Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?

Vierailija
10.08.2021 |

Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.

Kommentit (925)

Vierailija
921/925 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan välähdyksiä useammasta edellisestä elämästä. Viimeisin elämä oli Suomessa.

Olin maatalon asukas (vanhempi nainen).

Oli kevät, lumi paikoittain sulanut pihalta ja kirkas taivas.

Seison ulkona sanko kädessä, katson pihalla olevan ladon yli taivaalle ja näen pommikoneen lähestyvän.

Hetki sen jälkeen luultavasti päättyi silloisen kehoni maallinen vaellus.

Vierailija
922/925 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma yhtään että missä maassa , mutta olen 100% varma että olin jonkinsortin salaisen palvelun agentti tms , syy miksi ajattelen näin on se että olen ihan älyttömän hyvä lukemaan ihmisiä ja niiden elekieltä/kehonkieltä , olen todella yksityinen persoona ja todella fiksu , en oikein osaa kuvailla mutta ajattelen kaiken myös todella "ison kuvan " mukaan .  En siis ihaile mitään "agentteja" tai tälläisiä toimijoita yhtään , on vain tullut mieleeni omista piirteistäni mitä olen alkanut huomaamaan . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/925 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä pappina 1500-luvulla uskonpuhdistuksen aikaan.

Vierailija
924/925 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni on muistijälki aaltoilevasta ruohotasangosta. Ratsastan sapeli kupeellani metrin pituisessa ruohikossa. Päälläni on sotilasuniformu ja jalassa kiiltävät saappaat, olen kuitenkin avopäin. Katson välillä taakseni, tunnelma on paonomainen.

Muuta tuosta 'näystäni' muista. Uniformu ei ole nykyaikainen, samanlaisia olen nähnyt tauluissa jotka kuvaavat 1800-luvun loppua. Hevonen on raudikko, hyvin tummanruskea. Ruohotasanko; Venäjän aroa tai Yhdysvaltain preeriatasankoa.

Vierailija
925/925 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klementiinin kuoret olivat jääneet pöydälle maljaan ja kuivahtaneet siihen. Puristin ne kädessäni muruiksi. Tuoksun levitessä huumaavana, näin yhtäkkiä edessäni rinteessä olevat hedelmäpuut ja sekä ylempänä, että alempana olevat rakennusten varjot. Itselläni oli yllä pitkä vaalea mekko ja pitkät hiukseni oli kammattu toiselle olkapäälle. Siirtymän tunne kesti ehkä parikolme sekuntia. Mielikuva voi olla elokuvastakin. Jos maata pitäisi veikata, niin arvaisin Italiaa.