Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies oli tehnyt mulle pilan suhteemme alussa

Vierailija
24.08.2014 |

Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.

Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.

Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:20"]No en usko. Ei miehesi olisi sinua luovuttanut käyttöön veljelleen.

[/quote]

Ensimmäisten viikkojemme aikana suhteemme oli lähinnä seksiä, eikä missään määrin vakavaa tapailua. Emme olisi ikinä uskoneet, että alamme seurustelemaan, siksi oli kuulemma antanut veljensäkkin kokeilla. Ap

[/quote]

Tunnenkohan mä sun miehen + sen veljen...? Itä-Suomesta lähtöisin?

[/quote]

Täällä helsingissä ovat koko ikänsä asuneet, eli toivottavasti et heitä joudu tuntemaan. 

Mietin myös tuota poliisi asiaa, kun tämä on tapahunut niin kauan sitten, mutta ainahan sitä voi kysyä ja todistajia kyllä riittää. Ap

[/quote] Toivottavasti nämä "todistajat" eivät joko muista mitä miehesi sanoi tai eivät halua myöntää. Ja sinä jäät yksin ja naurunalaiseksi.

[/quote]

Hyi hitto täällä on sairaita ihmisiä.

[/quote] No mitähän hyitä siinä on. Itse olet hyi.

Vierailija
22/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vastaus on nyt selvä siihen, että meneekö naimisiin vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista hyväksikäyttöä koska hänen itsemääräämisoikeus on ohitettu. Pelottavaa, jos jonkun mielestä tuollainen olisi jotenkin vain vitsi eikä rikos. 

Vierailija
24/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:21"]Seksuaalista hyväksikäyttöä koska hänen itsemääräämisoikeus on ohitettu. Pelottavaa, jos jonkun mielestä tuollainen olisi jotenkin vain vitsi eikä rikos. 

[/quote] No jollain tapaa seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta kaukana raiskauksesta. Ihmisillä taitaa olla ihan väärää tietoa ja innostuu käyttämään sanoja väärin kun oikein suututtaa...

Vierailija
25/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ja "kaverit" luiskaan vaan. Vaikuttaa ihan kakaran tasolle jääneeltä porukalta.

Vierailija
26/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 05:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:21"]Seksuaalista hyväksikäyttöä koska hänen itsemääräämisoikeus on ohitettu. Pelottavaa, jos jonkun mielestä tuollainen olisi jotenkin vain vitsi eikä rikos. 

[/quote] No jollain tapaa seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta kaukana raiskauksesta. Ihmisillä taitaa olla ihan väärää tietoa ja innostuu käyttämään sanoja väärin kun oikein suututtaa...

[/quote]

En tiedä laista, mutta itse miellän tuon raiskaukseksi. Vieras ihminen on yhdynnässä ilman lupaa. 

Vierailija
27/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus voi olla myös ilman väkivaltaa. Ja raiskauksesta tuomitaan myös se joka käyttää hyväkseen sitä että uhri on kykenemätön ilmaisemaan tahtoaan. 

Vierailija
28/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:52"]Mä varmaan soittelisin sun tilanteessa poliisille ja kyselisin mahdollisesta rikosnimikkeestä. Suomessa on niin naurettavan kevyet tuomiot: sakkoja ja vielä kerran sakkoja, että uskaltautusin asian oikeuden eteen viemään vaikka kyse olis läheisestä. Kyse ei ole siis korvauksista vaan siitä että äijät tajuaa, että kyseessä on siis oikeasti ollut rikos eikä vähätelty jekku. Kyllä tollanen "nuhtelu" tuomarilta lyö keltä tahansa luun kurkkuun ja eo. toiminta loppuu.

[/quote]

Harkitse tätä ap. Hyvä neuvo. Ehkä ymmärtäisivät mitä on tullut tehtyä, ettei ole kyseessä mikään villaisella painettava asia ja sinä muka lapsellinen kun loukkaannuit.

Sukulaiset ja ystävät kyllä ymmärtävät, parempi erota nyt heti, kuin mennä naimisiin ihmisen kanssa joka kohtelee sinua huonosti. Voisitko edes ajatella että viettäisit onnellista hääpäivää tuon miehen kanssa kun tiedät "kepposesta"?

[/quote]

Vähän vaikea varmaan mennä poliisille monen vuoden takaisen asian kanssa, jota  ei voi mitenkään todistaa. Tuskin apua saatavilla siltä taholta. Joskin miehille mielestäni kuuluisi kyllä rangaistus.

Ap, mitä mahtavat olla nuo muut "oudot suhtautumiset asioihin" joista aiemmin mainitsit miehesi kohdalla? Ehkä hän ei arvosta sinua tarpeeksi kun on tuollaisen asian salannut ja ylipäänsä tehnyt. Kaiken lisäksi anteeksipyyntöä ei ole kuulunut, kerrassaan kamalaa.

[/quote]

Eikö tuon nyt moni kuullut kun mies kertoi = todisteita!

Vierailija
29/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:57"]Rikos on tapahtunut vuosia sitten, mutta tunnustuksenhan on nyt aika moni kuullut. Voiko sillä olla merkitystä?

[/quote]

Aina voi ainakin kysyä.

[/quote]

Ja onhan se kannanotto jos ilmoittaa poliisille vaikka ei mitään seuraisikaan.

Vierailija
30/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:01"]Jotenkin pelottavaa lukea näitä viestejä. Ihme joukkohysteriää, yksi keksii päästään "aidon" tilanteen ja muut on heti tuntemassa tän kaksikon jota ei ole olemassakaan. Käykää antamassa lapsillenne hali ja pusu poskelle. Huomenna menette ulos katsomaan oikeita ihmisiä ja luontoa. Elämää on muuallakin kuin netissä[/quote]

Sun mielestä maailmassa ei tapahdu koskaan mitään pahaa? Pumpulissa kasvanut!

Vierailija
31/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 05:33"]

[/quote]

En tiedä laista, mutta itse miellän tuon raiskaukseksi. Vieras ihminen on yhdynnässä ilman lupaa. 

[/quote] Raiskaus on seksuaalista väkivaltaa ja pakottamista. Ap:ta ei pakotettu harrastamaan seksiä miehensä veljen kanssa vaikkei tästä tiennytkään. Väkivaltaakaan ei ollut.

Vierailija
32/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:20"]Raiskaus voi olla myös ilman väkivaltaa. Ja raiskauksesta tuomitaan myös se joka käyttää hyväkseen sitä että uhri on kykenemätön ilmaisemaan tahtoaan. 

[/quote] Raiskaus on AINA seksuaalista väkivaltaa ja pakottamista. Sitä ei tapahtunut.

, joten se oli korkeintaan seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
33/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:01"]Jotenkin pelottavaa lukea näitä viestejä. Ihme joukkohysteriää, yksi keksii päästään "aidon" tilanteen ja muut on heti tuntemassa tän kaksikon jota ei ole olemassakaan. Käykää antamassa lapsillenne hali ja pusu poskelle. Huomenna menette ulos katsomaan oikeita ihmisiä ja luontoa. Elämää on muuallakin kuin netissä[/quote]

Mistä sä tiiät mitkä on saman tyypin kirjoittamia "satuja", ja mikä allekirjoitus?

Tiedät kaiken tämän 100% varmasti? Tällainen tilanne on täysin mahdoton?

[/quote]Lue AP:n viestit muissa viestiketjuissa ja muilla foorumeilla. Samat tarinat, hieman muunneltuina, vuodet ym. Sama allekirjoitus viestin lopussa...?! Joskus vain täytyy olla luottamatta näihin satuihin.

[/quote]

Vierailija
34/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
35/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo? On sulla mielikuvitus.

Vierailija
36/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes harkitset suhteen jatkamista (saati naimisiinmenoa), niin olet hullu!

Vierailija
37/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, ota ilo irti. Pane molempia jos velikin oli hyvä pano. Silmä silmästä. Sitten vaan hupsis, en tunnistanut kumpi oli kumpi. Oppiskohan miehesi jotain.

Vierailija
38/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se veli? Miten hän reagoi?

Vierailija
39/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin, että tää voisi olla totta. Kyllä on törkeä temppu :( Kyllä taitais häät jäädä, jos mulle kävis noin.

Vierailija
40/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa:(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän