Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies oli tehnyt mulle pilan suhteemme alussa

Vierailija
24.08.2014 |

Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.

Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.

Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa pelimies olevan/olleen. sinua todellakin halventavaa käytöstä. jos menet naimisiin, tulee pettämään sinua vielä.

Vierailija
62/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:58"]

Pakko avautua vielä vähän lisää, ilmoitettiin nimittäin muutama viikko sitten vihdoin suurimmalle osalle sukulaisista, että häät on tulossa. Päätettiin sitten järjestää illanistujaiset kavereille ja kertoa heillekkin tämä uutinen. Kiva ilmoittaa nyt kaikille, että "Hei, meille ei tulekkaan häitä kun mieheni teki minulle tällaisen pienen jekun ja en voi enää luottaa häneen" Enhän minä kehtaa kertoa sukulaisille tuota oikeaa syytä miksi häät peruuntui, voi apua! 

Ja sinä joka sanoit, että olenko varma ettei mieheni ole käynyt veljensä naisia testaamassa, niin en todellakaan enää tiedä. :( Varoituksena voin sanoa teille kaikille helsinkiläisille naisille, että jos törmäätte tällaiseen kaljuun ja rotevaan usein baareissa viihtyvään veljeskaksikkoon, niin olkaa varovaisia.  Ap

[/quote]

No, on se häiden peruminen silti kivempaa kuin elää tollasen paskakasan kanssa loppuelämä. Ties mitä muita hauskoja jekkuja se sulle tekee ja avautuu niistä kaveriporukalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksena voin sanoa teille kaikille helsinkiläisille naisille, että jos törmäätte tällaiseen kaljuun ja rotevaan usein baareissa viihtyvään veljeskaksikkoon, niin olkaa varovaisia.  Ap

[/quote]

:( yhdessä nämä tohelot baarissa ja sä kotona? Ei hyvä päivää!

Vierailija
64/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit sulla on ollut miehen veljeen? Miten hän on voinut olla normaalisti sun ja miehesi seurassa vuodesta toiseen?

Vierailija
65/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että oikeudessa miehet saisivat jonkun tuomion. Jos ei raiskaus, niin seksuaalinen hyväksikäyttö. Itsemääräämisoikeus on tärkeä. Aika lapsellinen on mies, jos ei vitsinsä jälkeen ymmärrä miksi et vastaa puhelimeen. Todella aikuismaista on antaa veljensä testata tyttöystävä. Olen itse aika vapaamielinen tai oikeastaan hyvin kevytkenkäinen, mutta tuo tuntuu pahalta. 

Vierailija
66/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saattaisitko oman miehesi ko. tavalla harhaan?

Et varmaan, joten ymmärrän että miesystäväsi temppu oksettaa.

Ota aikalisä. Tulevaisuutesi miesystäväsi kanssa yhdessä tai erikseen ratkeaa kun annat itsellesi aikaa miettiä.

Minusta tuo ei olisi ollut hyvä juttu edes silloinkaan, jos teidän suhde olisi jäänyt vain lyhyeksi seksisuhteeksi. Vähän kuin parittaisi omaa naistaan, tai käyttäisi toista seksuaalisesti hyväksi vaikka raiskausta tuossa ei tapahtunutkaan (niin kuin kirjoitit).

Vierailija
67/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se "temppu", mutta tuo muu etenkin. Tapa jolla kertoo ja miten suhtautuu suhun. Eri asia jos olisi tosi pahoillaan ja hädissään. Miten tuollaisen jälkeen enää luottaa muuhunkaan mitä mies sanoo, jos nytkin reaktio että hei kamoon ei toi nyt ollu mitään, hehe.

Vierailija
68/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin peru häät. Tuohan oli raiskaus.

Vierailija
69/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka ei tuossa tilanteessa tajua tehneensä jotain väärää on syytä unohtaa. Ilmoitus miehelle, että nyt meni liian pitkälle, ei mitään lässytyksiä ja selittelyitä. Sitten äidin nurkkiin suremaan kunnes olet taas jaloillasi. Mitähän ukko olisi tuumannut jos sinä olisit testauttanut hänet siskollasi. Ollut varmaan vaan onnellinen.

Elämässä tulee vastaan oikeasti koviakin paikkoja. Tuollaisenko miehen halut silloin rinnallesi?

Vierailija
70/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru häät. Ja sukulaisille ja ystäville kerrot syyksi sulhasen uskottomuuden.

Eihän sinun tarvitse oikeaa syytä kertoa, sitä kun tuskailit jossain aikaisemmassa viestissäsi.

Vierailija
71/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää narsistikortin viljelemisestä, mutta minusta tässä tapauksessa se on oikeutettua. Ap, miehelläsi on narsistisia ja sadistisia piirteitä. Parasta, mitä voit tehdä tulevaisuutesi kannalta, on jättää miehesi NYT.

Vierailija
72/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kavereita ei minusta kannata syyttää tai ihmetellä. Varmasti hämmentävä tilanne, jossa helpoin tapa peittää hämmennyksensä on vaan nauraa muiden mukana. Joten älä vihoittele heille juuri nyt, kun eniten tarvitset tukea.

Vierailija
73/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen tässä hetken yksin miettinyt ja teidän kommentteja (kiitos niistä<3) lukenut, niin ihmettelen itsekkin, että miten mies tai veljensä eivät ole sanoneet mitään koko tänä aikana, eivät edes humalassa.

