se sovinistiällö ja ota mies.
[/quote]
Suosittelen, elämänlaatu paranee.
Niin että olisin ihan tyytyväinen tilanteeseen jos mies valittaisi töistä joita en ole tehnyt. Ap
ps useammin jaksaisin touhuta vällyjen välissä jos mies tekisi kotona jotain tai antaisi mun hoitaa hommat ajallaan.
Miehenkö se kämppä pitäisi hoitaa?
Tämän av-lla roikkumisen aikana ehtisit ehkä pyyhkiä pölyjä?
Haluat miehen olevan tossukka?
Älä viitsi ärsyttää työssäkäyvää äitiä tuolla 24/7 paskalla. Se, mitä sinä teet, on duunariyksinhuoltajalle lomaa (myös liitossa elävälle työssäkäyvälle). Noin kesälomalla toimitaan.
Minäkin pesen vessan monta kertaa viikossa, pyykit, tiskit (ei konetta), siivoukset ym. Ansiotyön lisäksi. Ikävää, kun tuohon 24 h/vrk tuntiin ei voi lisätä 10 h palkkatyötä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:51"]
Miehenkö se kämppä pitäisi hoitaa?
Tämän av-lla roikkumisen aikana ehtisit ehkä pyyhkiä pölyjä?
Haluat miehen olevan tossukka?
[/quote]
Meillä mies hoitaa lähes kaikki kodinhoidolliset asiat. Eikä ole tossukka vaan Mies. :)
Ei mikään ihme , ettei teidän liitot kestä kauan. Sit eroatte ja jäätte yh:ksi. Vähemmän valitusta ja enemmän asiaa. Mun mies kun tulee kotiin( tehtyä pitkän työpäivän) kaatuu suoraan sänkyyn, pitäiskö vielä valita päälle ja suuttua ku hän ei kehuskele mun siivoamista ?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:30"] Hyvinä päivinä myöntää että valittaa liikaa, mutta mulla pitkä muisti ja harmittaa ja tekee näin kotona olemisen ahdistavaksi. Tämä tulee olemaan meillä ikuista.. ap [/quote] Sen kanssa sitten vaan pitää oppia elämään. Tuskin sinäkään olet virheentön, joten miehenkin täytyy oppia elämään sinun vikojesi ja puutteitesi kanssa. Kahden kauppa. [/quote]niin mun vika on etten siivoa kokoaikaa(vaikka siltä tuntuu itsestä) ja en laita ruokaa samalla sekunilla kun mies tulee töistä. En anna tarpeeksi usein ja mieskin joutuu olemaan lasten kanssa. En lajittele enää hänen sukkia. Nämä viat tiedän. Niin ja olen pitkävihainen :D mutta mä en oikeesti urputa mun miehelle sen tekemättömistä töistä vaikka niitä kyllä on.
[/quote]
Oleppa nyt rehellinen itsellesi, surkeimmat valheet sitä kertoo itselleen. Mutta kummasti sitä vaan omassa elämäkerrassaan kirjoittaa itsestään sen sankarin ja muista syypään kaikkiin ongelmiin. Mutta, kyllä laitan sinulle mitalin tulemaan postissa, kun olet suhteessasi niin paljon parempi ihminen.
Ketä sinä sitten haukkuisit ja keneen purkaisit paineita, jos miehesi olisi yhtä täydellinen ja virheetön. Mistä sinä puhuisit ystäviesi kanssa, kun et voi kertoa, kuinka huono mies sinulla on.
Tietynlaiset ihmiset vetävät tietylaisia ihmisiä puoleensa ja muista ketä on ihan itse miehensa valinnut ja tämän kanssa perheen perustanut, mutta annaskos arvaan... Mies oli niin ahkera osallistumaa, ystävälinen ja reipas, jne... kun tapasitte, mutta perustettuanne perheen...
Meillä muuten sama homma, mutta oon mies ja käyn töissä, ja nainen makaa kotona päivät pitkät ja minun pitäis tehdä kaikki pyykinpesusta lähtien. Lapsia ei oo, ja kaikki pitää tehdä niinkuin Hän sanoo.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:54"]
Meillä muuten sama homma, mutta oon mies ja käyn töissä, ja nainen makaa kotona päivät pitkät ja minun pitäis tehdä kaikki pyykinpesusta lähtien. Lapsia ei oo, ja kaikki pitää tehdä niinkuin Hän sanoo.
[/quote]
Kuvailit ihan normaalia av-mammaa, tosin nämä ovat menneet sikiämään.
Pitäiskö miehenkin luetella sulle sen tekemiä töitä päivittäin ?
Oleetkohan naimisissa mieheni kanssa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:54"]Meillä muuten sama homma, mutta oon mies ja käyn töissä, ja nainen makaa kotona päivät pitkät ja minun pitäis tehdä kaikki pyykinpesusta lähtien. Lapsia ei oo, ja kaikki pitää tehdä niinkuin Hän sanoo.
[/quote]
Voi, vaihda nainen , vielä kerkeet
Oikeastaan mieheni ei ole laiskakaan mutta kotitöitä ei vaan halua tehdä. Minäkin tekisin kivoja hommia enemmin esim pihalla. Mutta täytyy sisälläkin tehdä. Ajan meillä esim nurmikon mielelläni. Imurointi on ok, mutta ketuttaa se että muut ei osallistu tai sotkee. Ja illalla ei enää jaksa tehdä kun arkiset hommat ruuan laitosta ja penten hoidosta on vienyt voimat. Ps ja yöt ei tosiaan ole ehjiä eli päivä menee välillä ihan väsyneenä kokonaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:36"]
Minkä takia pidätte tuollaisia miehiä? Eikö kannattaisi vaihtaa sellaiseen jolla on esim. kaksi kättä ja joka osallistuu askareisiin. Ei tarvitsisi nettipalstoilla enää kitistä. :)
[/quote]
Niinpä. En ymmärrä miksi kukaan huolii laiskan miehen joka ei arvosta puolisoaan. Tämä on kuitenkin vapaa maa missä jokainen saa itse valita kumppaninsa... Olisi syytä katsoa peiliin jos ukko on "vääränlainen".
[/quote]
Jotkut luulevat naiseuteen kuuluvan sen että miestä pitää nälviä ja tämän käytöksestä valittaa jatkuvasti. Ovat kai perineet tämän käytöksen äideiltään. Kitisijöitä sukupolvesta toiseen. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:53"]
Ei mikään ihme , ettei teidän liitot kestä kauan. Sit eroatte ja jäätte yh:ksi. Vähemmän valitusta ja enemmän asiaa. Mun mies kun tulee kotiin( tehtyä pitkän työpäivän) kaatuu suoraan sänkyyn, pitäiskö vielä valita päälle ja suuttua ku hän ei kehuskele mun siivoamista ?
[/quote]
Kaatuisikin sänkyyn, mutta ei. 1,5 hehtaria vaatii oman huomionsa, ei miestä tarvitse paljon sohvalla katsoa.
Joo en tiedä mutta joka päivä pyyhin vessan pöydän, eli lavuuarialueen ainakin. Pytyn pesen kusiroiskeista jokatoinen päivä. Potat pesen monta kertaa päivässä. Ap