Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten peset alapääsi suihkussa?

Vierailija
30.08.2014 |

?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:19"]

Oikeestikp irrotatte suihkun ja oikein kyykitte? Mä olen kyllä saanut pestyä ihan ylhäältä tulevan veden avullakin. Ehkä jäänyt likaiseksi :(

[/quote]

Viivapimppiä ei saa seisaltaan pestyä. Pakko kyykätä jotta saa häppärit kunnolla pestyä.

[/quote]

Viivapimppi? T: Tyhmä

[/quote]

semmonen tytönpimppi, eli ei näy häpyhuulet ollenkaan muutenku kovasti levittämällä

Vierailija
62/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:55"]

Te jotka ette käytä saippuaa, saatteko kaikki hajut pois? Käytän aina Sebamedia alapesuun, tuntuu ettei kaikki hajut lähde muuten. Varsinkin kakan hajun. Pesen just tuossa kyykkyasennossa käsisuihkulla ensin pyllynreiän ja sitten pimpin alueen. Ihan ensimmäiseksi vaahdotan Sebamedilla. Freesi olo tulee!

[/quote]

Tota, kannattais varmaan peste se perse jo silloin kun käyt paskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippualla pesen taipeet ja pyllyn. Itse pimpulan pelkällä vedellä. En kyykistele vaan irrotan suihkun yläpidikkeestään. Sitten vaan lotisutan vimmatusti.

Vierailija
64/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai kun alkaa tehdä pillua mieli kun lukee näitä kommentteja.

Vierailija
65/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:19"]

Oikeestikp irrotatte suihkun ja oikein kyykitte? Mä olen kyllä saanut pestyä ihan ylhäältä tulevan veden avullakin. Ehkä jäänyt likaiseksi :(

[/quote]

Viivapimppiä ei saa seisaltaan pestyä. Pakko kyykätä jotta saa häppärit kunnolla pestyä.

[/quote]

Viivapimppi? T: Tyhmä

[/quote]

semmonen tytönpimppi, eli ei näy häpyhuulet ollenkaan muutenku kovasti levittämällä

[/quote]

Viivapimppi on ihan normaali pimppi, älä viitsi kateellisena haukkua toisen värkkiä. Viivapimppi on siis sellainen jossa häppärit ei näy, se on siis sellainen viiva.

Vierailija
66/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun pimppi puhdistuu ihan seisten, kyykkyvatkaamatta. Intiimipesuainetta käytän ehkä joka toinen päivä (joka päivä vesipesu). Suihku toisessa kädessä, toisella avaan poimut. Mies nuolee mua sen verran usein että ilmoittelisi kyllä jos ei ole puhdasta.

Vierailija
67/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:17"]

Minä olen 133kg ja pitkäjalkainen, en ala kyykkiä, sitten olisi maha edessä. Nostan toisen jalan seinälle aika korkeelle, niin sitten yletyn toisella kädellä pesemään, ja toisella kädellä suihkutan suihkulla. Mulla ei mitään ylimääräsiä lerpakkeita tursua, joten se on aika helppoa, joskus käytän alapäähän tarkoitettua saippuaa, tavallista saippuaa hyvin harvoin. Ei se ihan 100% hajuttomaksi tule, mutta ei mun alapäätä kukaan haistele, pesen kuitenkin itseni joka aamu. Uimahallissa on todella hankala pestä, pitää yrittää vettä ottaa käteen ja sitten hinkata.

[/quote]

Mistäköhän nuo alapeukut on tullu? Siitä että läski ei kyyki lattian rajassa?

Vierailija
68/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:37"]

Vaahdotan reilusti suihkusaippualla, huuhtelen ja toistan. Ei ole taipumusta hiivaan, niin voin näin tehdä.

[/quote]

Samoin täällä, eikä koskaan mitään hiivatulehdusta tai muutakaan ole ollut.

Vierailija
69/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactoline pesunesteellä,joka sopii intiimialueelle..ei sitä sinne "riemuun saakka tarvi tunkea..häpärit ja pörrö ja anusaukko riittää.

Vierailija
70/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve alapää tarvitsee happaman ympäristön voidakseen hyvin ja pystyäkseen suojautumaan haitallisia bakteereja, sairauksia ja muita ongelmia vastaan. Emättimen PH-arvo on hapan – 3,8 ja 4,4 välillä. Happamuutta säätelee mm. alapään luonnolliset maitohappobakteerit. Jopa ulompien häpyhuulten ulkopuolella iho on happamampaa kuin muualla kehossa. Saippua on alkaalinen aine, joten sen käyttöä alapäässä kannattaa välttää.

Pese vedellä korkeintaan kerran päivässä

Yksi suurimmista ongelmista alapään hygieniasta puhuttaessa on, että ihmiset ovat yleisesti hyvin tarkkoja siitä, että he ovat raikkaita ja hajuttomia. Mutta kuten mainitsimme jo Hajusta ja mausta kertovassa tekstissä ja häpykarvoituksesta kirjoittaessamme, PITÄÄ tyttöjen jalkovälin tuoksua omalla tavallaan, eikä häpykarvojen ajeleminen loppujen lopuksi edistäkään raikkauttaAlapään peseminen enemmän kuin kerran (tai korkeintaan kaksi kertaa päivässä) on aivan tarpeeksi. Käytä pesemiseen ainoastaan haaleaa vettä, äläkä mieluiten käytä saippuoita. Muuten peset pois kaikki suojaavat, luonnolliset bakteerit ja liukasteet, joita tytöillä luontaisesti on emättimessä ja jotka estävät limakalvojen liikaa kuivumista.

Kuivat limakalvot heikentyvät ja ärsyyntyvät, halkeilevat ja ovat erityisen alttiita hiivasienitulehduksille ja sukupuolitautitartunnoille. Ole kuitenkin huolellinen pestessäsi alapäätäsi ja pese kaikkien häpyhuulten ihopoimujen välissä, sillä niihin kerääntyy usein smegmaa. Smegma on alapään luonnollista liukastetta (myös pojilla on tätä esinahkassaan) ja sitä kerääntyy ihopoimuihin valkoisina kokkareina, jotka voivat alkaa haisemaan.

Terve alapää ei tarvitse kosteusvoidetta, intiimideodoranttia tai maitohappobakteereja. Mutta jos huomaat, että sisempien häpyhuulten välinen iho on hieman kuivahtanut, voit helpottaa kuivuutta hieromalla sinne ihoöljyä, hajustamatonta perusvoidetta tai suojaavaa intiimivoidetta. Luonnolliset öljyt, kuten manteliöljy tai oliiviöljy sopivat tähän käyttöön mineraaliöljyjä (synteettisia, eivät anna ihon hengittää) paremmin. Jos alapäätä alkaa kutittaa tai jos se on ärsyyntynyt, voi ensiapuna kokeilla maitohappobakteerikuuria, joka auttaa ja vahistaa alapään luonnollisia, suojaavia bakteereja. Tähän käyttöön voi ostaa joko apteekista saatavia maitohappobakteerituotteita tai kokeilla vanhaa kotikonstia – levittää alapäähän maustamatonta jugurttia tai viiliä.

Vierailija
71/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla suihkussa muutenkin kyykyssä, joten pesen myös kyykyssä. Yleensä intiimipesuaineella, mutta joskus ihan suihkugeelillä, varoen ettei sitä geeliä mene häpyhuulten sisäpuolelle.

Uimahallissa pesen yleensä vessassa. Jos niihin on jonoa, yritän pestä huomaamattomasti seisten.

Vierailija
72/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaa olen käyttänyt aina eikä ole koskaan ollut hiiva- tai muutakaan tulehdusta. Ja joka päivä tulee käytyä suihkussa. Eikä tarvitse kyykkäillä, saan kyllä viivapimppini huulia leviteltyä tarpeeksi omin käsin. Ja ensin pestään tietty pimppi, sit vasta peppu. Ja kädet pestään vielä sen jälkeen (tietenkin). Ai niin, ei lehahda jalkovälistä mitään "Tropical paradise" (eikä kyllä mitään muutakaan) -tuoksua.

Vierailija
73/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma on olemassa miehiä, jotka tykkää entisajan "tuoksuista". Sitähän se oli joskus sata vuotta sitten kun saunottiin kerran viikossa, muuten oltiin miten oltiin. Nykyäänhän ei tarvitse enää kenenkään haista. On suihkut, pesuaineet ja puhdistuspyyhkeet. Ja rahalla saa vieläkin enemmän.

Vierailija
74/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kyykyssä saa suihkutella? Älkää provotko :(

Vierailija
75/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

painepesurilla

Vierailija
76/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuriharjaa ,mäntysuopaa ja painepesuria käyttämällä .Käyn läpi kaikki uurteet ja poimut,reijät ja kolot,huuhtelu ja puhdasta tulee.

Vierailija
77/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsehän kotona otan suihkun käteen, koukistan polvia hiukan ja pesen kaikki poimut ja välit. Ja välillä pesen Aqualan L ja välillä pelkällä vedellä. Toi rasva on gynen määräämä.
Uimahallissa pakko koittaa kerätä vettä käteen ja jotenkin saada alapää puhtaaksi.
Miten nämä yläsuihkuttelijat (jotka vienosti levittävät sormella vähän rakoa) meinaavat saada värkin puhtaaksi? Ja mites synnytyksen jälkeen? Silloin viimeistään kävi selväksi että kyllä paikat on pestävä kunnolla jos mielii ilman tulehduksia olla.
ap

Vierailija
78/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap siis on 32-vuotias 2 pienen lapsen äiti, painoindeksi n 23.

Vierailija
79/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattopesulassa pesetän värkkini, on sen verta tuuhea pusikko.

Vierailija
80/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä moni saippualla hinkkaava tule ajatelleeksi, että ph-arvo alapäässä saattaa muuttua. Tämä voi olla yksi syy lapsettomuudelle. Mitä enemmän puututaan elimistön luonnolliseen tilaan, sitä enemmän tulee haittaa. Sama on hormonaalisten ehkäisyitten kanssa. Monikaan ei halua edes miettiä, mitä kaikkea ongelmaa hormonit aiheuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi