Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies oli tehnyt mulle pilan suhteemme alussa

Vierailija
24.08.2014 |

Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.

Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.

Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että noin on oikeasti tapahtunut vai onko tuo vain pitkitetty huono vitsi? Joka tapauksessa törkeää kummin päin tahansa. Vähintäänkin henkinen pahoinpitely edes vitsailla jostain noin vakavasta.

Vierailija
82/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt olen jo päättänyt erota, en aio vielä ottaa mieheen mitään yhteyttä kun suututtaa niin kovasti, eikä huvittaisi tavata häntä enää ikinä. Taidan ottaa selvää, että olisiko tästä mahdollista tehdä poliisi asiaa näin monen vuoden jälkeen, mutta teen asialle jotain jos se on mahdollista.

En nimittäin halua että muille käy näin. Olen sanonut tämän jo monessa viestissä varmaan, mutta miten nuo kaksi puupäätä ovat oikeasti voineet olla asiasta hiljaa kuusi vuotta? kuuteen vuoteen en ole tajunnut mitään (eikä tietenkään tullut edes mieleen epäillä mitään tällaista). Siis voi apua miten suututtaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:52"]Mä varmaan soittelisin sun tilanteessa poliisille ja kyselisin mahdollisesta rikosnimikkeestä. Suomessa on niin naurettavan kevyet tuomiot: sakkoja ja vielä kerran sakkoja, että uskaltautusin asian oikeuden eteen viemään vaikka kyse olis läheisestä. Kyse ei ole siis korvauksista vaan siitä että äijät tajuaa, että kyseessä on siis oikeasti ollut rikos eikä vähätelty jekku. Kyllä tollanen "nuhtelu" tuomarilta lyö keltä tahansa luun kurkkuun ja eo. toiminta loppuu.

[/quote]

Harkitse tätä ap. Hyvä neuvo. Ehkä ymmärtäisivät mitä on tullut tehtyä, ettei ole kyseessä mikään villaisella painettava asia ja sinä muka lapsellinen kun loukkaannuit.

Sukulaiset ja ystävät kyllä ymmärtävät, parempi erota nyt heti, kuin mennä naimisiin ihmisen kanssa joka kohtelee sinua huonosti. Voisitko edes ajatella että viettäisit onnellista hääpäivää tuon miehen kanssa kun tiedät "kepposesta"?

[/quote]

Vähän vaikea varmaan mennä poliisille monen vuoden takaisen asian kanssa, jota  ei voi mitenkään todistaa. Tuskin apua saatavilla siltä taholta. Joskin miehille mielestäni kuuluisi kyllä rangaistus.

Ap, mitä mahtavat olla nuo muut "oudot suhtautumiset asioihin" joista aiemmin mainitsit miehesi kohdalla? Ehkä hän ei arvosta sinua tarpeeksi kun on tuollaisen asian salannut ja ylipäänsä tehnyt. Kaiken lisäksi anteeksipyyntöä ei ole kuulunut, kerrassaan kamalaa.

Vierailija
84/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D anteeksi naurattaa. Oikeastaan olisin kiihottunut ajatuksesta. Olen oikeasti aika kukkahattutäti, pettämistä ja tuollaisia vastaan, mutta että kaksoisveli :D

Vierailija
85/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsuja ei ole lähetetty, niin eihän häiden perumista tarvitse kellekään ilmoittaa. Jätät ukon, niin eiköhän kaikki ymmärrä ettei häitä olekaan tulossa.

Vierailija
86/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin ton jutun ap sille sun miehen ja sen veljen mutsille. Jos ne olis normaaliälyllä varusteltuja, tollanen paljastus omalle äidille veisi ne häpeästä hautaan. Sit vaan sanoisin miehelle, et by the way, kerroin mutsilles ja se pyörtyi. :-)

Vierailija
87/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos on tapahtunut vuosia sitten, mutta tunnustuksenhan on nyt aika moni kuullut. Voiko sillä olla merkitystä?

Vierailija
88/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:53"]Mä kertoisin ton jutun ap sille sun miehen ja sen veljen mutsille. Jos ne olis normaaliälyllä varusteltuja, tollanen paljastus omalle äidille veisi ne häpeästä hautaan. Sit vaan sanoisin miehelle, et by the way, kerroin mutsilles ja se pyörtyi. :-)

[/quote]

Voi sua ääliötä. Mitä se anoppi on tehnyt että hänelle pitäisi tarkoituksella aiheuttaa pahaa oloa ja toivoa huonoa? Varmasti hän muutenkin kuulee tästä ja asia satuttaa häntäkin, ilman että käytetään välineenä satuttaa miestä. Taidat olla aika nuori tai sitten sinulla on vääristynyt käsitys ihmissuhteista ja empatiakyvyttömyyttä.

Vierailija
89/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on miehesi asia selittää muille mahdollinen häiden peruuntuminen, hän on mokannut etkä sinä. Ja osa ystävistänne jo tietääkin asiasta eikä varmaan ihmettele lainkaan.

Tsemppiä sinulle, häntä pystyyn! Ole tosiaan iloinen että tämä tuli julki nyt eikä myöhemmin.

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:58"]

Pakko avautua vielä vähän lisää, ilmoitettiin nimittäin muutama viikko sitten vihdoin suurimmalle osalle sukulaisista, että häät on tulossa. Päätettiin sitten järjestää illanistujaiset kavereille ja kertoa heillekkin tämä uutinen. Kiva ilmoittaa nyt kaikille, että "Hei, meille ei tulekkaan häitä kun mieheni teki minulle tällaisen pienen jekun ja en voi enää luottaa häneen" Enhän minä kehtaa kertoa sukulaisille tuota oikeaa syytä miksi häät peruuntui, voi apua! 

Ja sinä joka sanoit, että olenko varma ettei mieheni ole käynyt veljensä naisia testaamassa, niin en todellakaan enää tiedä. :( Varoituksena voin sanoa teille kaikille helsinkiläisille naisille, että jos törmäätte tällaiseen kaljuun ja rotevaan usein baareissa viihtyvään veljeskaksikkoon, niin olkaa varovaisia.  Ap

[/quote]

Vierailija
90/134 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:52"]Mä varmaan soittelisin sun tilanteessa poliisille ja kyselisin mahdollisesta rikosnimikkeestä. Suomessa on niin naurettavan kevyet tuomiot: sakkoja ja vielä kerran sakkoja, että uskaltautusin asian oikeuden eteen viemään vaikka kyse olis läheisestä. Kyse ei ole siis korvauksista vaan siitä että äijät tajuaa, että kyseessä on siis oikeasti ollut rikos eikä vähätelty jekku. Kyllä tollanen "nuhtelu" tuomarilta lyö keltä tahansa luun kurkkuun ja eo. toiminta loppuu.

[/quote]

Harkitse tätä ap. Hyvä neuvo. Ehkä ymmärtäisivät mitä on tullut tehtyä, ettei ole kyseessä mikään villaisella painettava asia ja sinä muka lapsellinen kun loukkaannuit.

Sukulaiset ja ystävät kyllä ymmärtävät, parempi erota nyt heti, kuin mennä naimisiin ihmisen kanssa joka kohtelee sinua huonosti. Voisitko edes ajatella että viettäisit onnellista hääpäivää tuon miehen kanssa kun tiedät "kepposesta"?

[/quote]

Vähän vaikea varmaan mennä poliisille monen vuoden takaisen asian kanssa, jota  ei voi mitenkään todistaa. Tuskin apua saatavilla siltä taholta. Joskin miehille mielestäni kuuluisi kyllä rangaistus.

Ap, mitä mahtavat olla nuo muut "oudot suhtautumiset asioihin" joista aiemmin mainitsit miehesi kohdalla? Ehkä hän ei arvosta sinua tarpeeksi kun on tuollaisen asian salannut ja ylipäänsä tehnyt. Kaiken lisäksi anteeksipyyntöä ei ole kuulunut, kerrassaan kamalaa.

[/quote]

Eikö tuon nyt moni kuullut kun mies kertoi = todisteita!

[/quote]
Mies voi vedota siihen, että koko jutun kertominen oli huonoa pilaa häneltä ja hänen veljeltään. Mutta veisin asian silti poliisille. Riippuu nimikkeestä vain, mutta hyvinkin voi tulla jotain tälle miehelle.

Vierailija
91/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi nyt kuulostaa muutenkin kuvailujesi (kalju, roteva ja baareissa ravaava) perusteella niin oksettavalta että en haaskaisi aikaani enää pidempään.

Vierailija
92/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:53"]Mä kertoisin ton jutun ap sille sun miehen ja sen veljen mutsille. Jos ne olis normaaliälyllä varusteltuja, tollanen paljastus omalle äidille veisi ne häpeästä hautaan. Sit vaan sanoisin miehelle, et by the way, kerroin mutsilles ja se pyörtyi. :-)

[/quote]

Voi sua ääliötä. Mitä se anoppi on tehnyt että hänelle pitäisi tarkoituksella aiheuttaa pahaa oloa ja toivoa huonoa? Varmasti hän muutenkin kuulee tästä ja asia satuttaa häntäkin, ilman että käytetään välineenä satuttaa miestä. Taidat olla aika nuori tai sitten sinulla on vääristynyt käsitys ihmissuhteista ja empatiakyvyttömyyttä.

[/quote]

Tuskin olen, mutta kotikasvatuksessakin mennyt jotain pieleen, jos toisen ihmisen yksityisyyttä ja koskemattomuutta ei kunnioita pätkääkään. Miehethän on itse niin tarkkoja tavaroistaan, etteivät edes lääkärille uskaltaudu, vaikka olisi syytäkin. 

Olisin helvetin vihainen koko miehen perheelle jos kerran molemmat jälkikasvusta tuollaisia. Ja niin laupiasta ihmistä ei olekaan, joka tuollaisessa tilanteessa ei haluaisi pistää miestä kärsimään. Anoppi tuskin on herttainen vanha mummeli. Eiköhän selviä järkytyksestään. Aphän tässä se on joka on uhri, eikä anoppi. Jos ap selviää, niin selviää anoppikin.

Vierailija
93/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä julkisesti lausuttu totuus kelpaa todisteeksi kun on lauma kuulijoita vielä myöntämässä asian. Jos se jostakin tökkää niin ehkä siitä, että rikos voi olla jo "vanhentunut".

Vierailija
94/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaksosveli. Ei kaksois. Luokallani oli aikanaan kaksospojat, jotka avoimesti kertoivat, että tuurasivat treffeillä joskus toisiaan, jos ei huvittanut mennä...

Vierailija
95/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeän tempun kohteeksi olet joutunut. Kuvottavaa toimintaa mieheltä ja sen veljeltä. Jätä se sika!

Vierailija
96/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Itse olen kerran seurustellut miehen kanssa jolla identtinen kaksosveli. Tosin näin veljen vain vilaukselta ikkunasta joskus mutta samannäköinen. Entä jos nekin teki noin... No enpä usko koska ne ei lainailleet edes toistensa autoja joten tuskin naisiakaan...

Mutta eipä tullut mieleeni koskaan "tarkistaa" onko oikea veli kyseessä.

Vierailija
97/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas näitä kaksostarinoita. Et sitten sattunut kuitenkaan raskaaksi tulemaan ja et tiedä kumpi on isä. Joopa joo.

Vierailija
98/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini joutui samanlaisen pilan kohteeksi, tosin suhde loppui puolessa vuodessa ja silloin kertoivat kaverille. Identtisiä ei suhteen alussa erota toisistaan, varsinkin, kun kaverini ei edes tiennyt, että miehellä oli kaksonen.

Vierailija
99/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä kaikille eron syyn ihan juuri niin kuin se on. Kaikki normaalijärkiset ymmärtävät kyllä. Jos itse kuulisin moisesta, niin olisin kyllä sitä mieltä, että teit aivan oikein ja nuo veljekset ovat täysiä paskakasoja.

Ja voithan kysyä kavereiltasi ja miesten kavereita, että minkä vuoksi heistä oli hauskaa, että sinua on käytetty seksuaalisesti hyväksi. Kiinnostaisi kuulla heidän kootut selityksensä. Kysy vielä samalla, että tiesivätkö tästä jutusta jo aiemmin ja miksi sinulle ei suvaittu kertoa.

Vierailija
100/134 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:39"]

Siis mitä helvettiä! AP:han tässä on väärin tehnyt, ku on pettänyt miestään ja vielä miehen veljen kanssa!!! Tee miehellesi palvelus ja älä mene sen kanssa naimisiin. Kyllä mies löytää tasokkaamman naisen kuin wt-ap.

[/quote]

Tätä mieltä mäkin olen.

Kuule AP, miten hyvin (tai huonosti) sä miehesi tunnet, kun et erota veljeksiä toisistaan?

Luulisi, että jokainen ihminen on omanlaisensa petipuuhissa, eikä kahta juuri samalta tuntuvaa miestä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi