Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies oli tehnyt mulle pilan suhteemme alussa

Vierailija
24.08.2014 |

Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.

Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.

Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko. Ei miehesi olisi sinua luovuttanut käyttöön veljelleen.

Vierailija
4/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Krapualisen päiväfantasioita taas.

Vierailija
5/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:20"]No en usko. Ei miehesi olisi sinua luovuttanut käyttöön veljelleen.

[/quote]

Ensimmäisten viikkojemme aikana suhteemme oli lähinnä seksiä, eikä missään määrin vakavaa tapailua. Emme olisi ikinä uskoneet, että alamme seurustelemaan, siksi oli kuulemma antanut veljensäkkin kokeilla. Ap

Vierailija
6/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne nyt niin samannäköisiä ole?? Sama ääni jne? Sama hiustyyli? Sama puhetyyli??? Ei kuulosta ihan uskottavalta. Minulla on identtisetkaksoset serkkuina ja kyllä ne silti on ihan omanlaisia. Ei oikeesti tuo oo mahdollista :D

Vierailija
7/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pila vaan petos.

Miehen täytyisi olla todella seko kertoakseen tuollaisen asian jossain kaveriporukan illanistujaisissa...

Vierailija
8/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies! Älä mene naimisiin! :(

Vierailija
9/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta niin poikki ja pinoon, kuvottavaa. Tietyn tyyppinen mies kykenee moiseen. Yllätyksiä varmasti luvassa jatkossakin.

Vierailija
10/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:26"]Eikai ne nyt niin samannäköisiä ole?? Sama ääni jne? Sama hiustyyli? Sama puhetyyli??? Ei kuulosta ihan uskottavalta. Minulla on identtisetkaksoset serkkuina ja kyllä ne silti on ihan omanlaisia. Ei oikeesti tuo oo mahdollista :D

[/quote]

Kyllä ovat. Koulussa jo tehneet kokeita toistensa puolesta jne. Molemmat ovat kaljuja, iso kokoisia ja ihan saman oloisia. Toisekseen humalalla oli aina osuutta asiaan kun harrastimme seksiä, eli en tajunnut, että kyseessä oli joku toinen. Ap

Vierailija
11/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä porukkaa!

Vierailija
12/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tuo on kyllä kuvottavaa. Ja se että hän kertoo sitä muille. Hän on vienyt itsemääräämisoikeutesi ja pitää sinua sen vuoksi pilkkanaan. Sairas ihminen. Älä mene naimisiin.

4

Vierailija
13/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta tässä on se, että kaikkia muita vain nauratti! Jopa omia kavereitani. Varmaan joku minut tästä ketjusta tunnistaakin, mutta menköön. Minulla on oikeus olla vihainen. Ap

Vierailija
14/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:26"]Tee rikosilmoitus raiskauksesta ja äkkiä! Todistajiakin sinulla on iso liuta miehen kavereita ja omiasi.

[/quote] Vaikka teko oli väärin, se ei ollut raiskaus. Raiskaus on seksiin pakottamista. Tuo ei ole edes seksuaalista hyväksikäyttöä. Millä perusteella se olisi?

Vierailija
15/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:20"]No en usko. Ei miehesi olisi sinua luovuttanut käyttöön veljelleen.

[/quote]

Ensimmäisten viikkojemme aikana suhteemme oli lähinnä seksiä, eikä missään määrin vakavaa tapailua. Emme olisi ikinä uskoneet, että alamme seurustelemaan, siksi oli kuulemma antanut veljensäkkin kokeilla. Ap

[/quote]

Tunnenkohan mä sun miehen + sen veljen...? Itä-Suomesta lähtöisin?

[/quote]

Täällä helsingissä ovat koko ikänsä asuneet, eli toivottavasti et heitä joudu tuntemaan. 

Mietin myös tuota poliisi asiaa, kun tämä on tapahunut niin kauan sitten, mutta ainahan sitä voi kysyä ja todistajia kyllä riittää. Ap

[/quote] Toivottavasti nämä "todistajat" eivät joko muista mitä miehesi sanoi tai eivät halua myöntää. Ja sinä jäät yksin ja naurunalaiseksi.

Vierailija
16/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:15"]

Törkeä temppu mieheltä ja hänen veljeltä. Ymmärrän hyvin, että haluat aikalisän. Oletteko olleet jo kauan yhdessä? Onko mies muuten kaikin puolin luotettava, rehellinen ja rakastaa sinua? Punnitse tunteitasi, jos pystyt rakastamaan miestä tuosta huolimatta ja tiesät, että hän on todella pahoillasi, mene naimisiin. En ymmärrä, miksi mies kertoi tuolaisen asian kavereiden kuullen, minusta hänen olisi pitänyt kertoa kahden kesken tai olla kertomatta, tilannetaju petti totaalisesti.

[/quote]

6 vuotta ollaan seurusteltu. Olen jo päättänyt erota, nyt kun tämä paljastui niin osaan katsoa miehen muitakin omituisia mielipiteitä/tekemisiä aivan uudella tavalla ja olen tajunnut, että hänellä ei kyllä voi olla ihan kaikki kotona. Olen ollut 6 vuotta liian lähellä tajutakseni mitä tässä on tapahtunut. Ap

[/quote]Rakas Ap, lähetit ekan viestisi tänään ja nyt on jo 6vuoden suhteen sotkut selvitetty päässäsi. Ei nyt taida iha täsmätä, fiktio ja todellisuus on eri asia, myönnä itsellesi avun tarve.

[/quote]

Nää sen provot menee aina näin. Mies tekee jotain kauheaa (eikä se mies muuten ikinä ensalkuun kadu, korkeintaan vasta sitten kun ap pakkaa kamojaan) ja ap sitten aika nopsaan tajuaa mikä mies on ja ero on selvä kun on päästy ketjussa muutama sivu eteenpäin. Näitä on tässä viime viikoilla ollut useampia. Vissiin ton yhden provoilijan näppäimistöstä. Johan se kehui että suurin osa uskoo tarinan ja vain jotkut harvat huutaa provoa.

[/quote]

Ole onnellinen, jos sinulle mies ei ole koskaan tehnyt mitään kamalaa.

Vierailija
17/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:26"]Tee rikosilmoitus raiskauksesta ja äkkiä! Todistajiakin sinulla on iso liuta miehen kavereita ja omiasi.

[/quote] Vaikka teko oli väärin, se ei ollut raiskaus. Raiskaus on seksiin pakottamista. Tuo ei ole edes seksuaalista hyväksikäyttöä. Millä perusteella se olisi?

[/quote]

Ai ei ole seksuaalista hyväksikäyttöä? Miten niin?

Vierailija
18/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:20"]No en usko. Ei miehesi olisi sinua luovuttanut käyttöön veljelleen.

[/quote]

[/quote]

Tunnenkohan mä sun miehen + sen veljen...? Itä-Suomesta lähtöisin?

[/quote]

Täällä helsingissä ovat koko ikänsä asuneet, eli toivottavasti et heitä joudu tuntemaan. 

Mietin myös tuota poliisi asiaa, kun tämä on tapahunut niin kauan sitten, mutta ainahan sitä voi kysyä ja todistajia kyllä riittää. Ap

[/quote] Toivottavasti nämä "todistajat" eivät joko muista mitä miehesi sanoi tai eivät halua myöntää. Ja sinä jäät yksin ja naurunalaiseksi.

[/quote]

Hyi hitto täällä on sairaita ihmisiä.

Vierailija
19/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:43"]Jos tämä on totta, niin peru häät. Tuohan oli raiskaus.

[/quote] No ei ole.

[/quote] Miksi tätä alapeukutetaan? Se on faktaa! Vaikka olisitte kuinka pettyneitä ap:n mieheen joka näin teki, se ei muuta sitä että raiskaus on seksiin pakottamista eikä sitä ole tietääksemme tapahtunut ap:n ja ap:n miehen veljen välillä.

Vierailija
20/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:26"]Tee rikosilmoitus raiskauksesta ja äkkiä! Todistajiakin sinulla on iso liuta miehen kavereita ja omiasi.

[/quote]

Ai ei ole seksuaalista hyväksikäyttöä? Miten niin?

[/quote] Kerro sinä ensin oma kantasi. Miksi tapahtunut olisi raiskaus tai edes hyväksikäyttöä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi