Jos koirasi purisi vierastasi, kuinka toimisit?
Tuli vain mieleen kysäistä, kun mieheni sukulaisten koira kävi jalkaani kiinni täysin yllättäen keskellä olouonetta.
Potkaisin koiran irti jalastani ja karjuin perään muutaman valitun sanan! Isäntäväki ei kommentoinut tapahtunutta sanallakaan!
Hmm.. saattaa kyllä johtua siitäkin, että ilmoitin sen olevan samalla kertaa sekä ensimmäinen, että viimeinen kerta kun minua puree...
Kommentit (8)
koira lähtis talosta ja lujaa jos tollasta tekis
en tiedä ko ei tuo ole ketään vielä purrut
huudettuani sille ensin ja tukistettuani.
Tuttavillamme on iso koira, jonka ovat antaneet olla aina vapaana ja ryntäillä meidän ja muiden lapsien kimppuun heillä kyläillessämme. Jo ihan pienenä vauvana toivat koiransa samaan huoneeseen, jossa vierailimme. Nyt kun heillä on pieni lapsi, pitävät koiran ulkona ja sisällä aidattuna erilliseen huoneeseen. Vähensimme kyllä vierailuja heillä, kun eivät voineet koiraansa viedä vierailuittemme ajaksi muuhun huoneeseen. Erityisesti minua ihmetettää tilanne nyt, kun heillä on oma penska, niin varjelevat sitä koiraltaa. Eivätkö luota omaan koiraansa? Testasivatko koiraa vierailla lapsilla?
eipä tullut kuin anteeksipyyntö, tai oli sekin siis ok, mutta minä olisin tarjoutunut maksamaan antibioottikuurin myös.
oma koira jos purisi, niin luultavasti koira lähtisi taloudesta.
tarkkailuun ja jos alkaisi muutenkin oisoittaa agressiivisuutta, niin veisin piikille.
Tietenkin pahoittelisin tapahtunutta ja maksaisin jäykkispiikin purrulle.. Kysyisin miten purtu haluaa toimia (nostaako syytettä..)
En tajua, miksi ihmiset pitää vihaisia koiria.
tai kutsumaton juoppo tai mustalainen tulisi ovesta sisään, en lopettaisi koiraa. Mutta jos purisi ilman järkevää syytä, veisin koiran piikille.