aika härskiä noin niinkun gynegologin (mies) suusta... :/
tänään kävin gynellä,tutki paikat ja totesi: tiedätkö sinä miltä näyttää paviaanin naama? sinun kohdun nipukkasi näyttää juuri siltä!
että sellaista... muutenkin sellaista rimaa hipovaa juttua päästeli suusta!
hitto kun en tajunnu vastata että:" tiedän,sillä näen juuri nyt yhden paviaanin!"
Kommentit (53)
kuulin, että hoitsu kertoi kuinka miesgyne saattaa kysyä siltä hoitsulta " noh onko pöytä nyt katettu?" tai kysyä jotain että " onko kiitorata valmiina, nyt laskeudutaan" juuri ennen kuin menee potilaan luo,...
myös koskiklikalla vanhemmalla miesgynellä, ja aika uskomatonta juttua oli tyyppi heittänyt, mm kun tuttavani (silloin nuori neitonen) oli menossa huoneeseen, tää gyne oli sanonut että onpas kiva välillä kun tulee näitä nuoria p*****a. Että silleen. Mahtoikohan olle kyseessä sama henkilö? Haluatko vaihtaa gyneä, Operonissa on hyviä.
Tässä sinulle minun kertomukseni siltä ajalta kun Lauri V oli YTHS:llä.
Se idiootti mm asetteli hyvin näkyvästi kortsua sille ultrapuikolle ja samalla totesi, että tämähän on tuttua sinulle. Sitten teki varsin kovakouraisen sisätutkimuksen, vaikka menin hänen vastaanotolleen juuri siksi, että oli yhdyntä käynyt kivuliaaksi ja alavatsa muutenkin kipuili tosi usein ja voimakkaasti. Myöhemmin selvisi että minulla oli endometrioosia.
Hän sitten käsitteli mm kohdunnapukkaani ja voihkaisin ääneen ja kyyneleet alkoivat virrata ja sanoin että " SE SATTUU" , hän vaan jatkoi rutistelua ja sanoi, että hyvin tämä liikkuu, eihän se voi sattua. Minä itkin tuskassani ja hän lopetti lopulta ja valitteli minun olevan liian herkkä tutkittavaksi, että tulet sitten uudestaan kun on todellista syytä.
Lähdin itku kurkussa pois ja illalla menin Hatanpäälle, koska alapääni vuosi verta. Olin silloin niin herkkänä noiden kipujen ja sen takia, ettei kipuihin löytynyt syytä, etten tajunnut tehdä kunnon valitusta. Mieheni soitti välittömästi sairaanhoitajille ja antoi palautetta minun puolestani, mutta sellainen virallinen kirjallinen palaute ja korvausvaatimus jäi tekemättä. Ole kiltti AP ja tee sinä kunnon valitus minunkin puolestani.
Vihjaisi myös ilkeästi ennen kuin asetteli puikkoa sisään, että sisältä löytyy taatusti vielä spermaakin. :(
jos se kerran näytti siltä niin sitten se näytti.
ja mitäs sä täällä marmatat oisit marmattanu sille äijälle.
Mutta pitäisi olla tarkka, ettei vitsit päädy asiakkaiden korviin.
Ite en menis. Nyt kyllä joutunut neuvolassa mieslääkärille kun naislääkäreitä ei ole kuin sijaisena.. joka on ihan perseestä! Kyllä kuuluis olla naislääkärit tollasessa tapauksessa ehdottomasti. Vielä pitäis kerran käydä, mutta toiv lapsi syntyy ennen lääkärikäyntiä..
Vaihton naisgyneen (S.P Koskiklinikalla, suosittelen!).
Silti ajattelin vaihtaa monen suosittelemalle gynelle toiseen lääkärikeskukseen.
Tuntuis jotenkin oudolta. Ja musta mies, joka erikoistuu naisten alapäihin, on jotenkin erikoinen.
Noiden törkeiden juttujensa takia. Mutta ei hyvässä mielessä, ainakaan naisten keskuudessa. Vieläköhän tuo opettaa. Monet keski-ikäiset ja vanhemmat naiset kuitenkin tykkää kovasti ja ilmeisesti niistä muodostuu se vakituinen asiakaskunta.
koskiklinikalla.