Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi etten ole lapseni isä

Vierailija
26.08.2014 |

Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.

Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.

Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.

Kommentit (239)

Vierailija
81/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:49"]

Ymmärrän vihastumisen, mutta en tätä katkeraa soittokierrosta, säälikää minua, vaimoni petti minua. Ehkä kannattaisi miettiä miksi petti. Tuskin olet täydellinen. Ei pettämistä tapahdu, jos kaikki on kunnossa.

[/quote]

Ööö... sekö on nyt mielestäsi oikein, että ap alkaa tässä tilanteessa pohtia, mitä niin pahaa hän oli tehnyt että hänet yritettiin huijata isäksi? Kerro nyt tosiaan, että mikä on niin iso rikos että joku ihminen kokee oikeudekseen kostaa tuolla tavalla?

Vierailija
82/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:17"]

Karmea eukko. Mutta valitettavasti tämän päivän naiset ovat ihan hirveitä huoria. Syytetään vanhempia, kun ovat kasvattaneet lapsensa janoamaan kyrvän hyväksyntää. Sitä mulkkua on sitten pillun täytteeksi saatava niin monelta mieheltä kuin mahdollista. En arvosta tätä ala-arvoista käytöstä kummaltakaan sukupuolelta. Toivottavasti ap ei ole itse syyllistynyt tähän samaan siemenen kylvämiseen. Muuten et kyllä varmaan enää kunnollista naista saa. Toivon kuitenkin, että joku kiva nainen sinulle sen oman lapsen tekisi. Isyys on aika ihmeellinen asia.

[/quote]

Voi ristus että käy sääliksi sitä naista (tai kuten sä sanoisit, "huoraa"), joka sulle on lapsen tehnyt. Ja lasta, jolle isä opettaa, että kaikki naiset on hirveitä huoria.
[/quote]

Lol!! Olen nainen, naimisissa lasteni oikean isän kanssa. En vain ole pillua jakanut samaan tapaan kuin suurin osa huorista. Minun ei tarvitse olla miljoonan kyrvän uittopaikka kokeakseni olevani haluttu, tärkeä ja ihana. Iskä opetti, hieno mies :D
[/quote]

Pakko sanoa että kirjoituksistasi huokuu miesten ihannointi ja naisten halveksunta, oletko näitä "en tule toimeen naisten (huorien) kanssa"-naisia joista on ollut puhetta? Sen kummemmin aloitusta kommentoimatta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/239 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:46"]No kas kun sattuikin tälläinen tarina samaan aikaan, kun isyystestien eettisyyttä pohdiskellaan foorumilla! Hienoa, että aina löytyy suunnilleen heti tämä "vastaavanlainen tapaus". Mutta jos leikitään, että tarina olisi totta: miten se lapsi? Jos on lasta kanniskellut ja kuljetellut, nähtävästi kuitenkin tunnesiteen voi heti katkaista, kun huomaa, että ei se oma ollutkaan? Lapsi varmaan on alunperinkin siis ollut noin lapsena, ihmisenä, yhdentekevä. Tärkeintä lapsen teossa on siis ollut oman biologisen jälkeisen, ei ihmislapsen saaminen. Pomolle soittelu on naurettavaa, ja tämä yksityisyrittäjä, joka täällä vertaili kassavarkauksia ja puolison pettämistä, hänen kannattaisi kyllä tutustua lakipykäliin. Ihan siltä varalta, että ei pahoja laittomuuksia tulisi tehtyä yrittäjätoiminnassaan, noin työsuhdelakipuolella. Paha hommahan tuo tietysti on, mutta mies, joka sylkee on sen yhden jalkapallopurijan kanssa samalla viivalla: lapset puree ja sylkee, aikuiset osaa ilmaista itseään muutenkin.   [/quote] Ap teki siis väärin kun vaimo petti. Apn tulisi pysyä vaimonsa kanssa yhdessä lapsen takia. Ap oli itsekäs, kun vaimo petti eikä ap enää halua olla yhteydessä. Näin.

[/quote]

Koita sisäistää, että tämä koko aloitus on keksitty satu- siis yhtä tosi kuin aku ankka tai joulupukki. Sitten tajuat, että ketään ihmistä - miestä tai naista - ei ole loukattu tai petetty. Eikä kukaan ei ole sitä mieltä, että pettäminen on oikein. Kukaan ei ole edes sellaista väittänyt. Sitten yrität säätää sitä joko/tai vipua pääkopassasi oikeaan asentoon ja lopettaa iänikuinen jankkaus. Kiitos etukäteen.

Vierailija
84/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä sivuhuomautuksena niille miehille, jotka vahtaa vauvojen piirteistä omia piirteitään: geenit eivät toimi aina niin yksioikoisesti, että lapsesta näkisi kuka isä on. Älkää nyt herran tähden ainakaan pelkästään tuollaisesta syystä pettämistä alkako epäilemään.

Biologian tunnilla on opittu, että joskus tummaihoiset voivat saada vaalean vauvan ja päinvastoin. Tällaisissa tapauksissa on tietty hyväkin, että isyystesti nykyään on; ties kuinka monta äitiä on entisaikaan menettänyt henkensä moisen geneettisen kierrepallon takia...

Vierailija
85/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä olis tosi monta potkut saanutta äijää, jos lehtolapset laskettaisiin potkujen perusteeksi. Tosi monta.. onko se ukolle ylpeyden aihe vaiko häpeän?? Ei niistä ainakaan hirveesti puhuta. Ja sit tää äijä suuressa suuruudesta menee pomolle soitteleen. Oikeestaan pitäis naistenkin tehdä niin. Ihan oikeesti pitäis . Mitä sitä salailemaan. Lapsi on syntynyt. Oikea ihmislapsi.. 

Eikä se ole ainakin niiden pienten lasten ongelma. Lasten pitäis saada olla ylpeyden aihe ja ylpeiden vanhempien lapsia. Niin, että se joka lasta hoitaa olis ylpee siitä lapsesta ja siitä, että hoitaa juuri tuota lasta. Lapset on lahjoja. Aikuiset on eon jotka häslää, eikä sitä välillä tajua omien solmineensa keskellä.

Hoitakaa ne lapset, jotka te maailmaan saatatte ja siitätte. Hoitakaa ne ylpeydellä. Lapsissa on tulevaisuus ja se on just nyt. Vaikuttaa voit just nyt.

Vierailija
86/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 07:45"] Tai omaa tunnesidettä lapseen, siitä yksinkertaisesta syystä, ettei ole mitään lasta eikä näköjään kauhean kehittynyttä tunne-elämääkään. On vain minä ja minä. Fiktiivisesti loukattu miehen kunnia ja keinot sen hoitoon. Huorittelu, naisviha, kivitys torilla ja ties mitä.

[/quote]

Voin myöntää, ei ole lasta, enkä tiedä olisinko valmis dumppaamaan 6 kk vanhan lapsen. Vastasyntyneen varmasti kyllä dumppaisin. Mutta siitä nyt ei päästä mihinkään, että tuollaisessa asiassa kusettava nainen on huorittelun täysin ansainnut ja eipä sitä nyt tuolla viestilläsi käännetä ja väännetä mihinkään. Kyllähän se on valtava loukkaus ihmistä kohtaan jos nainen tuollaisen tempun tekee ja pystyn kyllä samaistumaan miten pahalta se voi miehestä tuntua. Mutta ei se mitään naisvihaa ole.

Vierailija
87/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenisi eivät vain olleet tarpeeksi hyviä.

Vierailija
88/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuunnellu voicea ja saanu kicksejä??

Vierailija
89/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 07:45"]

Ihme juttu, kun tää ylijäämä-, ylilauta- ym. katkera miesaines jaksaa mässyttää tätä samaa provoa. Kellä nyt olikaan se käenpoika pesässä? Ei kenelläkään. Ei ole saatu naista vuosiin, työpaikkaa ei ole, lapsista puhumattakaan. Ei ole omia eikä muidenkaan. Niin elämälle vieraita toimintamalleja täällä tarjoillaan. Ja jos edes on niitä omia jälkeläisiä niin niihinkään ei kyetä minkäänlaista tunnesidettä muodostamaan, koska kysymyksessä on vain raha. Jauhamista petoksesta (siis voi kauheeta ,joku jossain on "ehkä" fiktiivisesti puolivuotta syönyt samassa pöydässä vauvan kanssa ja ainoa asia, mikä mielessä raksuttaa on raha) Kyllä ne järkevät ihmiset yleensä saavat keskenään lapsia ja yhdessä niistä huolehtivat, muodostavat normaalit kiintymyssuhteet jne. Oikea ihminen olisi ehkä kipuillut siitä, että on muodostanut tunnesiteen lapseen, pitää lapsesta, mutta on oikeutetusti suuttunut petoksesta, että lapsi ei ole oma. Siis sisäisestä ristiriidasta. Mutta kukaan näistä länkyttäjistä ei ole sanallakaan maininnut lasta. Tai omaa tunnesidettä lapseen, siitä yksinkertaisesta syystä, ettei ole mitään lasta eikä näköjään kauhean kehittynyttä tunne-elämääkään. On vain minä ja minä. Fiktiivisesti loukattu miehen kunnia ja keinot sen hoitoon. Huorittelu, naisviha, kivitys torilla ja ties mitä.

[/quote]

miesvihaaja vauhdissa.

entäs naisten harjoittama väkivalta?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4262902/ketju/naisten_harjoittama_vakivalta

Vierailija
90/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:17"]

Karmea eukko. Mutta valitettavasti tämän päivän naiset ovat ihan hirveitä huoria. Syytetään vanhempia, kun ovat kasvattaneet lapsensa janoamaan kyrvän hyväksyntää. Sitä mulkkua on sitten pillun täytteeksi saatava niin monelta mieheltä kuin mahdollista. En arvosta tätä ala-arvoista käytöstä kummaltakaan sukupuolelta. Toivottavasti ap ei ole itse syyllistynyt tähän samaan siemenen kylvämiseen. Muuten et kyllä varmaan enää kunnollista naista saa. Toivon kuitenkin, että joku kiva nainen sinulle sen oman lapsen tekisi. Isyys on aika ihmeellinen asia.

[/quote]

Voi ristus että käy sääliksi sitä naista (tai kuten sä sanoisit, "huoraa"), joka sulle on lapsen tehnyt. Ja lasta, jolle isä opettaa, että kaikki naiset on hirveitä huoria.
[/quote]

Lol!! Olen nainen, naimisissa lasteni oikean isän kanssa. En vain ole pillua jakanut samaan tapaan kuin suurin osa huorista. Minun ei tarvitse olla miljoonan kyrvän uittopaikka kokeakseni olevani haluttu, tärkeä ja ihana. Iskä opetti, hieno mies :D

Vierailija
91/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet propsit aloittajalle.

Olen vastaavanikäisen vauvan ylpeä isä, ja voin vain kuvitella tunteet, joita tuollainen äidin teko aiheuttaisi. Kyllä minäkin soittaisin pomoja myöten kaikki läpi. Ihan sama, pitääkö av-mammat sitä sopivana vai ei.

Törkeydessään tällainen temppu on vertaansa vailla.

Vierailija
92/239 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:53"]

Ap on nainen. Ilmankos ei ollut lapsensa isä!!! Ihan perusbiologiaa. ;-)

Kukaan "mies" ei kirjoita noin (-> mieti fb kavereita yms.) Oikeesti.

[/quote]

Aivan samaa ajattelin ja ap taitaa olla melko nuorikin esim esimies ei voi mitenkään perustella irtisanomis tuollaisen soiton perusteella hohhoijaa. Jollain on taas ollut tylsää...

Vierailija
93/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:52"]

Minua väsyttää ketjutolkulla epäilyjä siitä, miten aloittaja ei puhu totta. Okei, jos mielestäsi valehtelee, niin ole vastaamatta. Minusta aloitukset tehdään kuitenkin siksi, että kyseistä aihetta pohdittaisiin. On loppujen lopuksi aivan sama, onko totta vai ei, aika moni mies epäilee tälläkin hetkellä isyyttään ja miettii, miten tästä voisi edetä. Miesten isyyskin on tuolloin erilaista, ei siihen epäilyttävään vauvaan edes kiinny samalla tavalla kuin sellaiseen, jonka mieltää tasavarmasti omakseen. Tiedän isän, joka sai tietää vasta, kun lapsi oli 8 kk, että lapsi ei ollut hänen. Tässäkin lapsen äiti siis vuorenvarmasti vakuutti, ettei voi olla muita isäehdokkaita, mutta kun tulos tuli, myönsi, että jopa kaksi muuta voisi sopia isäksi. En koe, että tämänkaltaiset naiset ansaitsevat minkäänlaista sympatiaa.

Miten itse reagoisit, kun saisit kuulla, että oma miehesi on sinun nukkuessasi tuikannut toisen miehen spermat sinuun ja näin lapsesi isä onkin joku aivan muu? Tässä puhutaan siis tämäntyyppisestä huijauksesta. Myönnän itse, että se lyöminen olisi minullakin ollut lähellä, ja vaikka sylkeminen on lapsellista puuhaa, niin parempi se on kuin lyöminen. Työnantajalle en ehkä soittaisi mutta soittokierros lähtisi meilläkin liikkeelle. Se, että ihminen on valmis valehtelelmaan noin isosta asiasta ja samalla huijaamaan jopa omaa lastaan, kertoo kyllä, ettei tuollainen ihminen ole minkään arvoinen. Ei oikeasti minkään arvoinen. En minäkään jättäisi tietoa vain meidän väliseksi vaan kyllä kuulisi suku ja ystävät mistä on kyse ja mitä tapahtui ja takuulla olisin niin katkera, etten suostuisi katselemaan sellaisia ystäviä, joiden mielestä on ihan ok pitää yhteyttä myös tuollaiseen ihmisraakkiin.

Moni kuvittelee, että ihmisen on vain kyettävä hillitsemään itsensä vaikka missä tilanteissa, käyttäydyttävä fiksusti ja rakentavasti, vaikka toinen osapuoli olisi tehnyt mitä sikamaisuuksia tai muuten voidaankin sitten syyttää uhria liian suuresta reagoinnista. Tähän se sikamainen osapuoli luottaakin. Hän luuottaa siihen, että uhrille on tärkeämpää kulissit ja että toinen loputtomiin jaksaa käyttäytyä sivistyneesti, vaikka mitään muuta sivistynyttä ei parisuhteessa ole ollutkaan. Mutta ihmisiä me kaikki vain olemme. Suuren järkytyksen edessä sitä kkäytöstä ei vain pysty kontrolloimaan aivan samalla tavalla kuin yleensä. Voi tulla ylilyöntejä, soittokierroksia pomoille jne. Tärkeintä on,e ttä mitään laitonta ei ole tapahtunut ja että ei kosta asioita viattomalle lapselle.

Ap, onnittelen, että pääsit luuserinaisesta eroon. Säälin tosin lasta. Oletko elättänyt naista ja lasta näiden 6 kk:n ajan? Itse veisin asian käräjille ja vaatisin tulonkorvauksia esim. siitä, että olen elättänyt toisen miehen lasta. Tällä myös varmistaisin, että lapselle tulee aikuisena tietoon äitinsä kaksinaamaisuus. Tuollaisen äidin lapsella ei takuulla ole helppoa mutta manipuloiva äiti pystyy kääntämään asiat niin, että lapsi saattaa vielä aikuisena luulla, että kaikki ongelmat ovat muiden syitä. Olisi ehkä lapsellekin helpotus tajuta, että äidin persoonassa on ollut koko ajan vikaa eikä näin ollen heidän välinsä ole lapsen syytä.

Mielestäni naisen käytös on niin moraalitonta, ettei hän mitenkään voi olla aivan terve mielenterveydeltään eikä näin ollen hyvä äiti. Jos tästä olisi minkäänlaista epävarmuutta, tekisin myös lastensuojeluilmoituksen. Ei terve ihminen pyri tuhoamaan myös lapsensa elämää valehtelemalla isyydestä. Aivan järkyttävä nainen!

[/quote]

Voi voi, kun "se kaamea nainen" ei olemaassa muulla kuin ap:n katkerassa mielikuvituksessa.   Minkään lapsen elämää ei olla tuhottu valehtelemalla isyydestä tässä tapauksessa. Vain ap on täällä todistetusti keittänyt melkoisen sopan valheita, joka uppoaa hyväuskoisiin hölmöihin. Naurettavaa hurskastella valehtelusta, kun itse valehtelee ummet ja lammet.

Vierailija
94/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nussi ämmääsi joka rakoon?

Vierailija
95/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:52"]

Minua väsyttää ketjutolkulla epäilyjä siitä, miten aloittaja ei puhu totta. Okei, jos mielestäsi valehtelee, niin ole vastaamatta. Minusta aloitukset tehdään kuitenkin siksi, että kyseistä aihetta pohdittaisiin. On loppujen lopuksi aivan sama, onko totta vai ei, aika moni mies epäilee tälläkin hetkellä isyyttään ja miettii, miten tästä voisi edetä. Miesten isyyskin on tuolloin erilaista, ei siihen epäilyttävään vauvaan edes kiinny samalla tavalla kuin sellaiseen, jonka mieltää tasavarmasti omakseen. Tiedän isän, joka sai tietää vasta, kun lapsi oli 8 kk, että lapsi ei ollut hänen. Tässäkin lapsen äiti siis vuorenvarmasti vakuutti, ettei voi olla muita isäehdokkaita, mutta kun tulos tuli, myönsi, että jopa kaksi muuta voisi sopia isäksi. En koe, että tämänkaltaiset naiset ansaitsevat minkäänlaista sympatiaa.

Miten itse reagoisit, kun saisit kuulla, että oma miehesi on sinun nukkuessasi tuikannut toisen miehen spermat sinuun ja näin lapsesi isä onkin joku aivan muu? Tässä puhutaan siis tämäntyyppisestä huijauksesta. Myönnän itse, että se lyöminen olisi minullakin ollut lähellä, ja vaikka sylkeminen on lapsellista puuhaa, niin parempi se on kuin lyöminen. Työnantajalle en ehkä soittaisi mutta soittokierros lähtisi meilläkin liikkeelle. Se, että ihminen on valmis valehtelelmaan noin isosta asiasta ja samalla huijaamaan jopa omaa lastaan, kertoo kyllä, ettei tuollainen ihminen ole minkään arvoinen. Ei oikeasti minkään arvoinen. En minäkään jättäisi tietoa vain meidän väliseksi vaan kyllä kuulisi suku ja ystävät mistä on kyse ja mitä tapahtui ja takuulla olisin niin katkera, etten suostuisi katselemaan sellaisia ystäviä, joiden mielestä on ihan ok pitää yhteyttä myös tuollaiseen ihmisraakkiin.

Moni kuvittelee, että ihmisen on vain kyettävä hillitsemään itsensä vaikka missä tilanteissa, käyttäydyttävä fiksusti ja rakentavasti, vaikka toinen osapuoli olisi tehnyt mitä sikamaisuuksia tai muuten voidaankin sitten syyttää uhria liian suuresta reagoinnista. Tähän se sikamainen osapuoli luottaakin. Hän luuottaa siihen, että uhrille on tärkeämpää kulissit ja että toinen loputtomiin jaksaa käyttäytyä sivistyneesti, vaikka mitään muuta sivistynyttä ei parisuhteessa ole ollutkaan. Mutta ihmisiä me kaikki vain olemme. Suuren järkytyksen edessä sitä kkäytöstä ei vain pysty kontrolloimaan aivan samalla tavalla kuin yleensä. Voi tulla ylilyöntejä, soittokierroksia pomoille jne. Tärkeintä on,e ttä mitään laitonta ei ole tapahtunut ja että ei kosta asioita viattomalle lapselle.

Ap, onnittelen, että pääsit luuserinaisesta eroon. Säälin tosin lasta. Oletko elättänyt naista ja lasta näiden 6 kk:n ajan? Itse veisin asian käräjille ja vaatisin tulonkorvauksia esim. siitä, että olen elättänyt toisen miehen lasta. Tällä myös varmistaisin, että lapselle tulee aikuisena tietoon äitinsä kaksinaamaisuus. Tuollaisen äidin lapsella ei takuulla ole helppoa mutta manipuloiva äiti pystyy kääntämään asiat niin, että lapsi saattaa vielä aikuisena luulla, että kaikki ongelmat ovat muiden syitä. Olisi ehkä lapsellekin helpotus tajuta, että äidin persoonassa on ollut koko ajan vikaa eikä näin ollen heidän välinsä ole lapsen syytä.

Mielestäni naisen käytös on niin moraalitonta, ettei hän mitenkään voi olla aivan terve mielenterveydeltään eikä näin ollen hyvä äiti. Jos tästä olisi minkäänlaista epävarmuutta, tekisin myös lastensuojeluilmoituksen. Ei terve ihminen pyri tuhoamaan myös lapsensa elämää valehtelemalla isyydestä. Aivan järkyttävä nainen!

[/quote]

Voi voi, kun "se kaamea nainen" ei olemaassa muulla kuin ap:n katkerassa mielikuvituksessa.   Minkään lapsen elämää ei olla tuhottu valehtelemalla isyydestä tässä tapauksessa. Vain ap on täällä todistetusti keittänyt melkoisen sopan valheita, joka uppoaa hyväuskoisiin hölmöihin. Naurettavaa hurskastella valehtelusta, kun itse valehtelee ummet ja lammet.

[/quote]

Juu. Pettäviä naisia ei ole olemassakaan. Vahingossa raskautuvia naisia ei ole olemassakaan.

Häikäilemättömiä omaa etua tavoittelevia naisia ei ole olemassakaan. Pettäjälehmiä ei ole olemassakaan.

Valehtelevia naisia ei ole olemassakaan.

On olemassa vain rakastavia pullantuoksuisia äityleitä, joilla on koti siistinä, lapset nauravia herranterttuja ja mies enemmän kuin tyytyäinen elämäänsä.

Ainoastaan miehet on sikoja.

Vierailija
96/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän suuttumuksesi, mutta en lapsellista toimintatapaasi (julkinen häpäisy=kosto).

Vierailija
97/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:34"]

Ymmärrän suuttumuksesi, mutta en lapsellista toimintatapaasi (julkinen häpäisy=kosto).

[/quote]

Ap on toiminut aivan hyväksyttävästi, verrattuna naisen toimintaan.

Vierailija
98/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:36"]

Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä.

[/quote]

Uskottomuus omalle puolisolle ei taida olla peruste irtisanomiselle. Merkintä työtodistuksessa kohdassa 'työsuhteen päättymisen syy' :"jakoi persettään vapaa-ajallaan". XD

Onko teillä sama työnantaja, vai mistä sait päähäsi kilauttaa puolisosi työnantajalle. Okei, muija teki inhottavan tempun, mutta pitääkö sunkin vajota samalle tasolle?

Vierailija
99/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta: Mies on joka tapauksessa seurannut kun lapsi kasvaa kohdussa ja puoli vuotta ollut lapsen elämässä. Jos on vielä esikoinen, niin luulisi olevan vielä ihmeellisempää kaikki ensimmäiset hymyt, kääntymiset sun muut. Mietin vain että eikö miehelle ole syntynyt mitään sidettä lapseen? Joku kysyi, että mitenkäs suu pantaisiin, jos asia olisikin toisinpäin. Jos tuo nyt olisi biologisesti mahdollista, tai vaikka olisi käynyt niin, että vauva olisi vaikka vaihtunut synnärillä ja tämä huomattaisiin vasta puolen vuoden iässä, niin kyllä minä äitinä olisin aivan rikki enkä tietäisi mitä tehdä. Ensisijaisesti en kyllä haluaisi luopua tuosta kasvattamastani lapsesta.

Toisin sanoen, en osaa sanoa miten pitäisi suhtautua tuollaiseen uutiseen ettei ole bioisä. Mutta eikö isyys ja äitiys ole kuitenkin ihan jotakin muuta kuin se sperma ja munasolu? Parisuhdeasiat sitten erikseen.

Vierailija
100/239 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:17"]

[/quote] Kyllä! Kyrvät on kiellettävä. Heti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi