Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää sopivan, itsenäisen ja täysijärkisen kumppanin

Vierailija
05.07.2022 |

Mistä löytää sopivan, itsenäisen ja täysijärkisen naispuolisen kumppanin joka on noin 40-45 -vuotias? En yhtään tunnista tätä yhä useampi 50-vuotias mies voi valita useasta ehdokkasta -ilmiötä jota jotkut lehdet kuvaavat. Vai onko tuo 50 vuotta se maaginen raja jonka jälkeen naiset lopulliset rupsahtavat ja tajuavat oman sijoittumisensa parisuhdemarkkinoilla. Vai onko se valintamahdollisuus vaan monesta huonosta?

Näin nelkymppisenä tuntuu, että vain ne vialliset kappaleet on vapaana. Mustasukkaisuutta, pinttyneitä rutiineja, mt-ongelmia, palveluvaatimuksia, katkeruutta entisten kumppanien kaltoinkohtelun takia...

Missä olette fiksut maanläheiset sinkkunaiset?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvikaisia alkaa kaikki olemaan tässä vaiheessa, mutta sitäpä ne on miehetkin. Valkkaat vaan sillä perusteella millaisten vikojen kanssa jaksat tulla toimeen. 5/5 löytöä on turha odottaa, mutta mukava 4/5 saattaisi etsiä juuri sinua.

Vierailija
2/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikin 4/5 niin olisin ikionnellinen. Nyt se on vähän niin kuin 1-2/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on 50-vuotias papparainen, miksi naisen pitäisi olla 5-10 vuotta nuorempi?

Vierailija
4/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä varmaan ite olet 5/5 ja sulla on paljon tarjottavaa...

Vierailija
5/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut saa antaa arvosanan, mutta olen akateemisesti koulutettu, lapset kohta täysi-ikäisiä, koulutusta vastaava työ löytyy, asun pk-seudulla...

Vierailija
6/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi semmonen kysymys, että miksi ei kelpaa sellainen nainen joka on katkera hirveille exilleen?

Olen itse kokenut kaikkea sontaa ja tuntuu kyllä ikävältä semmoinen ajatus, että exieni takia en olisi kelpaava parisuhteeseen.

Vierailija
7/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on 50-vuotias papparainen, miksi naisen pitäisi olla 5-10 vuotta nuorempi?

Tämä! Mikset tyydy oman ikäiseen? Miksi naisen pitäisi haluta seurustella itseään vanhemman kanssa, kun ei. Miehetkään halua?

Vierailija
8/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut saa antaa arvosanan, mutta olen akateemisesti koulutettu, lapset kohta täysi-ikäisiä, koulutusta vastaava työ löytyy, asun pk-seudulla...

Mutta saatan olla mulkku ja ruma. Saat sen tasoisen mitä itse olet.

Vierailija
9/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi neluikymppisenä kumppania? Varsinkaan kun just on entisestä ilosta ja kakaroita päässyt vapaaksi.? Hullu pitää olla jos uuden riesan itselleen haluaa.

Vierailija
10/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mikset tyydy oman ikäiseen? Miksi naisen pitäisi haluta seurustella itseään vanhemman kanssa, kun ei. Miehetkään halua?

Lukekaapa aloitus huolella uudelleen.

Vierailija
11/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsi semmonen kysymys, että miksi ei kelpaa sellainen nainen joka on katkera hirveille exilleen?

Olen itse kokenut kaikkea sontaa ja tuntuu kyllä ikävältä semmoinen ajatus, että exieni takia en olisi kelpaava parisuhteeseen.

Aika harva joutuu hirviön kynsiin vaikka niitäkin tapauksia ikävä kyllä on. Mutta keskimäärin parisuhde on yleensä kahden kauppa ja jos noita "narsistieksiä" on kertynyt useita niin siinä vaiheessa yleensä peili kertoo myös karua kieltään.

Vierailija
12/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAUDE!

Joskus teininä oli siis niin siistiä jos poikakaveri oli hesasta!

Sä olet on seudulta, eli varmaan Klaukkalassa, eli olisit melkein yhtä cool!

Ja lapset täysi ikäisiä, upeeta, siinä mahti ominaisuus keski-iän ylittäneelle,ovat mukulat selvinneet hengissä!

Lainatakseni Jorma Uotista, "annan kakkosheeeeeennn"

Vierailija
13/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAUDE!

Ja lapset täysi ikäisiä, upeeta, siinä mahti ominaisuus keski-iän ylittäneelle,ovat mukulat selvinneet hengissä!

Tarkoitus oli vain mainita etten asu missään perähikiällä enkä odota naisten tulevan sukutilan emännäksi.

Vierailija
14/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mutta olen 46v. Olen sinkku, koska miehillä on niin paljon ongelmia, joita ne ei hoida.

En halua heidän ongelmia minun elämääni.

Vierailija
15/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruudestakin on hyvä päästää irti jossain kohtaa ja jatkaa eteenpäin. Helposti heijastuu nykyiseen suhteeseen kaikki entisissä suhteissa kohdatut vastoinkäymiset jos niitä ei käsittele.

Vierailija
16/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAUDE!

Tarkoitus oli vain mainita etten asu missään perähikiällä enkä odota naisten tulevan sukutilan emännäksi.

Ihanan ylimielinen asenne maaseutua kohtaan.

Kyllä siellä Lopen kylällä Läyliäisissä ollaan niin maailman metropolissa että! Herra ison kaupungin herra oikeen!

Vierailija
17/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä olisi yksi. Eronnut ja peri täysi-ikäistä lasta minulla. Akateeminen, vuositulot noin 100 000 euroa eli en etsi elättäjää. En juo, polta, harrastan liikuntaa omaksi iloksi. Vietän aikaani mökillä, en baareissa. Olen uskollinen, ei mt-ongelmia. Normaalivartaloinen ja -painoinen ja ihan perusnätti. En ole jännänainen vaan tasainen ja turvallinen.

Vaatimukset miehelle: 100% uskollinen, ei alkoa tai tupakkaa, ei väkivaltaa, ei haukkumista , ei taloushuolia eli elättää itsensä. Normaalit vaatimukset seksin suhteen. Ei mt-ongelmia. Imuriin varsi ja pora pysyy kädessä vapaaehtoisesti. Ei sohvaperuna.

Mätsääkö?

Vierailija
18/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä aiheesta on paljon keskusteluja, mutta ei yhtään auttavaa vastausta. pelkkää vittuilua. kai siitä voi päätellä, että aikuisena ei voi löytää parisuhdetta

Vierailija
19/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta se on. Yhdelläkin Tinderissä olevalla naisella oli kuulemma tapana maata sohvalla koko päivä.

M49

Vierailija
20/65 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAUDE!

Ihanan ylimielinen asenne maaseutua kohtaan.

Kyllä siellä Lopen kylällä Läyliäisissä ollaan niin maailman metropolissa että! Herra ison kaupungin herra oikeen!

Koita nyt Marjo sieltä Kallion portt...ikongista nyt päättää, että pidätkö kaupungista vai maaseudusta. Vaikka voihan niistä molemmista pitää. Naiset vaan harvoin lähtevät takaisin maaseudulle kerran sieltä pois päästyään. Ja kirjoituksistasi päätellen sinäkin lienet junantuomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän