mies oli tehnyt mulle pilan suhteemme alussa
Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.
Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.
Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.
Kommentit (134)
Ei tulisi häitä mun kohdallani, jos saisin tietää tuollaisen noin törkeällä tavalla. Miten sun kavereitakin vain nauratti eikä kukaan tajunnut että toi ole missään muodossa korrektia? Entä miten miehesi suhtautui reaktioosi?
naura ja sano että huomasit kun oli isompi mela
Kauhea juttu ja etenkin hirveän tuosta tekee se, miten mies on sen kertonut. Voisin vielä antaa anteeksi, jos mies olisi kertonut tuon anteeksipyydellen ja kahden kesken. Minun mielestäni hän on kohdellut sinua hieman sadistisesti kertoessaan asiasta noin. Ehkä tuommoiselle voisi nauraa porukalla joskus vuosien päästä ja itseänikin voisi huvittaa, mutta tuolla lailla asiassa ei ole mitään hauskaa "uhrin" puolelta.
En ole nyt kotona, enkä ole vielä valmis puhumaan mieheni kanssa. On häneltä tullut pari tekstaria, jossa kertoo, että olen lapsellinen kun en vastaa puhelimeen.
Ei ole vielä edes pyytänyt anteeksi, joten ei taida tajutakkaan vielä miten paljon tuo minua loukkasi ja nöyryytti.
Miehellä on ollut muitakin omituisia suhtautumisia asioihin, mutta en ole tajunnut että on noin puupää.
Vielä kun tietäis mikä kavereitani vaivaa. Ap
Kyllä identtiset kaksoset alussa sekoittaa. Miehen siskolla on identtiset kaksoset ja alussa sekoitin aina, mutta vähitellen aloin huomata erityispiirteet, mistä heidät erotti. Sama juttu kun koulussa oli, tosin eri luokalla, niin alussa sekoitti, mutta vähitellen huomasi että eroja on paljon.
Luuliko miehesi, että sinä hoksasit silloin vuosia sitten asian ja olet siis tiennyt sen kokoajan?
Luulivatko kaverisi, että olit koko ajan tietoinen?
Mä en voisi antaa tapahtunutta anteeksi, en koskaan. Älä mene naimisiin
Kavereitasi? Mikä heillä sitten on?
Jos tää on totta (mitä kyllä vahvasti epäilen) niin en todellakaan jatkais miehen kanssa suhdetta enkä varmasit avioituisi. Törkeä temppu, mutta vielä törkeämpää kertoa se kavereiden edessä. Ei tarvis miehen pyytää anteeksi, mä pakkaisin tavarani ja lähtisin taakseni katsomatta. Löytyy niitä normaalejakin meihiä.
Ton temoun tavallaan ymmärtää, et teillä ei ollut mtn vakavaa silloin, ja miehetkin ehkä vähän humalassa silloin? Mut toi tapa millä se kerrottiin! Nöyryyttävää ja noloa, olisin suuttunut myös! Miten joku voi kohdella toista noin...
Mä oon ehkä outo mut en jaksais tollasesta suuttua. Tai siis joo tosta kertomistavasta kyllä, se on nöyryyttävä. Mut sen takia en häitä peruis kyllä. Jos todellaki suhteen alussa ollut niin se on ollutta ja mennyttä. Poikien tyhmä idea. Ihan voisin vittuuttanikin sanoa pää kylmänä ja pokkana että "mietinki ku tuntui niin erikoisen hyvältä se seksi sillon." Tai "jotenkin tuntuiki sillon isommalta se kalu." Niinku joku tuolla jo aijemmin sanoi. :D
Miksi et vastaavasti paljasta jossain illanvietossa, että seurusteluaikana sinulla oli tapana kokeilla, tajuaako miehesi olevansa toisen liukkailla. Kävit ensin panemassa baarin vessassa jotain nobodya ja vähän ajan kuluttua kotona omaa miestä ja hassunhauskaa - mies ei tajunnut mitään!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:28"]
Ton temoun tavallaan ymmärtää, et teillä ei ollut mtn vakavaa silloin, ja miehetkin ehkä vähän humalassa silloin? Mut toi tapa millä se kerrottiin! Nöyryyttävää ja noloa, olisin suuttunut myös! Miten joku voi kohdella toista noin...
[/quote]
Minäkin mietin, että kun suhteemme oli alussa tosiaan pelkkää seksiä, eikä mitään vakavaa niin tuollaisen päähänpiston saaminen voi mennä vahvan humalan piikkiin. Mutta tuo tapa jolla kertoi osoitti sen, millainen mies on todellisuudessa. Samoin se, että mies piti tämän salassa näin kauan!
Tai ainakin minulta tieto pysyi salassa, en tiedä olenko ollut yleinen vitsin aihe jo pitkäänkin. Kyllä on mahtava olo tänään! Ap
Siis jos tämä on totta, niin älä mene naimisiin. Älä anna anteeksi. Älä jatka suhdetta. Jos ihminen tekee toiselle jotain noin oksettavaa ja vielä kertoo sen muiden aikana vitsinä, ei sellaiseen voi eikä kannata ikinä luottaa. Vaikuttaa vielä siltä, ettei ymmärrä mitä on tehnyt, oikeasti todella sairasta.
Mä jättäisin miehen. Ei se sua arvosta nykyäänkään, kun kertoi tuolla tavalla kaikille asian. Ei siis ole kyllä arvostanut aiemminkaan.
mulla tuo suhde olisi siinä.
Mä oon kuullu tän ennenkin. Mitä tosta jos veljillä on nii hyvät välit. Ootko varma ettei sun miehes ole käyny veljes naisen kans myös kun ovat niin samannäköisiä, kysäsepä onko moraali näin matalalla kummallakin veljellä.
Pakko avautua vielä vähän lisää, ilmoitettiin nimittäin muutama viikko sitten vihdoin suurimmalle osalle sukulaisista, että häät on tulossa. Päätettiin sitten järjestää illanistujaiset kavereille ja kertoa heillekkin tämä uutinen. Kiva ilmoittaa nyt kaikille, että "Hei, meille ei tulekkaan häitä kun mieheni teki minulle tällaisen pienen jekun ja en voi enää luottaa häneen" Enhän minä kehtaa kertoa sukulaisille tuota oikeaa syytä miksi häät peruuntui, voi apua!
Ja sinä joka sanoit, että olenko varma ettei mieheni ole käynyt veljensä naisia testaamassa, niin en todellakaan enää tiedä. :( Varoituksena voin sanoa teille kaikille helsinkiläisille naisille, että jos törmäätte tällaiseen kaljuun ja rotevaan usein baareissa viihtyvään veljeskaksikkoon, niin olkaa varovaisia. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:13"]
Olen/olin menossa naimisiin mieheni kanssa, olemme seurustelleet 6 vuotta. Nyt häiden alla olemme kertoneet toisillemme kaikki synkimmätkin salaisuudet ja nyt mies paljasti yhteisessä illanvietossa kaikkien kavereiden kuullen, että hänen kaksoisveljensä on pannut minua suhteemme ekoilla viikoilla, enkä huomannut mitään.
Luulin aluksi, että tämä oli vitsi, mutta tajusin pian, ettei se olenkaan. Kaikki miehen kaverit nauroivat katketakseen, myös omia kavereitani tuntui naurattavan.
Lähdin itku kurkussa pois ja en tiedä mitä tehdä. En sano, että kokisin itseni raiskatuksi, mutta kyllä minua pani joku ihan toinen kun keneksi hänet luulin. Mua kuvottaa ja loukkaa tämä paljastus todella paljon ja en tiedä haluanko mennä enää naimisiin.
[/quote]
Väsyttää jo nämä sun provos http://www.vauva.fi/keskustelu/4259071/ketju/tuli_viimenen_riita_ja_heitin_eukon_pihalle
Mies pitänyt sinua panonukkenaan, jota voi lainata myös veljelle, kuvottavaa. Minkälainen suhde veljeksillä täytyy olla, että tieten tahtoen panevat samaa naista? Sairasta mielestäni.
Kuten joku totesikin, luonne täytyy olla sen suuntainen, että tuollainen touhu on "luontaista", en haluaisi olla lähellläkään miestä enää.