Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräät ihmiset kirjoittavat palstalle lauantaisin humalassa?

Vierailija
24.08.2025 |

Eihän normaalit ihmiset tee noin? Ovatko he yksinäisiä ja heillä on ongelmia. En ymmärrä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai. Oletko itse päissäsi? 

No joka tapauksessa on mukava kirjoitella hieman huppelissa, mutta siltikin nätisti eikä pidä ilkeillä kenellekään.

Vierailija
2/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi olla vaan ei yksinäinen. Oma valinta ja omassa kodissa on ihana asua ilman mitään älämölöä, joita vaikka lapset saa aikaan. Se ajanjakso on jo onneksi ohi.

Vierailija
4/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla tyhjyyden tunne?  Menisi terapiaan!

Vierailija
5/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa on mukava kirjoitella hieman huppelissa, mutta siltikin nätisti eikä pidä ilkeillä kenellekään.

Eilen oli lauantai ja känniset ääliöt olivat vauhdissa. Miksi jotkut ihmiset eivät muista eilisiä tapahtumia? Olivatko he ottaneet liikaa alkoholia? En ymmärrä.

Vierailija
6/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kirjoittele kännissä palstalle. Miksi jotkut ihmiset tekevät niin? En ymmärrä.

Vierailija
7/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaisin ja sunnuntaisin palstalle kännissä kirjoittelu on kuitenkin ok?

Vierailija
8/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli lauantai ja känniset ääliöt olivat vauhdissa. Miksi jotkut ihmiset eivät muista eilisiä tapahtumia? Olivatko he ottaneet liikaa alkoholia? En ymmärrä.

Sinä olet luultavasti selvinpäin, etkä siltikään ymmärrä. Minä olen jatkamassa eilen hyvin alkanutta humalaa ja kuitenkin osaan jopa kirjoittaa oikein ja myös käsitän, että on erilaisia ihmisiä.

Vierailija
9/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kirjoittele kännissä palstalle. Miksi jotkut ihmiset tekevät niin? En ymmärrä.

Miksi et vain ohita niitä kommentteja tai paremminkin koko tätä sivustoa?

Vierailija
10/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kännissä kirjottelu tulee kuitenkin halvemmaks kun onlyfänssi, nimim aika ison tyhmyysveron sain maksaa :D

Vierailija
11/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko turpiin saada? Tekstien välityksellä? Pelkäätkö omaa varjoasikin? Parempi, että täällä sekoilevat kuin tuolla kadulla.

Vierailija
12/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla känniset ääliöt olivat vauhdissa?

Vierailija
13/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. katso tarkkaan kun avaat osion, huomaat heti onko kännissä jos valo vilkkuu. Ohita ihmeessä.

Vierailija
14/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas onnistui Ap saamaan teidän reaktiot aiheesta huoh

Vierailija
15/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on oikeasti totta vaikka se onkin tehty ehkä huumorilla. Viikonloppuisin palsta on normaalia pahempi.

Vierailija
16/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on oikeasti todella paha olla. Syistä joka johtuvat hänestä itsestään.

Vierailija
17/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet luultavasti selvinpäin, etkä siltikään ymmärrä. Minä olen jatkamassa eilen hyvin alkanutta humalaa ja kuitenkin osaan jopa kirjoittaa oikein ja myös käsitän, että on erilaisia ihmisiä.

Miksi eräät iihmiset eivät tajua ettei erilaisuus ole hyväksyttävä syy olla ilkea muille edes keskustelupalstalla nimettömänä? En ymmärrä.

Vierailija
18/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Sunnuntai, eikö aloittajalla ole alma nakkaa?

Vierailija
19/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla känniset ääliöt olivat vauhdissa?

Eräät ihmiset sotkivat keskusteluja haukkumalla muita ja kirjoittelivat asiattomuuksia. Miksi he tekevät noin? En ymmärrä.

Vierailija
20/29 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eräät iihmiset eivät tajua ettei erilaisuus ole hyväksyttävä syy olla ilkea muille edes keskustelupalstalla nimettömänä? En ymmärrä.

Erilaisuus on ok jos ei solvaa valtavirtaa millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi