Osaatteko kellua vedessä?
Säikäytin juuri ystäväni miesystävän kelluvalla x-asennossa vedessä. Jos annan korvakäytävien täyttyä vedellä voin kelluavedessä tuntikausia. Testattiin kerran, 2 tunnin jälkeen tuli nälkä. Näillä lämpimillä vesillä voisin kellua päivän. Mahallaan hankalampi, mutta sierainten ollessa pinnalla muutama tunti menee siinäkin. Piti laittaa kysymystä tänne, koska en koe olevani sellainen luonnonoikku kuin mieheni väittää. Onnistuuko muilta?
Kommentit (23)
Osaan kellua. Voin ollavaikka kuinka pitkään. Korvat veden alla. Seon tosi rentouttavaa.
Osaan, ihan helppoa. Tosin en ole mitään tuntikausia kokeillut. Luin jostain, että naisten rasvakerrosten sijainti tekee naisista hyviä kellujia.
Osaan ja 3-v. laiha poikani osaa myös (tosin malttaa vain minuutteja).
Joo, siinähän on se idea että pitää osata vaan olla ihan rentona. Lihaksia ei saa jännittää.
En osaa. Paitsi kilpikonnakelluntaa. Muuten olen kyllä todella hyvä uimari.
Osaan, rasvaprosentistahan se on kiinni.
osaan kellua vaikka miten päin. Enitentykkään kellua nojatuoli-istunnassa, siis peppu alhaalla, kädet kuin käsinojilla, varppat ja pää pinnalla. Minäkin voin kellua tunteja.
Tyhjeneekö Korvakäytävät sitten itsestään kun nousee ylös vedestä... Enpä ole tuotakaan tullut ajatelleeksi.
osaan. x-asennossa on helppoa ja myös silleen ns. nojatuolimaisesti. mutta menee myös ihan suoranakin kelluminen.
Toki. Pystymme isäni kans myös kellunnassa lukemaan;-) testattu on. Mieheni ei osaa kellua ollenkaan.
Ap:n korvat tyhjenee itsestään kunhan tekee hitaasti. Vanhemmiten on alkanut vaivaamaan se, että aaltojen keinutus saa verenpaineen laskemaan liikaa. Jalat ei meinaa kestää alla, jos pitkään kelluu. Mutta, kaiken kaikkiaan on rentouttavinta mitä tiedän. Samaa kuin nukahtaa hyvän seksin jälkeen.
Osaan ja hyvin! Mutta sukeltaa en osaa, tulen pintaan kuin korkki. Liittyykö nämä yhteen?
En osaa yhtään, ärsyttää kun haluaisin :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:14"]
Ap:n korvat tyhjenee itsestään kunhan tekee hitaasti. Vanhemmiten on alkanut vaivaamaan se, että aaltojen keinutus saa verenpaineen laskemaan liikaa. Jalat ei meinaa kestää alla, jos pitkään kelluu. Mutta, kaiken kaikkiaan on rentouttavinta mitä tiedän. Samaa kuin nukahtaa hyvän seksin jälkeen.
[/quote] siihen täytyy kuulua orkut muuten ei nukuta mutta omin käsin onneen nukuttaa koska satavarma on klito orkut.
En alkaisi merellä tai järvessä kellumaan, en luota itseeni. Uimahallilla tosin vähän aikaa.
Osaan kellua ja taisin kysellä samaa asiaa itse viime kesänä täällä palstalla, piti oikein tarkistaa oliko tämä avaus minun mutta ei ollut :) Säikäytin kans tutun kelluessani iät ja ajat. Se on kyllä todella nautinnollista!
Minulla alkaa jalat vajoamaan jos en hitaasti polski, mutta olenkin mies. Taitaa sujua naisilta helpommin.
Juu, selälleen kelluminen käy luonnostaan