Missä maassa elit edellisessä elämässäsi?
Siis omasta mielestäsi. Jos uskot edelliseen elämään.
Kommentit (925)
Uskotteko te näihin juttuihinne oikeasti?? Hämmentävää. Hyvin hämmentävää.
Olin Englannissa pikkukylän poliisi. Naimaton ja pulskanpuoleinen.
Mitä kertoo se, että olen elänyt Saksassa ja kuollut toisen maailmansodan aikana ja sitten syntynyt melkein heti tähän nykyiseen olotilaani? Olin kuollessani jotain 15 v, siis melkein lapsi.
aika varma että olen elänyt jossain etelä-Turkissa /Turkin tai Kreikan saaristossa. Maisema, tuoksut ja valo olivat heti kuin olisin kotiin saapunut.
Nykyinen elämäni kolmen lapsen yksinhuoltajana Vantaalla. Mitä muisteltavaa siitä jääneekään tulevissa olomuodoissa? Nyt pitää alkaa skarppaamaan.
Kummasti kukaan ei ole ollut entisessä aasialainen, vaikka maapallon väestöstä yli puolet asuu Aasiassa.
Varmaankin Japanissa. Pienestä asti kyseinen maa kiinnostanut, opin kielen teininä nopeasti ja aikuisiällä olen usein matkustanut Japaniin. Mieli siellä on niin levollinen ja rauhallinen, aina silmät kostui kun lentokone nousi maaperältä pois. Rakastan myös japanilaista ruokaa, muut meidän perheessä eivät välitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te näihin juttuihinne oikeasti?? Hämmentävää. Hyvin hämmentävää.
Sulla ei ole koskaan ollut mielikuvitusta?
Nuorena näin painajaisia Neuvostoliitosta n. 10 vuoden ajan. Yhdessäkin unessa puhuin sujuvaa venäjää ja hämmästelin siinä, että miten osaa puhua sitä niin sujuvasti. Käynti regressioterapiassa poisti nämä painajaiset ja sen koomin en ole niitä onneksi nähnyt.
Luultavasti nykyisen Venäjälle kuuluvan Karjalan alueella. Viipuri, Sortavala, Terijoki???
Kun kävin ensimmäisen kerran siellä tuli ihmeellinen deja-vu tunne. Voi johtua kanssa siitä että äitini suku on Karjalasta.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kukaan ei ole ollut entisessä aasialainen, vaikka maapallon väestöstä yli puolet asuu Aasiassa.
Onhan täällä pari. Itse olen ollut japanilainen samurai. Tosin minulla ei ole siitä tullut mitään kaipuuta Japaniin tai mitään erityistä kiinnostusta japania kohtaan. Luulen, että olen ollut siinä välissä useampi muu joita en vaan muista.
Veikkaisin että olen ollut maajussi jossain USA:n maaseudulla. Ne seudut ja se meno siellä on jotekin tosi lähellä sydäntä, en osaa selittää syytä... Sellainen oman rauhan kaipuu, mitä kauempana lähin naapuri niin sen parempi jne. Vihaan kaupunkeja ja ihmisvilinää enkä viihdy jos ympärillä on paljon ihmisiä, tykkään olla vaan omissa oloissani pelkästään rakkaimpien läheisten kanssa ja mahdollisimman omavaraisesti, riippumattomana muista. Vähintäänkin olen elänyt jossain missä ei ole talvea, koska vihaan sitä (ja pimeyttä / suomen pimeää talviaikaa) yli kaiken!
Pienessä saaressa Gotlannin vieressä.
Palaan unissani usein sinne.
Pieni kalastajakylä.
En ole tässä elämässä koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vilisee tuota Englantia niin maan penteleesti, ja muutakin Britanniaa. Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa, että joka kanavalta tulee historiallisia, brittiläisiä TV-sarjoja.
Italialaisia, ranskakaisia tai japanilaisia sarjoja ei tule, joten kukaan ei ole elänyt noissa maissa.
Luulisi eniten olevan kiinalaisia ja intialaisia, ihan numeroiden valossa, mutta kun sikäläinen TV-tarjonta ei ole meillä lyönyt läpi, niin...
Kahden selvänäkijän mukaan olen elänyt Japanissa miehenä. Nuorena olin kovin kiinnostunut japanin kielestä. Aasiaa sympatiseeraan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä pari. Itse olen ollut japanilainen samurai. Tosin minulla ei ole siitä tullut mitään kaipuuta Japaniin tai mitään erityistä kiinnostusta japania kohtaan. Luulen, että olen ollut siinä välissä useampi muu joita en vaan muista.
Ja yllättäen samurait… näitä uudesti syntyneitä samuraita taitaa olla enemmän kuin samuraita koskaan on edes ollut.
Elin Suomessa, 50-luvun mustavalko elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nykyisen Venäjälle kuuluvan Karjalan alueella. Viipuri, Sortavala, Terijoki???
Kun kävin ensimmäisen kerran siellä tuli ihmeellinen deja-vu tunne. Voi johtua kanssa siitä että äitini suku on Karjalasta.
Tätä mietin itse joidenkin mieltymysten ja outouksien kohdalla, että onko se jotenkin geeneissä tai epigeneettistä vai johtuuko edellisestä elämästä. Ehkä joskus molempia. Entä ne pakkomielteet mihin ei tiettävästi ole sukuyhteyttä, ovatko ne kaikuja edellisistä elämistä vai valmentautumista seuraavaan?
Mika Waltari varmaan oli elänyt joskus Egyptissä.
Kukahan Jeesus oli edellisessä elämässään?