Kuopparinta ja itsetunto
Onko täällä ketään toista esteettisestä kuopparinnasta kärsivää? Jos sattuu olemaan, miten se vaikuttaa itsetuntoosi parisuhde- ja seksiasioissa? Häpeätkö ulkomuotoasi, onko joku mies joskus kommentoinut rintaasi?
Kommentit (66)
Hei sinä joka olit leikkauksessa lokakuun alussa. Onko vielä kovia kipuja?
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka olit leikkauksessa lokakuun alussa. Onko vielä kovia kipuja?
Vastaan poikani puolesta, joka oli leikkauksessa 7.10.
Ei ole enää kipuja ja itsetuntokin selkeästi palailee, koska voi jo ajatella kylpylään lähtöä kanssamme. Tosiaan pieni alue jäi kuopalle toiselta puolen, mutta tuskin haitannee elämää jatkossa.
Leikkauksen kustannukset kiinnostaa, kun luin ettei Kela korvaisi mitään. Osaako joku sanoa jotain hintaa leikkaukselle ja mahdolliselle jatkohoidolle?
Onko jossain jotain lisätietoa muutenkin koko asiasta, kun en tunnu tarpeeksi löytävän uutta tietoa 2020 vuosien läheltä...
Poikani 13v on tällä viikolla menossa koululääkärille asiaa näyttämään, vaikka se siellä on jo aiemminkin huomattu, mutta nyt iän myötä pahentunut...
Leikkaus maksaa sairaalassa olo-ajan verran eli esim. yksi hoitopäivä 48,90€. Itse olin 6 päivää sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaus maksaa sairaalassa olo-ajan verran eli esim. yksi hoitopäivä 48,90€. Itse olin 6 päivää sairaalassa.
Heippa! Itellä leikkaus tulossa luultavasti aika pian tässä keväällä. Oisko sua mahdollista saada kiinni jotain kautta ja jutella leikkauksesta vähän enemmän?:)
Kuinkahan perinnöllinen tuo kuopparinta on? Miehellä ja hänen isällään se on. Periytyyköhän meidän lapsellekin?