Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
581/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus mutta en usko edellisiin elämiin vaan Jeesukseen. Jumala loi minut äitini kohdussa. Ja tämän elämän jälkeen pääsen Taivaan Kotiin, koska turvaudun Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä. Siunausta kaikille!

Aamen!

Vierailija
582/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa. Mikään muu maa ei ole koskaan aiemmin tuntunut niin omalta ja kotoisalta vaikken ekalla visiitillä osannut kieltäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus mutta en usko edellisiin elämiin vaan Jeesukseen. Jumala loi minut äitini kohdussa. Ja tämän elämän jälkeen pääsen Taivaan Kotiin, koska turvaudun Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä. Siunausta kaikille!

Kyllä se kuule oli isäsi siittiö ja äitisi munasolu jotka sinut loi.

Vierailija
584/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. Lapseni jutteli yksi päivä että oli ollut aiemmin peloissaan "kun ne kaikki aikuiset ammuttiin ja minä ja sisko seisottiin siinä" tämän sanoi silti iloisella toteavalla tyylillä. " Siskolla oli raidallinen mekko" . Perheessä hänellä on kaksi isoveljeä. Itselläni meni kylmät väreet ja tuntui ahdistavalta kun puhui ampumisesta, eikä tosiaan puhuta sellaisia kotona eikä katsota telkkarista sellaisia ohjelmia lasten kanssa. Kysyin kuitenkin kiinnostuneena " onko sinulla ollut aiemmin sisko" vastasi että "joo!" No lapset tietysti sepittää juttuja, mutta mielenkiintoista silti.

Vierailija
585/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa. Oli helppo olla ja liikkua. Tuttua.

Vierailija
586/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa tai Espanjassa.

Vierailija
587/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa. Mikään muu maa ei ole koskaan aiemmin tuntunut niin omalta ja kotoisalta vaikken ekalla visiitillä osannut kieltäkään.

Sama minulla. Muistan eläneeni isän kanssa Italian maaseudulla. Elämä oli köyhää. Isä kiersi talollisilla töissä ja jätti minut päivisin yksin kotiin. Olin ilmeisesti jaloista halvaantunut koska minua kannettiin paikasta toiseen. Kuolin noin kuusi vuotiaana johonkin tautiin. Silloin isä oli jättänyt minut päivä kausikisi jonkun talollisen nurkaan. Pelkäsin talon emäntää ja muistan kuinka olin valveilla yöt ja yritin nukkua päivällä, ettei olisi tarvinnut kuunella emännän valitusta kuinka minut on heidän riesakseen hylätty. Sinne sitten kuolin, isä ei ehtinyt paikalle. Ja tämän kaiken olen muistanut ihan lapsesta asti.

Vierailija
588/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Suomessa asuin, kuolin sodassa Neuvostoliittoa vastaan.

Tämän tietäen olen ymmärtänyt mistä minun suuri inhoni ja vastenmielisyyteni Venäjää kohtaan kumpuaa.

Vierailija
589/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikoinani samurai. Sitä en tiedä mitä olen siinä välissä ollut. Kauppa makselen vielä samurain velkoja. On sen verran rankka elämä ollut. Tosin jotain pientä hyvääkin.

Vierailija
590/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yleensä pakanat uskovat, että ihmisellä on ns. heimosielu, joten todennäköisesti olen elänyt Suomessa tai pohjolassa ennenkin.

Yhden kuolintavan ajattelu herättää minussa normaalia enemmän tuntemuksia ja kammoa, joten ehkä minut on ta pet tu sillä tavalla jossain edellisessä elämässäni.

Vierailija
591/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin 1500-luvulta asti suomalainen. Joskus sitä ennen olen ollut Aunuksen karjalainen.

Vierailija
592/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjana, näen köysiä, likaa, kuumaa hiekkaa jalkojeni alla. Minua myydään isolla torilla.

Vierailija
593/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhaamassa.

Vierailija
594/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen elelleeni vaatimattomasti jossain päin Ranskaa ja ehkä vierailleeni Pariisissa, tai ehkä olen osan elämästäni asunutkin siellä. Eiffel-torni tuntuu tosi merkitykselliseltä, ehkä se on ollut jotenkin tärkeässä roolissa.

En ole koskaan köynyt Ranskassa. Puhun kieltä sujuvasti ja toivon joskus pääseväni matkustamaan sinne, ehkäpä opin sitten jotain uutta edellisestä elämästäni.

Vierailija
595/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, sanoisin että olen ollut saksalainen tai preussilainen 1900 -luvun alusta 40-luvulle siitä päätellen että nuoresta pitäen olen ollut pakkomielteisesti kiinnostunut Saksasta tuolloin. En edelleenkään tiedä mistä tuo mielenkiinto on syntynyt.

Sama täällä, jopa ajanjakso täsmää! Etten nyt olisi ollut Treblinkassa komendantin adjutanttina ja vartiopäällikkönä.

Vierailija
596/925 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa pettymys kaikille, jotka uskovat eläneensä edellisen elämänsä kuninkaallisina loisteliaissa ja eksoottisissa paikoissa.

Harvoja arvostettuja tiedemiehiä, jotka todella perehtyivät jälleensyntymiin tieteellisellä tarkkuudella, oli kanadalainen tutkija ja psykiatrian professori, Ian Stevenson.

Hän matkusti monta vuosikymmentä ympäri maailmaa tutkien tuhansia ihmisiä ja pyrki myös varmistamaan heidän kokemuksiensa todenperäisyyden tieteellisellä tarkkuudella. Hän esim. kolusi eri paikkoja, löytääkseen "koehenkilöiden" edellisen elämän asuinpaikkoja ja sieltä henkilöitä, jotka kykenivät varmistamaan koehenkilön muistojen totuuspohjan. Hän oli hyvin skeptinen ja tarkka tutkimuksissaan

Mielenkiintoisia olivat lopputulokset.

Monelle tulee varmaan karvaana pettymyksenä: edelliset elämät sijoittuivat yli 90% samaan maahan ja kansaan, mihin synnyit nytkin.

Jopa niin, että saatoit edellisessä elämässä matkustaa asumaan vieraaseen maahan ja kulttuuriin, mutta tässä elämässä päädyit taas alkuperäiseen kulttuuriisi.

Eli yli 90% meistä oli edellisessä elämässään ihan supisuomalaisia.

Toinen yllättävä seikka, mitä hän havaitsi, oli että me olemme aina samaa sukupuolta joka elämässä. Tämä oli ilman poikkeuksia. jos olet nainen, niin olit myös edellisissä elämissä nainen.

Jännää myös, että Hindujen pyhissä veda-kirjoissa mainitaan samoja asioita.

Hindut uskovat jälleensyntymään. He uskovat paitsi ihmisen sieluun, niin myös kansansieluun.

Myös jokaisella kansalla on oma sielunsa. Kansansielu on veda-kirjoissa yhtä pyhä kuin ihmissielu.

Elämä on tavallaan koulu jossa jokainen kansa käy eri luokkaa ja saa erilaisia oppiläksyjä.

Erilaiset kulttuurierot johtuvat siitä, että kansojen/ kulttuurien sielut ovat eri kehitysvaiheissa tai "eri luokilla".

Vedakirjoitusten mukaan kansojen sekoittuminen oli pahasta ja myös raamattu varoittaa tästä esim. baabelin torni.

jos sinut viedään lapsena vieraaseen kulttuuriin on vaarana juurettomuus ja sielusi oppiläksyä häiritään.

Vierailija
597/925 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain latinalaisessa Amerikassa, sillä aloin tansia lattareita heti kun opin kävelemään.

Perheessä kukaan ei ole tanssi-ihmisiä.

Vierailija
598/925 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko edellisiin elämiin, mutta Irlantiin olen tuntenut aina vetoa. Käynyt siellä monesti ja asunutkin olen siellä. Jotenkin niin kotoisan oloista.

Vierailija
599/925 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen ja Taivaan kotiin, mutta sieltä on tultava takaisin niittämään sitä, mitä on kylvänyt. Mulla on useita muistoja eri elämistä luostareista lännessä ja idässä. Nytkin vetoa luostarielämään ollut koko ajan, mutta täällä maailmassa nyt vaan on elettävä, siltä näyttää. Muutoin kurjia muistoja Balttiasta isänä, joka antoi kunniamurhata rakastamasa tyttärensä. Lisäksi naisena elämä, orjuus ja kuolema pohjois-Afrikan aavikolla.

Vierailija
600/925 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä. Olin Ramses II.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi