Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin 3 vko:a sitten. Lauantaina lähden viettämään iltaa

Vierailija
01.09.2014 |

tyttökamujen kanssa. Kysyttävää?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaista, ei voi tietää etukäteen.

Vierailija
42/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:58"]

Hauskaa iltaa ap! Itdekkin voisin tehdä ihan hyvin noin. Kyllä isä osaa lasta hoitaa muutaman tunnin! Mielenterveydellekkin tekee hyvää lähteä tuulttumaan välillä, kyllä sitä lasten kanssa ehtii ihan tarpeeksi puuhamaan! :)

[/quote]

Aika hukassa ollaan, jos jo KOLMEN VIIKON äitiyden jälkeen pitää päästä tuulettumaan. Jos mielenterveys menee kun ei pääse vastasyntyneen luota tuulettumaan, ei ehkä ole ihan parhainta äitimateriaalia. Kannattaa ehkä miettiä antaisko sen lapsen kokonaan pois kun on noin vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä yhtikäs mitään, mutta hyvää iltaa toivotan mielelläni! :) Ja pidä hauskaa!

Vierailija
44/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on :)... Jos joku äiti todella olisi lähdössä viettämään iltaa ystävineen 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, niin miksi hän kokisi tarpeelliseksi tehdä siitä aloituksen av:lle? Aivan, ei miksikään :D. Jokainen palstaa vähänkin lukenut tietää että se saa täällä täyden tuomion.

Vierailija
45/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lapsivuode-aika?

Vierailija
46/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kysyttävää. Jokainen äiti tekee itse valintansa ja elää sitten niiden mukaan. Eikun joo, voisin sen verran kysyä että haetko jotenkin hyväksyntää valinnallesi tällä tavoin, vai koetko muuten vain tarvetta avautua aiheesta? :)

Vierailija
47/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko tuoreen isän pitäisi teidän mielestä lukkiutua vähintään lapsen ensimmäisen elinvuoden ajaksi neljän seinän sisään? Miksi ihmeessä sitten vaaditte tätä tuoreilta äideiltä? Baariin voi mennä, vaikkei joisi ollenkaan alkoholia. Kaksi siideriä/viinilasillista on sekin kaukana "perseiden vetämisestä". 

Vierailija
48/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa! Olisi itsekin pitänyt mennä heti alkuun enemmän. Siis käydä vaikka kahvilla jne ilman lasta, niin ehkä nyt ei olisi niin kiinni minussa. Ei huoli evästä edes pullosta. :/ - Vähän kade ;)

Vierailija
49/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi odottaakin paskamyrskyä päälleen. Vaikka suuri osa teistä av-mammoista ainakin väittää olevansa vähintään sen ekan vuoden lapsen kanssa kotona 24/7, niin kaikki ei niin tee.

Jos äitikin haluaa käydä viihteellä (ja tuskin nyt puhutaan perseiden vetämisestä, vaan esim. muutamasta annoksesta), niin mikä ongelma siinä on? Pieni vauva tottakai tarvitsee äitiään, muttei varmasti kuole tai vaurioidu jos äitikin haluaa omaa aikaa. Vai onko se oma aika vain ja ainoastaan isille tarkoitettua?
Heti jos joku mamma täällä kertoo menevänsä viettämään iltaan niin jo on teiniäiti/alkoholisti/narkkari.....

Vai onko kyse nyt siitä, että teidän perheen isät on täysin kädettömiä vauvan kanssa tai eivät lastaan halua hoitaa?

Vierailija
50/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:58"]

Hauskaa iltaa ap! Itdekkin voisin tehdä ihan hyvin noin. Kyllä isä osaa lasta hoitaa muutaman tunnin! Mielenterveydellekkin tekee hyvää lähteä tuulttumaan välillä, kyllä sitä lasten kanssa ehtii ihan tarpeeksi puuhamaan! :)

[/quote]

Aika hukassa ollaan, jos jo KOLMEN VIIKON äitiyden jälkeen pitää päästä tuulettumaan. Jos mielenterveys menee kun ei pääse vastasyntyneen luota tuulettumaan, ei ehkä ole ihan parhainta äitimateriaalia. Kannattaa ehkä miettiä antaisko sen lapsen kokonaan pois kun on noin vaikeaa. 

[/quote]

Vaikutat todella ikävältä ihmiseltä. Jättäydy sinä nyt ainakin neljän seinän sisään, niin ei vahingossakaan tarvitse törmätä.

Vierailija
51/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lyödä vetoa, että kyseessä on esikoisen äiti. Vielä sellainen todisteluvaihe päällä. Antaa näiden päteä, kyllä se siitä yleensä ohi menee.  

Vierailija
52/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti! :)

Vierailija
53/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin muuten menee?

Vierailija
54/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsekin lähdin esikoisen aikaan 2 viikkoa synnytyksestä baariin ja join itseni ihan humalaan saakka. 10 vuodenkin jälkeen tiedän, että tarvitsin sitä silloin. Olin raskausaikana tosi yksinäinen eikä kaverini jotenkin ymmärtäneet tilannetta. Kaveriporukan menot yleensä olivat olleet baari tms. reissuja, joten raskaana vähän kuin tipuin kelkasta. Oli kiva lähteä kavereiden kanssa kuin"ennen vanhaan". 

Olin/olen hyvä äiti ja pidän lapsistani huolta. Oman jaksamiseni vuoksi ymmärrän myös, että joskus tarvitsen irtiottoja arjesta :)

Vierailija
55/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt sitten jättämään vastasyntyneesi? Miksi kyselet meiltä kommentteja? Kuule, asia on ihan sun oman pääsi sisällä. Me ei voida sulle antaa lupaa tai evätä sitä.
ainoastaan vauvan hoito kiinnostaa minua. Ilmeisesti lapsella on hoitaja ja ruokaa?

Vierailija
56/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa, ap! Minäkin olin jo elämäni kunnossa 3viikkoa synnytyksen jälkeen, ei mitään ongelmia. Ja mitä joku jälkivuoto tähän liittyy, pitääkö jälkivuodon ajan pysyä kotona, häh?

Isälle ja vauvalle tekee hyvää olla keskenään. Minäkin olen ollut aika pian synnytysten jälkeen iltaa istumassa kavereiden kanssa. Yksi- kaksi drinkkiä ja kotiin nukkumaan. Ei haittaa imetystä ollenkaan. Lähdin kasilta ja tulin kahden maissa kotiin, joten imetysvälikään ei ollut yhtään pidempi kuin normaalisti.

Vierailija
57/58 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:11"]Pystyt sitten jättämään vastasyntyneesi? Miksi kyselet meiltä kommentteja? Kuule, asia on ihan sun oman pääsi sisällä. Me ei voida sulle antaa lupaa tai evätä sitä.
ainoastaan vauvan hoito kiinnostaa minua. Ilmeisesti lapsella on hoitaja ja ruokaa?
[/quote]

No ei ole hoitajaa eikä ruokaa. Jos äiti käy "viihteellä", se on tottakai heitteillejättö. Isäthän ei osaa mitään. ;)

Ne jotka vastustaa äidin vapaata iltaa, niin ovatko ne niitä, joilla itsellään on huono mies isäksi? Että ajattelevat siksi suoraan, että vauva on jotenkin hätää kärsimässä, vaikka olisi vain yöunillaan? Onko niin vaikea uskoa, että hyviäkin isiä on? Tai jos menette itse viihteelle, niin tarkoittaako se ns. " perseiden vetämistä"? Ottakaa huomioon, että jotkut osaavat viettää iltaa selvinpäinkin tai nauttien 1-2 drinksua. Näin mun tuntemat äiti-ihmiset ainakin tekevät, koska vauvan hoitoa on luvassa seuraavankin päivänä.

Vierailija
58/58 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:13"]

Provohan tämä on :)... Jos joku äiti todella olisi lähdössä viettämään iltaa ystävineen 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, niin miksi hän kokisi tarpeelliseksi tehdä siitä aloituksen av:lle? Aivan, ei miksikään :D. Jokainen palstaa vähänkin lukenut tietää että se saa täällä täyden tuomion.

[/quote]

Ei ole provo. Oli vaan hauska testata minkälainen vastaanotto asiasta tulee, vaikka tiesihän sen jo etukäteenkin. Sen verran aikaa olen palstaillut että tiedän kuinka suurin osa täällä olevista on jollain tavalla alko-ongelmaisia, jotka eivät kykene menemään ulos iltaa viettämään vetämättä perseitä. Siinä tapauksessa minäkin suosittelen kotiin jäämistä. Myös iso osa on ilmeisesti yksinhuoltajia ja lapsi on tullut hommattua joksikin asusteeksi tai vastaavaksi jonkun randomin kanssa, koska ilmeisestikään lapsen isä ei kuulu elämään. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme