Mitä teidän MIEHET on mieltä sodan uhasta?
Teidät nyt tiedetään, raskaus- ja imetyshormonit sun muut. ;)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:24"]
Se on optimisti, yli-ikäinen ja sivari. Ei suhtaudu mitenkään. Minä olen kyllä varautunut piilottamaan esikoisen, ettei sitä viedä sotaan.
[/quote]
Hameen allako aikamiespoikaa piilottelet jos jossain todellisuudessa kutsu käy?
[/quote]teiniä kyllä ajattelin piilotella ihan missä vaan, kun lapsisotilaita aletaan rekrytoida :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:24"]
Se on optimisti, yli-ikäinen ja sivari. Ei suhtaudu mitenkään. Minä olen kyllä varautunut piilottamaan esikoisen, ettei sitä viedä sotaan.
[/quote]
Hameen allako aikamiespoikaa piilottelet jos jossain todellisuudessa kutsu käy?
[/quote]
Kun kutsu käy sä kuolet ja tiedät sen itsekin, joten älä siinä mitään uhoile.
Täällä emäntä suunnittelee ukonki edestä mestaus suunnitelmia, musta tuntuu et suomen rauhanturva on enneninki naisten takana, vittu noist ukoista oo minkää tekijäks, sohvalla vaan makaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:36"]
Täällä emäntä suunnittelee ukonki edestä mestaus suunnitelmia, musta tuntuu et suomen rauhanturva on enneninki naisten takana, vittu noist ukoista oo minkää tekijäks, sohvalla vaan makaa.
[/quote]
Mestausta?? ISIS:iinkö olet liittymässä?
Tuota täytyy jo vähän pidätellä, reppu on eteisessä valmiina ja saappaat jalassa. Höpisee itsekseen ettämalkais jo ennenkuin alkaa lunta tulla. Ehtii kuulemma Krimille jouluksi, jos heti pääsis aloittaa.
Hieman on huolestunut. Nyt on oikeasti pieni todennäköisyys, että tulee lähtö. Ei turhaan lentokoneita ripoteltu pitkin Suomea ja Ruotsissa on täysi mylly päällä. Putin voi saada päähänsä IHAN MITÄ VAAN. Luojalle kiitos meillä ei ole Halonen enää presidenttinä eikä todellakaan Haavisto. Saisi olla muutenkin hieman kokeneemmat johdossa. Ikäluokat 1994-1972 lähtee ensimmäisenä sanottiin uutisissa.
Ihan hervoton ollu keväästä saakka, res ups, onneksi pääsee ensi viikolla kertaamaan kolme päivää, saan olla yksin lasten kanssa ...
Mikäs siinä jos kutsu tulee.Heti ensimmäiseksi ammun kaikki omat joukkueen johtajat ja sitten vaihdan venäjän puolelle.
On paljon pessimistisempi kuin minä; ihan varma, että on tulossa sota. Että ei se sodan pelkääminen pelkkien AV-mammojen harrastus ole.