G: Noin kolmevitoset palstailijat, mikä on reaaliomaisuutesi arvo?
Noin kolmevitonen palstailija, paljonko sinulla on omaisuutta? Ei koko perheellä, vaan sinulla itselläsi. Nyt on kyse siis reaaliomaisuudesta eli kaikki se omaisuus, josta on vähennetty velat.
Kommentit (96)
Olen yksinhuoltaja joten omaisuus on pelkästään minun. Omistan asunnon jossa asun, siitä on tosin vielä lainaa ja lisäksi metsää ja pari sijoituisasuntoa ja rahaa jotka viellä vaille sijoittamista. Mitähän se realistinen arvo olisi ehkä 500 000-800 000e.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:35"]
Noin 1,3 milj. euroa. Kolme asuntoa Helsingissä, säästötili ja rahastosijoituksia. Käyttötilillä tällä hetkellä noin 6000 €.
[/quote]
Velattomia asuntoja? Millä pesämunalla hankit 3 kämppää?
Olen pian 30, omaisuutta noin 100 000. Eli siis puolet velattomasta omistusasunnosta pääkaupunkiseudulla ja jonkun verran rahaa käyttötilillä. Mutta pian saadaan olla taas asuntokaupoilla kun on tullut perhettä, eli en koe olevani vailla taloushuolia kuitenkaan. Tulot on minulla nyt hyvin pienet, opinnot kesken ja lapsi osittaisessa kotihoidossa.
Noin 15000 euroa. Tilillä makaavat tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:35"]
Noin 1,3 milj. euroa. Kolme asuntoa Helsingissä, säästötili ja rahastosijoituksia. Käyttötilillä tällä hetkellä noin 6000 €.
[/quote]
Velattomia asuntoja? Millä pesämunalla hankit 3 kämppää?
[/quote]
Velattomia ja perinnöllä. Ei tämän ikäisenä ihan noin paljon olisi ehtinyt tahkota normaalilla työnteolla.
32
Noin 100 000e. Siis keväällä ostetun, velattoman, molempien nimissä olevan asuntomme hinta jaettuna kahdella plus yksin mun nimissä olevia rahasto-osuuksia ja miinus luottokorteilla tällä hetkellä olevat kuitit, yhteensä useampi tonni.
Reaaliomaisuuden, henkilökohtaisen, arvo noin 65 000-70 000. Ikä 33v, lapsia useita, viimeiset vuodet pääosin kotona, avioliitto jossa rakkautta ilman ehtoja.
Asunnonarvo 350 000- 370 000, josta velkaa jäljellä 220 000.
Näin se on elämä kantanut, vaikka ratkaisut on enemmän tehty tunteella kuin järjellä. :D
+ Asunnon arvo noin 135 000e
- Lainaa noin 18 000e
+ Säästöjä noin 11 000e
+ noin 5000e auto
Eli yhteensä plussalla noin 133 000
34v nainen, IT-alalla. Opiskeluaikoina hanttihommissa ja viimeiset 9 vuotta oman alan töissä. Kaikki omalla rahalla hommattua, ei perintöjä eikä apua lapsuudenperheeltä. Ei lapsia.
Kyllä se 100000 menisi rikki. Ehkä 130000, riippuen vähän mitä tästä kämpästä sitten oikeasti myydessä saisi. Mä omistan meillä kaiken, mies on täysin persaukinen.
Vähän venytän 35 vuotta, olen 39 eikä minulla ole omaisuutta eikä säästöjä.
Perinnöksi saatu kesäpaikka n. 200 000e
Perinnöksi saatu asunto 170 000e
Oma asunto 410 000 e, josta velkaa vielä 60 000e
Velaton auto 48 000e ja vene n.20 000e
Ikää 34v, KTM,
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:12"]
Missäs nyt ovat kaikki ne palstalaiset, joilla on kolmevitosena omaisuutta kertynyt yli 100000 euroa? Sehän piti olla ihan normitilanne melkein kaikilla tuon yhden ketjun vastausten mukaan!
[/quote]
Heh :D Edellisen ketjun ap:ko se tuli tänne vähän buustaamaan sitä itsetuntoaan ja kerjäämään lisää kehuja? Voin tehdä valistuneen arvauksen siitä, missä ne kaikki omaisuutta kerryttäneet palstalaiset ovat tähän aikaan päivästä: töissä.
Vaikea arvioida tarkkaan, mutta noin 600.000 e. Juuri mitään siitä ei ole realisoitavissa.
Vähän tyhmää luetella tässä oman asunnon arvo. Se on ihan sama mikä se on kun ihmisen on jossain asuttava.
Sijoitusasunnot ja muut omistukset on rahaa, ei oma asunto
Maksan yksin asuntoa, lainaa jäljellä 125 t.
Maksettu 5 t
N. 140000e
T. 31v duunari ilman perintöjä.
Jaa-a, en minä edes tiedä? Siis vaikka esim. talon velaton osuusko? Se on kai jotain 40 000 e ja miehen kanssa jaettuna se kahtia, niin osuuteni on siis 20 000 e. Tätäkö tuolla tarkoitetaan? Autosta varmaan 4000 e tulisi minulle. Siitä on vielä lainaa.
Ei mulla muuta ole. Ei edes säästöjä. Olen ollut kotiäitinä viimeiset 10v.
112 t, lähes kaikki kiinni asunnossa. Halpa vanha auto ja myyntikelposet kameratarvikkeet. Muu omaisuus ei olisi myydessä arvokasta. Kun olen katsellut viestejä muissaketjuissa, muut ovat vaikuttaneet varakkailta, mutta taitaa monen asunto olla lähes pelkkää lainaa!