Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika härskiä noin niinkun gynegologin (mies) suusta... :/

Vierailija
28.08.2006 |

tänään kävin gynellä,tutki paikat ja totesi: tiedätkö sinä miltä näyttää paviaanin naama? sinun kohdun nipukkasi näyttää juuri siltä!

että sellaista... muutenkin sellaista rimaa hipovaa juttua päästeli suusta!

hitto kun en tajunnu vastata että:" tiedän,sillä näen juuri nyt yhden paviaanin!"

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuntuis jotenkin oudolta. Ja musta mies, joka erikoistuu naisten alapäihin, on jotenkin erikoinen.

Vierailija
2/53 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta paikasta ja miesgyneltä, mutta ei saa linkittäöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina nauratti, vaikka vähän nolottikin.. ; )

Ei siis ole tarkoitus vähätellä kenenkään kokemuksia, tuli vain mieleen joidenkin gynejen erikoisesta huumorintajusta.

Vierailija
4/53 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa uudella viestipohjalla ja liittäkää teksti siihen uudelleen.

Vierailija:

Vierailija
6/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en suhtaudu millään erityisellä hartaudella alapäähäni, vaan tunnen, että ihan sama, tarkastetaanko kurkkua vai pimpsaa =) Enkä pidä gynekologeja mitenkään erikoisina ihmisinä, tunnen monia, ja ihan tavallisia perheenisiä ovat, ehkä hieman huumorintajuisempia verrattuna muuhun lääkärikuntaan...No, mutta mä en ole tosikko muussakaan elämässäni

Vierailija
7/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmistä huonoja kokemuksia.

Vierailija
8/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole korrektia käytöstä lääkäriltä! Muutenkaan mikään kiva mennä gynelle, niin odottaisi edes asiallista käytöstä! *kaikenlaisia*

Vierailija
9/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin äidilleni tää alkoi huutaa että se on sukupuolitauti, saatanan huora ja niin edelleen. mun perhe on tosi uskovainen.. eikä siis tosiaan ollut sp-tauti koska neitsyyskin meni vasta 19v. no anyways, varasin itse ajan gynelle kun en tiennyt mitä se oli. se oli just joku vanha tosi kärttynen miesgyne joka oli tosi kovakouranen, tunki ne metallikapineet mun sisään vaikka siis olin neitsyt ja jumaliste että sattui. vuodin verta koko päivän sen jälkeen. sitten tämä ukko aukoi päätään, miksi tulen tälläisen asian vuoksi ja etkö sinä nyt osaa olla aloillas ei varmaan ole eka kerta jne. jäi paska maku suuhun.

Vierailija
10/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin loogisempaa, että naisen jalkojen välissä touhuaa mies eikä toinen nainen! ;D

Tosikoille tiedoksi: vitsivitsi

Mutta omien kokemusten perusteella miesgynet ovat aina olleet kohteliaampia ja hellempiä kuin naiset.. Eli totta toinen puoli! Todella ikävää että noin huonoja kokemuksia toisilla! Voin vain kuvitella, kuinka kamalaa..

Vierailija
11/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jopa kieltäytyny hoidosta, kun vasta sisään kutsuttaessa huomasin, et gyne oliki mies. Naiselle olin tilannut ajan, mutta hän oli jostain syystä poissa ja sijaisena oli tämä mies.

Raskausaikana np-ultrassa en suostunut ultraukseen sisäkautta, koska ei ollut saatavilla naisgynee. Vähän tuo ihmetteli ja yritti piruilla, että onhan mun alapääs ennenki miehet hääräilly ku raskaanaki oon. On toki, mutta mulla on periaate et sielä alapäässä tosiaan hääräilee miehet vaan siinä tapauksessa että on kyse seksistä. Gynenä siis oltava AINA nainen. Tietää ainakin mitä tekee ja mikä sattuu ja minne kun itsellä sama värkki.

Naisista ei ole kuin yksi hieman epämieluisa kokemus. Jälkitarkastuksessa oli 2 naislääkäriä, jotka ilmeisesti molemmat joko juuri valmistuneita tai todella vähän aikaa alalla olleita. Ei ollut vielä sitä varmuutta ja toimenpiteet kestivät liian kauan. Pudottelivat välineitä, tarpeelliset asiat olivat lukkojen takana kaapeissa ja jopa väärissä huoneissa. Mitään ei oltu otettu valmiiksi esille. Paitsi minä. Haarat leväällään pöydällä makasin ja ihmettelin kun mitään ei tapahdu.

Vierailija
12/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä useimmiten ollut varmemmat otteet ja ne ovat olleet hellempiä. Naiset rusikoineet oikein kunnolla. Nyt tosin hyvä naisgyne neuvolassa, se on jo vanhempi ja kokenut.

Vierailija
13/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ainakin mitä tekee ja mikä sattuu ja minne kun itsellä sama värkki.

tosikoita olette =)

Vierailija
14/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietää ainakin mitä tekee ja mikä sattuu ja minne kun itsellä sama värkki.

tosikoita olette =)

Vierailija
15/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla logiikallahan harva ihminen vois tehdä pätevästi mitään: ei voi hoitaa syöpäsairaita jos ei oo ite sairastanut syöpää, ei voi lakimiehenä puolustaa potentiaalista murhaajaa, jos ei oo ite tappanut, ei voi myydä tietynmerkkistä autoa, jos ei ite omista sellaista...hei haloo...ja miten se miehen orgasmi tähän liittyy??

Vierailija
16/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinani huulessa koru ja kerran vanhempi mieslääkäri kysy, että onko mulla koruja alapäässäkin. Ihan huumorilla otin enkä mitään valitusta laittanut. Jos on oikeasti sellainen tilanne, että käsitellään kovakouraisesti ja puhutaan halventavasti, tehkää ihan reilusti vain valitus. Muistakaa silti, että ei lääkärikään voi tietää, mitä toinen pitää hauskana ja mitä ei. Joku muu ehkä olisi saattanut loukkaantua tuosta, mitä lääkäri kysyi multa.

Vierailija
17/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käyn hänen vastaanotollaan, hän oikein säpsähtää, koska on ilmeisesti ihastunut (?) minuun.. Tosi kiva kun yks ei kehtaa sanoa edes, että otatko housut pois ja tutkimuksen ajan katsoo kattoon tai seiniin nolona :/

Vierailija
18/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä minä siis käyn vain naisgynellä. Tietää mitä kopeloi.

Eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tarvitse epäillä, että tutkija olisi kiinnostunut tussustani muuten kuin tehdäkseen työtään. Jos tietäisin faktana miesgynen olevan homo, voisin jopa harkita meneväni hänen tutkittavaksensa. Tuskin menisin, mutta ei olisi NIIN ehdoton " nou nou" .

Vierailija
19/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tarvitse epäillä, että tutkija olisi kiinnostunut tussustani muuten kuin tehdäkseen työtään. .

Hyvin usein kuulee tutuilta lääkäreiltä, että miten yhdellä potilaalla oli ihan törkeän likaiset hiukset tai niin isot korvat, että olisi voinut naulata niistä seinään roikkumaan. He siis ajattelevat niin. He ovat ihmisiä siinä missä mekin. Mitäs itse mietit töissäsi, tuskin koko aikaa pelkkiä työasioita?

Vierailija
20/53 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tarvitse epäillä, että tutkija olisi kiinnostunut tussustani muuten kuin tehdäkseen työtään. .

Hyvin usein kuulee tutuilta lääkäreiltä, että miten yhdellä potilaalla oli ihan törkeän likaiset hiukset tai niin isot korvat, että olisi voinut naulata niistä seinään roikkumaan. He siis ajattelevat niin. He ovat ihmisiä siinä missä mekin. Mitäs itse mietit töissäsi, tuskin koko aikaa pelkkiä työasioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme