Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi etten ole lapseni isä

Vierailija
26.08.2014 |

Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.

Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.

Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tarinassa oli liikaa elementtejä, joten uskottavuus on aika alhainen. Jos se on totta, niin siitä huolimatta, että miehistä kunniaasi on loukattu, olisi sinun pitänyt osata olla aikuinen. Jos se huutokonsertti oli aivan ala-arvoista, räkämälli vieläkin kamalampaa. Puhelut mauttomia. Jos olisit ollut fiksu aikuinen, olisit vain todennut tosiasiat kiljumatta ja sitten muuttanut pois yhteisestä kodistanne ja pannut eron vireille.

Et muuten ole ensimmäinen etkä viimeinen mies, jonka vaimo synnyttää vieraan miehen siittämän lapsen. Suuri osa tapauksista jää paljastumatta ja mies elättää käenpoikaa pesässään, vai kyytäkö povellaan. Nykyään on ruvettu teettämään dna-testejä. Aikanaan niitä ei ollut. Jos lapsi sattui tulemaan vaimon sukuun, ei epäilys useinkaan edes herännyt, mutta jos lapsi näytti ihan vieraalta, silloin kyllä todennäköisesti keskustelua perheessä käytiin ja erojakin otettiin, vaikka ero häpeä olikin. Mutta niin oli häpeä myös naisen käydä vieraissa. Miehelle se saatettiin salliakin.

Vierailija
42/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, siis jos ap olis ollu NAINEN ja asia olis ollu toisinpäin, mikähän olis ollu reaktio :D ? Itekkin oon nainen, ja sylkäisy ja pomolle soitto meni kyllä jo yli, mut tosiaan huvittavaa miten mies on AINA se sika, naisen teot vastaavassa olis vaan ollu "ihan oikein sille sialle" !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paska provo kun olla ja voi, kukaan pomo ei sano tuollaisia, sehän on perusteeton syy irtisanomisille, joku 18- vuotias kotiäitikö tälläisen paskaviestin kirjoittaa...

Vierailija
44/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:54"]

Jotenkin tarinassa oli liikaa elementtejä, joten uskottavuus on aika alhainen. Jos se on totta, niin siitä huolimatta, että miehistä kunniaasi on loukattu, olisi sinun pitänyt osata olla aikuinen. Jos se huutokonsertti oli aivan ala-arvoista, räkämälli vieläkin kamalampaa. Puhelut mauttomia. Jos olisit ollut fiksu aikuinen, olisit vain todennut tosiasiat kiljumatta ja sitten muuttanut pois yhteisestä kodistanne ja pannut eron vireille.

[/quote]

Jokainen voi itse miettiä, pysyisikö tuollaisessa tilanteessa maltti ja harkinta. Jokatapauksessa hän sai täsmälleen mitä ansaitsi, oli mun käytös sitten kohtuullista tai ei, vai voitko väittää muuta?

Vierailija
45/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]

Ok, olet loukattu ja huolella, mutta mielestäsi oli silti sinulta reilua tehdä vielä pahemmin?

[/quote]

Vielä pahemmin? Pettäminen ja kymmenien tuhansien eurojen petos on sinusta parempi juttu kuin toden puhuminen?

Vierailija
46/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.

[/quote]

Miten mä nyt nolasin itseni? Tunnen kyllä tämän pomon, vaimoni oli töissä pienessä firmassa ja ollut useammat illanistujaiset joissa olen jutellut hänen kanssaan.

[/quote]

Sitä pomoa ei oikeesti kiinnosta teidän pettämiset. Ei vaikka oletkin jutellut sen kanssa illanistujaisissa. Mielessään se tuumaa, että oli helvetin hyvä että vaimosi pääsi tollosta miehestään eroon. Siten sä nolasit itsesi. 

[/quote]

Itse olen pienyrittäjä ja olen kyllä miettinyt uudestaan, kun olen kuullut että joku työntekijäni käyttäytyy siviilissä hyvin epärehellisesti. Aivan varmasti antaisin potkut jos kuulisin jonkun alaisen tehneen tuollaisen tempun, eihän siihen voisi yhtään luottaa ettei se esim. varasta kassasta tai kuseta kirjanpidossa!

Vierailija
47/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, yllättävää, ettet pistänyt akkaa kylmäksi.

No, hyvää loppuelämää pettäjänaiselle yksinhuoltajana.

Vierailija
48/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet...paska akka mutta lapsellista vetää koko suku, ystävät ja pomo ym paskaan mukaan.

[/quote]

:D :D :D

Ainahan täällä sanotaan, kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä, että nyt vaan soitat kaikki sukulaiset läpi ja puhut ja puhut ja puhut.

:D mutta kun miestä höynäytetään oikein big time, niin sitten tämä tällainen on "vähän lapsellista"?

Ou jeah, akat. Häpeän välillä olla nainen.

Ap, olit  oikeassa. Ja respektit sinulle, ettet lyönyt naista. Itse tuossa tilanteessa olisin lyönyt. Jos minua olisi petetty, olisin lyönyt, heittänyt tavarat ikkunasta ja soittanut sukulaiset läpi. Puhunut, puhunut ja puhunut. Pettäjän pomolle en ehkä olisi soittanut mutta jos pomo olisi ollut lähellä perhettä, esim. perhetuttu, olisin ehkä tehnyt senkin.

Tarinan opetus: äläkää pettäkö. Ainakaan mua.

Vierailija
49/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on, mut jos ei olis ap olis kyllä täysi idiootti, kun huutaa, räyhää ja alkaa tuhoamaan naisen elämää ensin ottamatta selville miksi on näin.

Ei Se ole 100% varma tuo isyystestikään ja vaikka todennäköisesti oikeaa näyttäisi Se ei kerro tilannetta mikä on ollut naisella. Se ei kerro onko nainen pakotettu tai jopa raiskattu. Tapaus on myös sellainen, että nainen ei edes välttämättä myöntäisi raiskausta, vaikka niin olisi käynyt.

Ja ei todellakaan pomo voi työntekijän yksityiselämästä päätellä mitään työluotettavuudesta.

Vierailija
50/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:50"]

Säälittävä mies. Missä on selkäranka selvittää asiat asiallisesti?

Itse pidän suoraselkäisistä miehistä, en tuollaisista kieroista ilkiöistä. Hyvää loppuelämää mulkqvist!

[/quote]

Mitäs kieroa tuo mies teki? Aika avointa ja suoraa toimintaa, ilkeää toki.

Eiköhän se petturinainen ollut se kieroi ilkiö? Vai oliko sekin miehen vika?

Vierailija
51/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:53"]

Ap on nainen. Ilmankos ei ollut lapsensa isä!!! Ihan perusbiologiaa. ;-)

Kukaan "mies" ei kirjoita noin (-> mieti fb kavereita yms.) Oikeesti.

[/quote]

Tai jos on mies, niin sitten joku tosielämästä vieraantunut hivenen akkamainen lassukka, jolta on mennyt yöunet nähtyään "Valheen vangit" uusintoja. Kuka mies tunnustaisi noi nolon asian itsestään edes vauva-palstalla saati sitten koko kylälle? Mutta lassut toistelee näitä "älä tule huijatuksi isäksi", "vie käytetyt kondomit mukanasi, ettei nainen käytä spermaasi" ym. miesvalistus ja valitusaiheita ketjuissaan.

Vierailija
52/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:55"]mut tosiaan huvittavaa miten mies on AINA se sika, naisen teot vastaavassa olis vaan ollu "ihan oikein sille sialle" !

[/quote]

No se on nähty että täällä naisille oikeutetaan kosto ja annetaan vielä vinkkejäpaljon pienemmistäkin asioista.

Vierailija
53/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se lapsen isä sitten on? Selviskö? Pomo? Veljesi? Kaverisi? Naapuri? Kerro nyt kun alotit...

Vierailija
54/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:03"]

Kuka se lapsen isä sitten on? Selviskö? Pomo? Veljesi? Kaverisi? Naapuri? Kerro nyt kun alotit...

[/quote]

Vaimon lapsuuden"ystävä"

AP

Vierailija
55/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä.

Miettikääpä kun tämäkin mies olisi ajattelut, että "ei se varmaan mitään ole, eihän tuo vaimoni ole pettäjätyyppiä". Olisi siinä sitten kasvattanut, ehkä vuosia ehkä koko ikänsä, vieraan miehen lasta. Mutta tuolla toisessa ketjussa akat ovat kovasti sitä mieltä, ettei miehellä ole mitään oikeutta isyystestiin. Kertokaapa mistä mies voi olla varma, niin ei sitten tarvitse teidän pyhiä korkeuksianne epäillä mistään?

[/quote]

Niin, mutta kun mitään ei ole tapahtunut. Ei ole miestä, naista eikä lasta. Kaikki keksittyä soopaa. Revi siinä sitten omia pelihousujasi jos huvittaa. Jossittele seurauksilla maailmantappiin asti, ehkä päässä pipi paranee?

Vierailija
56/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:00"]

Minkäs teet...paska akka mutta lapsellista vetää koko suku, ystävät ja pomo ym paskaan mukaan.

[/quote]

:D :D :D

Ainahan täällä sanotaan, kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä, että nyt vaan soitat kaikki sukulaiset läpi ja puhut ja puhut ja puhut.

:D mutta kun miestä höynäytetään oikein big time, niin sitten tämä tällainen on "vähän lapsellista"?

Ou jeah, akat. Häpeän välillä olla nainen.

Ap, olit  oikeassa. Ja respektit sinulle, ettet lyönyt naista. Itse tuossa tilanteessa olisin lyönyt. Jos minua olisi petetty, olisin lyönyt, heittänyt tavarat ikkunasta ja soittanut sukulaiset läpi. Puhunut, puhunut ja puhunut. Pettäjän pomolle en ehkä olisi soittanut mutta jos pomo olisi ollut lähellä perhettä, esim. perhetuttu, olisin ehkä tehnyt senkin.

Tarinan opetus: äläkää pettäkö. Ainakaan mua.

[/quote]

Tasan yhtä noloa se on jos nainen soittelee ympäri kyliä miehen pettämisestä. Esim. mä tunsin suurta myötähäpeää kun sukulaiseni kertoili facebookissa miehensä pettämisistä. Muuttui käsitys kyseisestä henkilöstä kyllä heti kerralla. Ja joo, en arvosta miestä, sitä pettäjää, mutta mä en todellakaan halua sekaantua toisten henkilökohtaisiin asioihin jotka ei mulle kuulu. Hoitakaan ne keskenänne, ne on teidän sotkuja. Ei työpaikan, ei perheen eikä ystävien. Sellaisen ihmisen kanssa ei halua enää olla tekemisissä, kun ei tiedä mihin sotkuun on taas kohta vedetty mukaan. 

Vierailija
57/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:08"]

Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä.

Miettikääpä kun tämäkin mies olisi ajattelut, että "ei se varmaan mitään ole, eihän tuo vaimoni ole pettäjätyyppiä". Olisi siinä sitten kasvattanut, ehkä vuosia ehkä koko ikänsä, vieraan miehen lasta. Mutta tuolla toisessa ketjussa akat ovat kovasti sitä mieltä, ettei miehellä ole mitään oikeutta isyystestiin. Kertokaapa mistä mies voi olla varma, niin ei sitten tarvitse teidän pyhiä korkeuksianne epäillä mistään?

[/quote]

Niin, mutta kun mitään ei ole tapahtunut. Ei ole miestä, naista eikä lasta. Kaikki keksittyä soopaa. Revi siinä sitten omia pelihousujasi jos huvittaa. Jossittele seurauksilla maailmantappiin asti, ehkä päässä pipi paranee?

[/quote]

No tästä nyt ei kukaan voi olla varma suuntaan eikä toiseen. Koko omaisuudestasi vetoa että on pelkkä provo? Et varmaan löisi.

Vierailija
58/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:03"]

[/quote]

Vaimon lapsuuden"ystävä"

AP

[/quote]

Yksi valhe ei parane toisella. Pätee myös ap:hen.

Vierailija
59/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:42"]

Heh heh. En usko sanakaan.

[/quote]

Siitä vaan, mutta mullapa olisi paukkuja pistää vielä paremmaksi. 2 lasta, aikuisia molemmat eikä kumpikaan minun ja vaimo pettänyt minua systemaattisesti liki 20 vuotta. Otti avioeron ja ryösti talon, elää nyt onnellisena lasten isän kanssa.

Vierailija
60/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.

[/quote]

Miten mä nyt nolasin itseni? Tunnen kyllä tämän pomon, vaimoni oli töissä pienessä firmassa ja ollut useammat illanistujaiset joissa olen jutellut hänen kanssaan.

[/quote]

Sitä pomoa ei oikeesti kiinnosta teidän pettämiset. Ei vaikka oletkin jutellut sen kanssa illanistujaisissa. Mielessään se tuumaa, että oli helvetin hyvä että vaimosi pääsi tollosta miehestään eroon. Siten sä nolasit itsesi. 

[/quote]

Itse olen pienyrittäjä ja olen kyllä miettinyt uudestaan, kun olen kuullut että joku työntekijäni käyttäytyy siviilissä hyvin epärehellisesti. Aivan varmasti antaisin potkut jos kuulisin jonkun alaisen tehneen tuollaisen tempun, eihän siihen voisi yhtään luottaa ettei se esim. varasta kassasta tai kuseta kirjanpidossa!

[/quote]

Ootko koskaan ajatellut, että ehkä joku kateellinen vaan panettelee? Kaikki mitä kuulet ei välttämättä ole totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi