Olen kissa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:41"]Vihaatko koiria? mitä mieltä ihmisistä?
[/quote]
En pidä koirista, ihmisistä kyllä. Radza
Kerro itsestäsi 20 sanalla
Mikä kala on paras?
Jos olisin ulkokissa, metsästäisin. Se kuuluu luontooni. Marketin halparuuat ovat pahaa. Niissä on vain 5% lihaa, loput vettä ja sokeria. Saan masuvaivoja ja olen väsynyt. Kyllä minä mielummin pyydystäisin lintuja ruuaksi, kun söisin Latzia. Emäntäni syöttää minulle tuoretiskin kalaa sekä runsasproteiinista raksua nimeltä Bilanx. Pidän myös laktoosittomasta viilistä. Radza
Miksi istuskelet keittiön ruokapöydällä aina kun silmä välttää, vaikka tiedät, että se on kiellettyä? En minäkään pläjäytä ahteriani sinun ruokakuppiisi.
Miksi pitää kuikuilla häntä pystyssä mahdollisimman välinpitämättomän näköisenä?
Oletko oikeasti 30-vuotias ikisinkku, käytät pitkiä hameita (jotka peset pesupähkinöillä), sinulla on pitkä punainen tai maantienvärinen palmikolle sidottu tukka, et käytä meikkiä, juot teetä silitellessäsi kissaasi ja tykkäät käsitöiden tekemisestä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:38"]Miksi urinoit terasillemme?
[/quote]
Minä en ole mikään kujakissa, minä pissin vain hiekkalaatikkooni. Radza