Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten peset alapääsi suihkussa?

Vierailija
30.08.2014 |

?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:44"]

kyykyssä, pesen eka reiän ympäriltä, sitten vaon ja sitten sisempien häppäreiden reunat ja lopuksi karvat.

[/quote]

Miksi tämä oli saanut miinuksen? :( Näin olen koko ikäni pessyt ja puhdasta on tullut.

Vierailija
42/90 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestikp irrotatte suihkun ja oikein kyykitte? Mä olen kyllä saanut pestyä ihan ylhäältä tulevan veden avullakin. Ehkä jäänyt likaiseksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette käytä saippuaa, saatteko kaikki hajut pois? Käytän aina Sebamedia alapesuun, tuntuu ettei kaikki hajut lähde muuten. Varsinkin kakan hajun. Pesen just tuossa kyykkyasennossa käsisuihkulla ensin pyllynreiän ja sitten pimpin alueen. Ihan ensimmäiseksi vaahdotan Sebamedilla. Freesi olo tulee!

Vierailija
44/90 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tosissanne että tungette saippuaa alapäähän?!?

Eiköhän ihan vesi riitä.

Jos laittaisin saiputta, johan olisi hiivatulehdus.

Vierailija
45/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:19"]

Oikeestikp irrotatte suihkun ja oikein kyykitte? Mä olen kyllä saanut pestyä ihan ylhäältä tulevan veden avullakin. Ehkä jäänyt likaiseksi :(

[/quote]

Viivapimppiä ei saa seisaltaan pestyä. Pakko kyykätä jotta saa häppärit kunnolla pestyä.

Vierailija
46/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:58"]Ootteko tosissanne että tungette saippuaa alapäähän?!?

Eiköhän ihan vesi riitä.

[/quote]
Sebamed on pH arvoltaan sellainen ettei hiivatulehduksia tule. Parempi kuin saippua.

Vierailija
47/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI se kyykkyvatkaus ei siis ollutkaan vitsi? :D

Vierailija
48/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:06"]

[/quote]

En tajua mitä vatkaamista se on jos kyykyssä pesee. Koko elämäni olen niin tehnyt. Kyykyssä häppärit avautuvat ja ne on helpompi puhdistaa kauttaaltaan.

Vierailija
49/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö nää on kai vitsejä nää saippuoijat ja kyykkyvatkaajat...? Mä ihan siinä suihkun alla seisoessani kädellä patsaan  persvaon ja pimpsan. En haise, enkä todellakaan pese alapäätäni saippualla. Vesi riittää.

Vierailija
50/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:06"]

[/quote]

Mäkin luulin vitsiksi!

Vedellä huljutan, enkä vatkaa, kyykistele tai osottele suihkulla sen kummemmin. Vähän koukistan toista jalkaa, että saan kaiken pestyä, ja siinä se. Korkeintaan jotain Sebamediä tms. käytän.

Mutta voishan sitä kokeilla jotain ihanaa kuorintavoidetta ja naamiota, ja vaahdottaa vielä saippualla oikeen kunnolla. Sit aina ku vaihtaa istuma-asentoa, toimistoon lehahtas semmonen luonnollinen kukkakedon/merenaaltojen/metsänraikkaan/aamukasteen tuoksu!

Vierailija
51/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:58"]

Ootteko tosissanne että tungette saippuaa alapäähän?!?

Eiköhän ihan vesi riitä.

[/quote]

Naisten alapesuun ei suositella mitään saippuoita! En ole koskaan käyttänyt, puhtaana on pysynyt.

Vierailija
52/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:13"]

Öööö nää on kai vitsejä nää saippuoijat ja kyykkyvatkaajat...? Mä ihan siinä suihkun alla seisoessani kädellä patsaan  persvaon ja pimpsan. En haise, enkä todellakaan pese alapäätäni saippualla. Vesi riittää.

[/quote]

Ei ole vitsi. Pimppa on helpompi pestä kyykyssä. Häppärit ovat auki. Itsellä on pimpin huulet niin kiinni toisissaan että on ihan mahdoton saada puhtaaksi seisaaltaan. Lapsesta saakka olen pessyt kyykyssä enkä koe sitä vaikeaksi. Päinvastoin kokisin vaikeaksi jos pitäisi alkaa seisaaltaa väkisin levittämään häppäreitä.

Vierailija
53/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 133kg ja pitkäjalkainen, en ala kyykkiä, sitten olisi maha edessä. Nostan toisen jalan seinälle aika korkeelle, niin sitten yletyn toisella kädellä pesemään, ja toisella kädellä suihkutan suihkulla. Mulla ei mitään ylimääräsiä lerpakkeita tursua, joten se on aika helppoa, joskus käytän alapäähän tarkoitettua saippuaa, tavallista saippuaa hyvin harvoin. Ei se ihan 100% hajuttomaksi tule, mutta ei mun alapäätä kukaan haistele, pesen kuitenkin itseni joka aamu. Uimahallissa on todella hankala pestä, pitää yrittää vettä ottaa käteen ja sitten hinkata.

Vierailija
54/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka pesee kyykyssä! olen luullut että kaikki pesevät mutta ilmeisesti eivät. Noh, tapansa kullakin, en vain usko että pelkästään jalkaa nostamalla saa kauhean puhdasta..

Vierailija
55/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka syvässä kyykyssä pitää olla, jotta täyttää kyykkyvatkauksen tunnusmerkit? Että riittääkö kohtuullinen polvien koukistaminen ulospäin?

Vierailija
56/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:44"]

kyykyssä, pesen eka reiän ympäriltä, sitten vaon ja sitten sisempien häppäreiden reunat ja lopuksi karvat.

[/quote]

täydellinen nainen! omani pesee vähä siitä päältä ja sen kyllä haistaa..

Vierailija
57/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:20"]

Täällä myös yksi joka pesee kyykyssä! olen luullut että kaikki pesevät mutta ilmeisesti eivät. Noh, tapansa kullakin, en vain usko että pelkästään jalkaa nostamalla saa kauhean puhdasta..

[/quote]

täysin oikea pohdinta. pesisin sun selän jos lähemmin oltais tekemisissä

Vierailija
58/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haiseeko teillä värkit ja vehkeet niin paljon, ettei vesipesu riitä? Taidattekin pestä vähän harvemmin vai?!

Vierailija
59/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vesi ei riitä kuin korkeintaan vartalon (kainalot ym. tietysti pesunesteellä) pesuun. Jos hammastahnalla harjaaminen on ihan ok suun limakalvoille, niin aivan takuuvarmasti alapää sietää ph neutraalin pesunesteen käytön. Saippua tai suihkugeelikin käy. Haisunäätöjen touhua tuo vesipesu.

Vierailija
60/90 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 23:19"]

[/quote]

Viivapimppiä ei saa seisaltaan pestyä. Pakko kyykätä jotta saa häppärit kunnolla pestyä.

[/quote]

Viivapimppi? T: Tyhmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän