aika härskiä noin niinkun gynegologin (mies) suusta... :/
tänään kävin gynellä,tutki paikat ja totesi: tiedätkö sinä miltä näyttää paviaanin naama? sinun kohdun nipukkasi näyttää juuri siltä!
että sellaista... muutenkin sellaista rimaa hipovaa juttua päästeli suusta!
hitto kun en tajunnu vastata että:" tiedän,sillä näen juuri nyt yhden paviaanin!"
Kommentit (53)
Luottavainen suhde on ollut kaikissa ehkäisy- yms. asioissa. Juttelee ja on huumorintajuinen. Viimeeksi käydessäni taas mainitsi heti " miten siistiä täällä edelleen on" , istuessani hoitotuoliin. Poistan aina erityisen hyvin karvat gynelle mennessäni. Vaikka muutenkin viihdyn ilman karvojani.
Vierailija:
Siitä syystä minä siis käyn vain naisgynellä. Tietää mitä kopeloi.Eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tarvitse epäillä, että tutkija olisi kiinnostunut tussustani muuten kuin tehdäkseen työtään. Jos tietäisin faktana miesgynen olevan homo, voisin jopa harkita meneväni hänen tutkittavaksensa. Tuskin menisin, mutta ei olisi NIIN ehdoton " nou nou" .
Eihän kaikilla kätilöilläkään ole lapsia tai ei se NAISgyne oo välttämättä kokenut sun hiivatulehduksias tai klamydioitas...Mä en ymmärrä tota kantaa tohon pimpsankiinnostukseen, sehän on AMMATILLISTA kiinnostusta...ei se nyt sentään sua voi raiskata siellä vo:lla
oikeesti, kun niitä menee kymmeniä ohi päivittäin, täytyy olla TOSI erikoinen, että jää mieleen
naisgynekologien joukossa on keskimäärin enemmän lesboja kuin naislääkärien keskuudessa yleensä. Näin on, jostain luin tuon noin vuosi sitten.
Mulla kokemuksia useasta gynekologista vuosien varrella, ja ehdottomasti olen miesgynen kannalla. Paljon helläkätisempiä sisätutkimuksen tekijöitä kuin naiset. Huono itsetunto niillä naisilla jotka kieltäytyvät " ehdottomasti" miesgynestä. No, Suomi on vapaa maa ja jokainen saa valita sen kenet haluaa räpsäänsä rassaavan. Mutta fakta on se, että miesgynet ovat olleet aina ehdottomasti " ammattitaitoisempia" ja muutenkin tuntuvat ottavan vakavammin.
Ja ihan sama jos joku gyne saa kiksejä mun räpsän ronkkimisesta:)
Kuitenkin he tuntevat (siis naispuoliset) anatomian naisesta miehiä paremmin.
gynellä sitä, että on karvat poissa.
En ole kiinnostunut naisista sillä lailla, joten ihan sama minkälainen nainen siellä ronkkii. Miesgynellä olen aivan järkyttävän vaivaantunut.
Musta on jotenkin luonnonvastaista, että nainen sörkkii mun alapäätä, ehkä mä olen ahdasmielinen. Eikä mulla ole kuin hyviä kokemuksia miesgyneistä. Jopa siitä tässä ketjussa aiemmin parjatusta Latesta. Se oli opiskeluaikana mun lempigyne. Musta sen kanssa saattoi keskustella vaikka mistä. Kerrankin vietin vastaanotolla varmaan puoli tuntia, kun puhuttiin silloisen poikaystäväni tupakoinnista.
Yksi pässi on Helsingissä kohdalle osunut: käytti paljon aikaa ja vaivaa ehkäisyrenkaan markkinointiin, vaikka olin mennyt vastaanotolle ihan muista syistä, enkä ollut mistään ehkäisystä kiinnostunut. Tämä herra lienee nauttinut ko. renkaan valmistajan tarjoiluista siinä määrin, että ammatin perimmäinen tarkoitus oli päässyt unohtumaan. No, eipä tarvitse sinne mennä toista kertaa.
Olin opiskelijana Tampereella 1990-luvun alkupuolella ja kävin siis YTHS:llä. L antoi mulle käsipeilin käteen ja esitteli alapään anatomiaa (niin kuin en sitä olisi ennen nähnyt). Ei mulle mitään valittamisen aihetta tullut, ajattelin vain, että kukin taaplaa tyylillään. Kyllä hän tutkia osasi ja pillereitä määrätä. Niin ja hinta oli 5 mk. Sekin oli opiskelijabudjettiin sopiva hinta.
mutta toisten naisten kanssa kylläkin. Eikä kellään ole vaivautunut olo, koska kaikki tietävät mitä toisella naisella on siellä vaatteiden alla.
Vierailija:
En ole kiinnostunut naisista sillä lailla, joten ihan sama minkälainen nainen siellä ronkkii. Miesgynellä olen aivan järkyttävän vaivaantunut.
ei todellakaan tarkoita ulkoisia karvoja tms :)
Tarkoittaa, että kohdunkaula, emättimen limakalvot puhtaat ja terveet.
Vierailija:
Mutta fakta on se, että miesgynet ovat olleet aina ehdottomasti " ammattitaitoisempia" ja muutenkin tuntuvat ottavan vakavammin.
Kyllä se on niin että huono itsetunto on silloin jos on aivan sama kuka intiimialueitasi " räpeltää" . Varsinkin jos olet sitä mieltä että sulle on sama jos lääkäri saa kiksit siitä! Oletpa outo! Sitä paitsi jos se on tärkeintä että lääkäri on ihanan hellä niin on sulla helvetin arka värkki. Taidat hakea sieltä jotain muuta kuin terveydenhoitoa! Yäk! Itse en hae hellyyttä vaan asiallista tarkastusta. Hellyyttä saan kotona.
Todella ammattitaitoinen ja hyvä gynekologi on Operonissa Tampereella, nimikirjaimet A-M A. Naisgyne on.
Mutta työ pitää tehdä kunnolla ja ammattitaidolla.
On niin selvästi nimillä haukuttu gynejä... Mutta kiitos varoituksista, tiedän ketä vältellä! (Käyn Tampereella gynellä minäkin.)
Olen hyvinkin karvainen ja naturelli naisihminen enkä kyllä milloinkaan ole gyneä varten karvojani alkanut ajelemaan. Silti joka gyne (viidellä olen tainnut elämäni aikana käydä) on maininnut paikkojeni olevan " siistit" tai " kauniit" . Eipä ole mieleeni tullut, että värkkini sinänsä olisi kaunis vaan siellä sisällä kaikki kunnossa.
Vierailija:
ei todellakaan tarkoita ulkoisia karvoja tms :)
Tarkoittaa, että kohdunkaula, emättimen limakalvot puhtaat ja terveet.
Kaikki kokemukseni naisten tekemistä sisätutkimuksista ovat varsin kivuliaita. Miehillä on mielestäni " parempi tatsi" ko. alueen käsittelyyn kun useimmat heistä taitavat kosketella vastaavanlaisia värkkejä ihan harrastusmielessäkin. Itse en ole ainakaan koskaan toisen naisen alapäätä tonkinut.