Näiden veljesten on pakko olla jotenkin "päästään vialla", että pystyvät tämmöisen asian kanssa olemaan ihan normaalisti kaikki nämä vuodet. Ap

Vierailija
74/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät jatkossa kumpi sua panee....?

Vierailija
75/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko ap provo, mutta olen vanhustyössä törmännyt pappaan, jolla oli identtinen veli, ja pappa ylpeili, kuinka sota-aikaan tykkäsivät jekuttaa tyttöjä. Veivät toistensa heiloja treffeille ja enemmänkin. Joten ihan mahdollinen skenaario.

Vierailija
76/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan soittelisin sun tilanteessa poliisille ja kyselisin mahdollisesta rikosnimikkeestä. Suomessa on niin naurettavan kevyet tuomiot: sakkoja ja vielä kerran sakkoja, että uskaltautusin asian oikeuden eteen viemään vaikka kyse olis läheisestä. Kyse ei ole siis korvauksista vaan siitä että äijät tajuaa, että kyseessä on siis oikeasti ollut rikos eikä vähätelty jekku. Kyllä tollanen "nuhtelu" tuomarilta lyö keltä tahansa luun kurkkuun ja eo. toiminta loppuu.

Vierailija
77/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua vielä vähän lisää, ilmoitettiin nimittäin muutama viikko sitten vihdoin suurimmalle osalle sukulaisista, että häät on tulossa. Päätettiin sitten järjestää illanistujaiset kavereille ja kertoa heillekkin tämä uutinen. Kiva ilmoittaa nyt kaikille, että "Hei, meille ei tulekkaan häitä kun mieheni teki minulle tällaisen pienen jekun ja en voi enää luottaa häneen" Enhän minä kehtaa kertoa sukulaisille tuota oikeaa syytä miksi häät peruuntui, voi apua! 

Ja sinä joka sanoit, että olenko varma ettei mieheni ole käynyt veljensä naisia testaamassa, niin en todellakaan enää tiedä. :( Varoituksena voin sanoa teille kaikille helsinkiläisille naisille, että jos törmäätte tällaiseen kaljuun ja rotevaan usein baareissa viihtyvään veljeskaksikkoon, niin olkaa varovaisia.  Ap

[/quote]

Mun mielestä voit avautua myös tuosta törkeästä tempusta ja kertoa, että ei ollut kovin tyylikkäästi hoidettu, ei kertomista eikä jekuttamista. Mulla on todella nöyryytetty olo kun mietin itteäni vastaavaan tilanteeseen, ei tulis kesää, eikä syksyä ja vielä vähemmän häitä. Tule ap kertomaan kuulumisia.

Vierailija
78/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:52"]Mä varmaan soittelisin sun tilanteessa poliisille ja kyselisin mahdollisesta rikosnimikkeestä. Suomessa on niin naurettavan kevyet tuomiot: sakkoja ja vielä kerran sakkoja, että uskaltautusin asian oikeuden eteen viemään vaikka kyse olis läheisestä. Kyse ei ole siis korvauksista vaan siitä että äijät tajuaa, että kyseessä on siis oikeasti ollut rikos eikä vähätelty jekku. Kyllä tollanen "nuhtelu" tuomarilta lyö keltä tahansa luun kurkkuun ja eo. toiminta loppuu.

[/quote]

Harkitse tätä ap. Hyvä neuvo. Ehkä ymmärtäisivät mitä on tullut tehtyä, ettei ole kyseessä mikään villaisella painettava asia ja sinä muka lapsellinen kun loukkaannuit.

Sukulaiset ja ystävät kyllä ymmärtävät, parempi erota nyt heti, kuin mennä naimisiin ihmisen kanssa joka kohtelee sinua huonosti. Voisitko edes ajatella että viettäisit onnellista hääpäivää tuon miehen kanssa kun tiedät "kepposesta"?

Vierailija
79/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nyt sinulla menee sekaisin, kenen pitäisi tuntea syyllisyyttä häiden peruuntumisesta, kun sanot, että kaikille on jo ilmoitettu ja ettet voi kertoa oikeaa syytä. Mies on jo kertonut toilailunsa julkisesti, joten se ei ole enää salaisuus. Minusta sinä voit sanoa juuri niin kuin asia on. Että temppu loukkasi sinua niin syvästi, että et voi kunnioittaa miestä ja näin ollen peruutat häät. Sinulle on tehty kamala temppu ja sinä olet syytön. Sinun ei kuulu kantaa miehesi syyllisyyttä. Kaikki normaalit ihmiset ymmärtävät, että temppu oli törkeä ja sinä olet oikeassa. Sinun ei tarvitse omaa käytöstäsi hävetä, miehen kuuluu!

Ja itsekin ihmettelen ystävien naurua. Ehkä se oli joku kummallinen reaktio, kun ihmiset eivät tienneet, miten olisivat suhtautuneet. Miehesi pitää hommaa näköjään normaalina, vaikka teko on todella sairas.

Tsemppiä sulle, ansaitset parempaa.

Vierailija
80/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä! AP:han tässä on väärin tehnyt, ku on pettänyt miestään ja vielä miehen veljen kanssa!!! Tee miehellesi palvelus ja älä mene sen kanssa naimisiin. Kyllä mies löytää tasokkaamman naisen kuin wt-ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme