Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:00"]Aloitteen vastustajat, pelkäättekö että abortinteosta kieltäytyviä gynekologeja olisi niin paljon, että abortin saanti vaikeutuisi? [/quote] Miksi abortin saaminen pitäisi tehdä vaikeaksi? Luuletko, että se päätös on aina todella helppo eikä tunnu missään? Otahan pää pois perseestä.

[/quote] Niin, tulisiko se siis vaikeaksi? Sitäkö tässä pelätään? Ja kannattaisiko pyrkiä asialliseen keskusteluun, vaikka aihe onkin tunteita herättävä?

Vierailija
102/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:04"]

Mä en sitten perhepäivähoitajana suostu ottamaan hoidettavaksi vaikka alkoholistien, kokoomuslaisten yms. mikä nyt sotii mun vakaumusta vastaan...

[/quote] No älä huoli, ei se gynekologikaan  toisi sulle lasta hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään 10000-11000 aborttia vuosittain joten jokainen gyne varmasti tietää että niitä tulee myös omalle kohdalle. Eikä tarvitse olla "murhanhimoinen", kuka hitto niin sanoo??? Ei se ole murha. Yleensä aina naisella on pätevä syy keskeyttää raskaus eikä siinä vaiheessa voida edes puhua lapsesta kun se tehdään.

Vierailija
104/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä luullaan, että abortti on liian helppoa ja mukavaa naiselle.

Vierailija
105/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa jo valmiiksi, että tällainen keskustelu vedetään julkisuuteen. Ei suomessa pystytä asialliseen keskusteluun : (

Vierailija
106/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:40"]Kuten en hihhuliperäisiä aloitteita
[/quote]

On kuule ihan joku muukin voinut tehdä tuon kuin uskovainen. Itsekin olen uskossa, mutta hyväksyn TÄYSIN abortin.

Vierailija
107/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:40"]Kuten en hihhuliperäisiä aloitteita
[/quote]

On kuule ihan joku muukin voinut tehdä tuon kuin uskovainen. Itsekin olen uskossa, mutta hyväksyn TÄYSIN abortin.
[/quote] Sori vaan, mutta taidat olla ainoa fiksu uskossa oleva. Itse mainitsin uskossa olevalle ystävälle abortistani niin huhhuh.. Sinne meni ystävyys.

Vierailija
108/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään. Tiedättekös, että kaikkea voi toivoa, mutta ei välttämättä aina saa tahtoaan läpi. Elämä on.

Vierailija
109/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä olen tiukkisvakaumuksellinen vegetaristi. En halua tarjota kenellekään liharuokaa, ostaa, lämmittää, syöttää tai tiskata niitä astioita. Siksi en tee työtä, jossa noin joutuisin tekemään. Ja kyllä, olen muutaman kerran toiminut vastoin vakaumustani, eikä se tuntunut hyvältä. Koska minun vastuulla oli ruokkia muutama lapsi, niin arvioin paremmaksi tehdä tilanteen heille luonnolliseksi ja turvalliseksi. Sitten otin siitä opikseni, että en enää joutuisi sellaiseen tilanteeseen, jossa asetan vastuullani olevan ihmisen hyvinvoinnin omien periaatteideni vuoksi syrjään.

Vierailija
110/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko osa ammattikunnasta erikoistua tähän mestaustyöhön? Palkka ylös, huppu päähän ja sikiöiltä henki pois! Ammattinimike vois olla vaikka saattohoitaja.

Vierailija
111/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:07"]

Gynen ois kannattanut mietiä alanvalintaansa ajoissa. En mäkään voi koulussa sanoa, että haluan opettaa vain matikkaa, mutten kemiaa ja vain tiistaisin, mutten maanantaisin.

[/quote]

On hiukan eri tason asioista kyse matikan opettamisessa kuin tappaa jo kasvamaan lähtenyt ihminen, joka abortoidessa voi ola jo pienen keskosvauvan kokoinen!!!

ALLEKIRJOITTAKAA SE KANSALAISVETOOMUS!!! Lääkäreillä, kätilöillä ja gynekologeilla pitää olla OMANTUNNONVAPAUS  TAPPAAKO VAI EI!!!!!
[/quote] Ikinä ei ole abortissa tullut vastaan keskosvauvan kokoisia alkioita. :) -hoitsu

Vierailija
112/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:27"]

Voisko osa ammattikunnasta erikoistua tähän mestaustyöhön? Palkka ylös, huppu päähän ja sikiöiltä henki pois! Ammattinimike vois olla vaikka saattohoitaja.

[/quote]

tajuatko ,että loukkaat ihan jokaista, joka työssään kohtaa aborttiin tulevia? Itse ainakin haluan suhtautua heihin kunnioittavasti ja ymmärrän, ettei ole mikään helppo päätös, mutta Suomen lakien mukaan täysin hyväksyttävä, johon minulla, yhteiskunnan kouluttamalla ei ole sanomista.

Vierailija
113/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:07"] Gynen ois kannattanut mietiä alanvalintaansa ajoissa. En mäkään voi koulussa sanoa, että haluan opettaa vain matikkaa, mutten kemiaa ja vain tiistaisin, mutten maanantaisin. [/quote] On hiukan eri tason asioista kyse matikan opettamisessa kuin tappaa jo kasvamaan lähtenyt ihminen, joka abortoidessa voi ola jo pienen keskosvauvan kokoinen!!! ALLEKIRJOITTAKAA SE KANSALAISVETOOMUS!!! Lääkäreillä, kätilöillä ja gynekologeilla pitää olla OMANTUNNONVAPAUS  TAPPAAKO VAI EI!!!!! [/quote] Ikinä ei ole abortissa tullut vastaan keskosvauvan kokoisia alkioita. :) -hoitsu

[/quote]

Keskosvauvan kokoisia vauvoja kyllä abortoidaan.

Vierailija
114/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:27"]Voisko osa ammattikunnasta erikoistua tähän mestaustyöhön? Palkka ylös, huppu päähän ja sikiöiltä henki pois! Ammattinimike vois olla vaikka saattohoitaja.
[/quote] Onneksi asutaan Suomessa jossa fiksut ihmiset ovat päättäneet, että naisella on oikeus päättää asioistaan. Tuo on kyllä niiin typerä ajattelutapa.. Turha abortista täällä keskustella kun ei tule fiksuja kommentteja. Näiden juttujen perusteella minä olen murhaaja kun aborttiin päädyin raiskauksen uhrina. Voi ei.

Vierailija
115/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskosvauvan kokoisia vauvoja kyllä abortoidaan.
[/quote] Varmasti, mutta itse en ole törmännyt. Yleensä se hoidetaan ennen rv 12.

Vierailija
116/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen ensihoitajana lanssissa, lisäksi poden jonkin sortin miesinhoa. Tästä eteenpäin siis hoidan ainoastaan naisia ja tyttölapsia. Auto-onnettomuuksissa itsensä teloneet perheenisät ja aviomiehet saavat jäädä tienposkeen virumaan, minun vuorollani ei moisia persapinoita lanssiin astu! Jos ovat liian ruhjoutuneita raahatakseen itsensä päivystykseen niin heittäkööt henkensä.

Vierailija
117/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborteista 90% tehdään "sosiaalisista syistä". Tämä tarkoittaa sitä, että vuosittain Suomessa evätään oikeus elämään 9500:lta terveeltä ja elinkelpoiselta ihmiseltä. Joka tästä asiasta ei järkyty on kova ja kylmäsydäminen.

Tärkeä kansalaisaloite, jonka soisi saavan enemmän julkisuutta.

Vierailija
118/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:43"]Aborteista 90% tehdään "sosiaalisista syistä". Tämä tarkoittaa sitä, että vuosittain Suomessa evätään oikeus elämään 9500:lta terveeltä ja elinkelpoiselta ihmiseltä. Joka tästä asiasta ei järkyty on kova ja kylmäsydäminen.

Tärkeä kansalaisaloite, jonka soisi saavan enemmän julkisuutta.
[/quote] Eli pitäisi synnyttää lapsi vaikka tietää ettei kykene siitä taloudellisesti huolehtimaan? Kaikki vaan sossun luukulle? Ja itseäni se järkytti, mutta tiesin että enemmän lapsi kärsisi jos olisi saanut syntyä kun äiti ei voi tarjota kaikkea tarpeellista ja isää ei näy kun lähti häntä koipien välissä karkuun.

Vierailija
119/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:43"]Aborteista 90% tehdään "sosiaalisista syistä". Tämä tarkoittaa sitä, että vuosittain Suomessa evätään oikeus elämään 9500:lta terveeltä ja elinkelpoiselta ihmiseltä. Joka tästä asiasta ei järkyty on kova ja kylmäsydäminen. Tärkeä kansalaisaloite, jonka soisi saavan enemmän julkisuutta. [/quote] Eli pitäisi synnyttää lapsi vaikka tietää ettei kykene siitä taloudellisesti huolehtimaan? Kaikki vaan sossun luukulle? Ja itseäni se järkytti, mutta tiesin että enemmän lapsi kärsisi jos olisi saanut syntyä kun äiti ei voi tarjota kaikkea tarpeellista ja isää ei näy kun lähti häntä koipien välissä karkuun.

[/quote]

Voihan vanhemmat jäädä työttömäksi tai sairastua lapsen saamisen jälkeen. Onko silloinkin siis oikeus surmata lapsi, jos ei kykene hänestä huolehtimaan? Logiikkasi melko kaksinaismoralistinen.

Vierailija
120/210 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan lapsen surmaamisesta? Ei kukaan nyt lasta surmaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä