Mitä teidän MIEHET on mieltä sodan uhasta?
Teidät nyt tiedetään, raskaus- ja imetyshormonit sun muut. ;)
Kommentit (29)
Kiillottaa tuntolevyä päivät pitkät.
No onneks nyt ei oo sentään Haavisto pressana. Muuten ois asiat viel huonommin.
Ammun ainakin pari av ämmää siinä ohimennen
Suhtautuu siihen ihan todellisena uhkana.
Mun mies joutuu Helsingin keskustaan jos sota syttyy.
Treenaa lihaksiaan ja ampuu tölkkejä navetan takana. Tölkkeihin teippasi Putskun pärstän
Surffaa koko ajan netissä ja lukee sota-aiheisia sivuja.
kävelee maastopuvussaan edestakas ja odottaa soittoa!
Itkee vintillä :'( se linnottautui sinne jo viikkoja sitten.
Ei mitään. Seuraa uutisia ja politiikkaa mutta ei panikoi.
Minä miehenä teen kävelykenkkejä ja keskustelen ystävien kanssa jotta voin painaa mieleeni ne asiat jotka ovat puolustamisen arvoisia...
Voi kun olisikin joku jonka kanssa jakaa näitä ajatuksia. Tällaisessa ilmapiirissä sitä tosiaan tuntee olevansa ihan lohduttoman yksin, niin kuin onkin. Ei siis ole miestä.
Pitää aika vakavana uhkaa ja seuraa uutisia. Toivoo että ollaan kohta Natossa. Pääasiassa kuitenkin keskittyy normaalielämään, onhan sitä tässäkin.
Se on optimisti, yli-ikäinen ja sivari. Ei suhtaudu mitenkään. Minä olen kyllä varautunut piilottamaan esikoisen, ettei sitä viedä sotaan.
Hysteria seis! Ei suomi ole mihinkään sotaan joutumassa, venäjällä muutakin tekemistä. Venäläiseen luonteeseen vaan kuuluu kaikenlainen uhittelu ja kiusanteko.
Kiusaahan venäjä on eritavoin tehnyt kenelle milloinkin viimeiset vuosikymmenet.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 00:24"]
Se on optimisti, yli-ikäinen ja sivari. Ei suhtaudu mitenkään. Minä olen kyllä varautunut piilottamaan esikoisen, ettei sitä viedä sotaan.
[/quote]
Hameen allako aikamiespoikaa piilottelet jos jossain todellisuudessa kutsu käy?
Sen vatsa meni jo ajat sitten sekasin ja istuu vain pytyllä ja jäi työttömäksi. Itkua tihrustaa ja saa itkupotkuraivarin aina kun huomautan että sotilasvarusteet pitäisi hakea kellarista.
Pelonsekaisin tuntein.