Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi etten ole lapseni isä

Vierailija
26.08.2014 |

Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.

Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.

Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:46"]No kas kun sattuikin tälläinen tarina samaan aikaan, kun isyystestien eettisyyttä pohdiskellaan foorumilla! Hienoa, että aina löytyy suunnilleen heti tämä "vastaavanlainen tapaus".

Mutta jos leikitään, että tarina olisi totta: miten se lapsi? Jos on lasta kanniskellut ja kuljetellut, nähtävästi kuitenkin tunnesiteen voi heti katkaista, kun huomaa, että ei se oma ollutkaan? Lapsi varmaan on alunperinkin siis ollut noin lapsena, ihmisenä, yhdentekevä. Tärkeintä lapsen teossa on siis ollut oman biologisen jälkeisen, ei ihmislapsen saaminen.

Pomolle soittelu on naurettavaa, ja tämä yksityisyrittäjä, joka täällä vertaili kassavarkauksia ja puolison pettämistä, hänen kannattaisi kyllä tutustua lakipykäliin. Ihan siltä varalta, että ei pahoja laittomuuksia tulisi tehtyä yrittäjätoiminnassaan, noin työsuhdelakipuolella.

Paha hommahan tuo tietysti on, mutta mies, joka sylkee on sen yhden jalkapallopurijan kanssa samalla viivalla: lapset puree ja sylkee, aikuiset osaa ilmaista itseään muutenkin.

[/quote] Ap teki siis väärin kun vaimo petti. Apn tulisi pysyä vaimonsa kanssa yhdessä lapsen takia. Ap oli itsekäs, kun vaimo petti eikä ap enää halua olla yhteydessä. Näin.

Vierailija
22/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:49"]Mieheni on pienehkön firman pomo ja meillä puhelin soi, vähintään joka kuukausi, kun jonkun työntekijän sukulainen soittaa ja haluaa kertoa asioita.

Ja näillä ei ole mitään merkitystä.

Jos työntekijä ei ole pedofiili, työpaikalla on tärkeintä se miten työntekijä hoitaa työnsä. Kotiasiat ovat kotiasioita.

Päinvastoin jos olisit meille soittanut, mieheni olisi luullut olet päästäsi vialla.

Työnantajan pitää palkata äitiyslomalainen takaisin, hän kun on ollut äitiyslomalla.

Ymmärrän vihastumisen, mutta en tätä katkeraa soittokierrosta, säälikää minua, vaimoni petti minua. Ehkä kannattaisi miettiä miksi petti. Tuskin olet täydellinen. Ei pettämistä tapahdu, jos kaikki on kunnossa.

[/quote] Ja tämäkin saa yläpeukutuksia! Voi jumalauta, mies on syyllinen kun vaimo petti? Vika on miehessä? Mitä HELVETTIÄ!!! Viestisi on niin naurettava kuin olla ja voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olet loukattu ja huolella, mutta mielestäsi oli silti sinulta reilua tehdä vielä pahemmin?

Vierailija
24/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun selvisi, mutta sinulle lienee varmasti parasta, että pääset vielä eroon vihastasi. Tällaistä sattuu niille jotka antavat siihen mahdollisuuden. Itse olen pitänyt visusti huolta siitä, että lapsilleni on ollut vain yksi isäehdokas. Kysypä vielä häneltä, että miksi.

Vierailija
25/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein lähtiessäsi. Myös tietyt soitot olivat ok. Sylkäisy on alaluokkaista. Samoin hänen pomolleen soitto, jos oikein ymmäsin.

Vierailija
26/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. En usko sanakaan.

Vierailija
27/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]

Ok, olet loukattu ja huolella, mutta mielestäsi oli silti sinulta reilua tehdä vielä pahemmin?

[/quote]

Mikä oli pahempaa? Että totuus tulee julki? Sitä niittää mitä kylvää.

AP

Vierailija
28/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.

Vierailija
29/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, että ihan pomollekin soitit. Aika moni pomo kyllä sanoisi ihan suoraan, että selvittäkää ne perheasiat keskenänne älkääkä vetäkö työpaikkaa sotkuun. Ja vaikka naistakin ehkä hieman halveksittais ja kummasteltas niin pomolle itkevää miestä sitäkin enemmän. Ei helvetti sentään, teidän parisuhde ja isyydet EI kuulu pomolle eikä työpaikalle. Niitä ei oikeesti kiinnosta sotkeutua teidän soppaan. Eikä yksikään pomo ala miettiä potkuja sen takia että työntekijä pettää miestään. Ei ole laillinen irtisanomisperuste ja tod.näk. se pomokin pettää puolisoaan eli sais antaa itselleenkin potkut. Kuten isolle liudalle muita työntekijöitä. Sama sukulaisten kohdalla, mua ei ainakaan pätkääkään kiinnostais jos veljen vaimo tai siskon mies soittais mulle sisarukseni pettämisestä. EI kuulu mulle, se on teidän sotku se. Sama kavereiden kohdalla, älkää vetäkö mua asiaan johon en kuulu. Puikaa ne pettämiset keskenänne. Mikään ei ole niin vittumaista kuin se että aletaan tilittää ja vaatia valitsemaan puolet. Ei kiinnosta.

Provohan sä olet, ei kukaan niin tyhmä ole että oikeesti vetää omaan parisuhdedraamaansa mukaan koko kylän.

Vierailija
30/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

Juu, varmaan sun tai naises pomo paskat nakkaa  jotain siitä, mitä yksityiselämässäsi teet. Ja että nolaisit itsesi vielä tuolla tavalla? Keksi parempi.

[/quote]

Miten mä nyt nolasin itseni? Tunnen kyllä tämän pomon, vaimoni oli töissä pienessä firmassa ja ollut useammat illanistujaiset joissa olen jutellut hänen kanssaan.

Vierailija
31/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono PROVO yritys..

Vierailija
32/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voinut tapahtuneelle mitään. Yritä siis armahtaa ex-vaimosi ihmisenä, niin että pystyisit jatkamaan paremmin omaa elämääsi ja luottamaan joku päivä  johonkin naiseen. Vaistosi olivat oikeassa ja kun vaistosi taas kertovat, että joku nainen on hyvä sinulle, niin uskalla mennä tunteeseen mukaan. Ehkä sinusta tulee isä vielä jonain päivänä.

Vierailija
33/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:40"]

Hyvä kun selvisi, mutta sinulle lienee varmasti parasta, että pääset vielä eroon vihastasi. Tällaistä sattuu niille jotka antavat siihen mahdollisuuden. Itse olen pitänyt visusti huolta siitä, että lapsilleni on ollut vain yksi isäehdokas. Kysypä vielä häneltä, että miksi.

[/quote]

Kyllähän se vastaus tiedetään: moraaliton narsisti. Ei mikään muu ihminen yritä huijata toista isäksi.

Vierailija
34/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

[/quote]

Miten mä nyt nolasin itseni? Tunnen kyllä tämän pomon, vaimoni oli töissä pienessä firmassa ja ollut useammat illanistujaiset joissa olen jutellut hänen kanssaan.

[/quote]

Sitä pomoa ei oikeesti kiinnosta teidän pettämiset. Ei vaikka oletkin jutellut sen kanssa illanistujaisissa. Mielessään se tuumaa, että oli helvetin hyvä että vaimosi pääsi tollosta miehestään eroon. Siten sä nolasit itsesi. 

Vierailija
35/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyopaikalle asiat kuuluu vain jos on tyoromanssi ja haluaisit jatkaa naisen kanssa, eli haluaisit jotain jarjestelyja, ettei romanssi loista tyopaikalla.

Vierailija
36/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen. Ilmankos ei ollut lapsensa isä!!! Ihan perusbiologiaa. ;-)

Kukaan "mies" ei kirjoita noin (-> mieti fb kavereita yms.) Oikeesti.

Vierailija
37/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä.

Miettikääpä kun tämäkin mies olisi ajattelut, että "ei se varmaan mitään ole, eihän tuo vaimoni ole pettäjätyyppiä". Olisi siinä sitten kasvattanut, ehkä vuosia ehkä koko ikänsä, vieraan miehen lasta. Mutta tuolla toisessa ketjussa akat ovat kovasti sitä mieltä, ettei miehellä ole mitään oikeutta isyystestiin. Kertokaapa mistä mies voi olla varma, niin ei sitten tarvitse teidän pyhiä korkeuksianne epäillä mistään?

Vierailija
38/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo taas.

Vierailija
39/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat oli sun puolella kunnes tarina eteni soittokierrokseen, ja sen jälkeen tulikin hyvin reipasta lapin lisää, ellei tämä siis ole kokoaan provo.

Tarinan otsikko: lassukan päiväuni.

Vierailija
40/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta niin onko nyt hyvä olla?

Minkäs teet...paska akka mutta lapsellista vetää koko suku, ystävät ja pomo ym paskaan mukaan.

Et siis selviä tästä kriisistä ilman "hovia" joka on sinun puolellasi ja jolle saat katkeruutta vuodattaa.

Varo vaan ettet kostonhimossasi karkoita kaikkia ihmisiä luotasi niin että jäät ihan yksin sillä tuollainen on kuitenkin suurimman osan mielestä noloa...se että sotketaan kaikki henkilökohtaiseen asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä