Eipä ole mitään odotettavaa tältäkään vuodelta.
Oikeastaan päinvastoin, terveysjuttuja olisi sen sijaan hoidettavana, mutta mm pelot ja terveydenhuollon jonotilanne vaikeuttaa asioiden hoitoa, ei huvittaisi yksityisellä sektorilla hoitaa ja jo yhden osa-alueen maksut siellä kohoaisi satoihin, itseasiassa kolminumeroiseen summaan, en yhtään tiedä miten niidenkin kanssa toimisi, ahdistaa helvetisti.
Sen lisäksi töitä ja töitä ja töitä, joka arkipäivä aliresurssoitua ja omalla tavallaan vaativaa ja ennenkaikkea raskasta työtä jossa myös omat haasteensa terveysseikkojen puolesta.
Luoja, rupeaa oikein kuristamaan tätä ajatellessa😢
Kommentit (14)
Minusta tuntuu että nukuin viime vuoden yli. Toivottavasti tämä vuosi olisi parempi.
Jokaisessa vuodessa on valonsa ja varjonsa. Se on elämää.
Tulevaisuuden näkymät on harvinaisen huonot. Kun katsoo kaikkia maailman kriisejä niin toivottomuus iskee kun ei niille tavis voi yhtään mitään. Lisäksi on henkilökohtaisiakin vaikeuksia mutta ne on vain mun murheita.
Gta6 ilmestyy vasta vuonna 2025. Vuosi vielä odotettavaa.
Joo vähän ärsyttää lukea somesta niitä ihmisten juttuja mitä ensi vuosi tuo tullessaan, miten haluaa olla parempi sillä ja sillä saralla, ensi vuonna vähemmän tätä ja tuota ja "monta kivaa juttua tiedossa, en malta odottaa". Että tuntuuko niistä oikeasti tuolta vai haluavatko vaan somettamisen takia kirjoittaa noin kun kaikki muutkin. Itsehän yritän jaksaa taas yhden vuoden töissä ja opiskellen. Ehkä saada neulomustyöni valmiiksi. Ja toivoa että läheiset ja itse saa pysyä terveenä.
Voihan tuon aloitukseni ihan vaan läppänäkin ottaa, mutta tosissani olin/olen.
Kunhan lapset voisi hyvin, saisi olla turvassa ja pysyisi terveinä, yritän suitsia pelkoja niidenkin asioiden suhteen, mutta mieli herkillä ja ylikuormittunut niin vaikeaa on sekin.
Ap
Joo, näinhän se on.
Muistan kun uutena vuonna 2014 tunsin sellaista tyynen rauhallisuuden tunnetta, että nyt elämä tulee menemään hyvin. No ei, 2014 oli siihen astisen elämän paskin vuosi. Kunnes 2015 oli vielä sitäkin pahempi. Menetin ns. uskon elämään siinä vaiheessa, ei tässä mitään hyvää ole enää ikinä odotettavissa. No 2020 alkaen onkin sitten ihan globaalilla tasolla mennyt päin helvettiä, ja tämäkään ei tule 2024 paranemaan, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näinhän se on.
Muistan kun uutena vuonna 2014 tunsin sellaista tyynen rauhallisuuden tunnetta, että nyt elämä tulee menemään hyvin. No ei, 2014 oli siihen astisen elämän paskin vuosi. Kunnes 2015 oli vielä sitäkin pahempi. Menetin ns. uskon elämään siinä vaiheessa, ei tässä mitään hyvää ole enää ikinä odotettavissa. No 2020 alkaen onkin sitten ihan globaalilla tasolla mennyt päin helvettiä, ja tämäkään ei tule 2024 paranemaan, vaan päinvastoin.
Lopeta se narina, sillä ei ole mitään merkitystä sinun elämälläsi mihinkään suuntaan.
Miten sitä hoitaa terveyttään ja rapistuvia asioita siinä, jos jonot on kuukausia ja pidempiäkin eikä yksityistahoihin oikein olisi varaa. Ja lisäksi nuo pelot. No, ne pitää vain yrittää unohtaa, mutta muuten, enpä tiedä.
Ap
Mitä odotettavaa kellään on? Paitsi niillä jotka ymppää kalenteriinsa matkoja yms.
No miksi sitten toivotte terveyttä? Eikö olisi parempi jos sairastuisitte vaikka syöpään ja kuolisitte pois? Ette osaa arvostaa elämää. Itse olen toipumassa vakavasta sairaudesta. Olen niin iloinen pienistä asioista, kuten vaikka siitä että saan käydä lenkillä ja sen jälkeen mennä saunaan. Tavallinen arki on ihanaa.
Ei ole ei.
Paitsi toivon ettei tutkimuksissa paljastu syöpä. Se pelottaa kovasti nyt.
Voisi olla tylsää ja pysähtynyttä elämää, kunhan ei vaan ole syöpää.
Ei mullakaan ole tästä vuodesta muuta odotettavaa kuin yksi ulkomaan reissu :( muuten voisin vaikka nukkua koko vuoden yli.