Lue keskustelun säännöt.
Onko peräjärvisiä paikalla?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin sen just tyhjäksi. Ei kannata mennä enää tänään.
Vierailija kirjoitti:
21 muistaakseni sulkee.
Kiitti! Tuletko illalla Nappoon parille?
Vaimolla on isohko perä mutta ei se nyt sentään mikään järvi ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on isohko perä mutta ei se nyt sentään mikään järvi ole.
Eikä kulu soutamalla ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiire!