Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa oon raskaana ihan "väärälle" miehelle..

Vierailija
03.09.2014 |

Ja oon itsekkin "vasta" 18v...Pystyisin varmasti huolehtimaan lapsesta mutta se on täysin väärän ihmisen kanssa ainakin...Kuinka pitkälle saakaan tehdä abortin, ja eikö mitä aijemmin niin sen parempi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No biologinen isä ehkä, mutta isän määritykseen nyt kuuluu kuitenkin muutakin, kun se siittäminen. Unohda se mies ja mieti mitä SINÄ haluat. Sinun kroppa, elämä, päätös.

Vierailija
22/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin harkitsemaan aborttia. Olen nähnyt sivusta, miten perseelleni kaverin elämä meni, kun teki exälleen vahinkovauvan. Isä ei ota vastuuta saati ole lastaan nähnyt kertaakaan. Elareita ei näy ja ystävälläni on huoran maine, koska ystävän ex oli jo uudessa suhteessa. Kaveriporukat jakautuivat molemmilta kahtia Tapahtuma-aikaan olimme 18. Ystäväni kerkesi täyttämään 19 ennen synnytystä, mutta oli silti jopa omasta mielestään liian nuori yksinhuoltajaksi. Lapsi on nykyisin terapiassa ja ikää pian 4 v.

En aio saarnata ehkäisystä. Vahinkoja sattuu parhaimmillekin.

Ja saarnat näille heikkolahjaisuudesta huuteleville: Ap on hedelmällisimmässä iässä, joten ehkäisy ei todellakaan ole mikään satavarma asia. Hyvä se on menopaussin partaalta huudella, että ehkäisy toimii. Kun se ei toimi. Jos jollekkin sitä syntikivitystä pitäisi antaa, olisi se ap:n heila/pano, joka hässii halki kylien. Ap on sinkku eikä pettänyt kenenkään luottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasteletko useinkin seksiä miesten kanssa, joista et ole kiinnostunut ja jotka ovat parisuhteissa?

Vierailija
24/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:14"]

Harrasteletko useinkin seksiä miesten kanssa, joista et ole kiinnostunut ja jotka ovat parisuhteissa?

[/quote]

Sen tiedon ei pitäisi meidän persettä kutittaa. Ap halusi peilata ajatuksiaan anonyyminä internetissä, kun ei halua päätyä huhumyllyyn kotikunnassa. -24

Vierailija
25/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:01"]

Seksikielto kaikille alle 25v, jotka ei ole valmiita kantamaan vastuuta (lue: huolehtimaan mahdollisesta vauvasta), koska kun nussii, on AINA mahdollisuus raskauteen.

[/quote]
Kyllä oon valmis, mutta lapsi on täysin väärän ihmisen kanssa niinkun sanoin...ja edelliselle, et kyllä voi päättää aborttia mun puolesta..

[/quote]

Juu, valmispa hyvinkin. Erityistä vastuuntuntoa osoittaa tuo varattujen kanssa paneskelu ilman ehkäisyä ja vielä sellaisten jotka eivät edes kiinnosta. Ja jos se kumi nyt ois hajonnut tai jotain, vastuullinen ja aikuinen ihminen olisi hakenut siinä kohtaa apteekista katumuspillerit.

Vierailija
26/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:14"]

[/quote]
En todellakaan.

Vierailija
27/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-parka on 18v ja raskaana. Just tän palstan perus antia, moralisoidaan ehkäisyn käytöstä ja abortista ja panemisesta. Sitä varmaan ap just tarviikin, että parikymmentä vuotta vanhemmat naiset (miehet?) ruotivat täällä yhdessä kuinka paska ihminen ap on.

Ja mikä tekee ap:sta huoran? Ap on sinkku ja voi panna just ketä haluaa. Se mieshän siinä väärin tekee, kun on varattu ja panee muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi