Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!
Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen.
Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[/quote]
Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.
[/quote]Varsinainen saalis...no joo.
[/quote]Ap sanoi miehelle baarissa, lähdetäänkö meille? Mitä mies vastaa....no joo.
[/quote]Pannaanko lähetyssaarnaajassa? No joo.
[/quote]Haluatko iltapalaa...no joo.
Hyvin tehty AP. Turha sua on syyllistää tässä mistään, ukkomies on toiminut ällösti.
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
Mun rakastaja käräytti mut. Ero tuli. Lasten kannalta vähän harmi.
Älä innostu. Se kertoo kotona, että joku hullu nainen kävi baarissa kimppuun. Ja vaimo uskoo.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]
Tottakai olet. Olit ajatellut hänestä miestä itsellesi ja kun paljastui, että oletkin vain yksi pano niin päätit kostaa.
Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]
Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D
Ap
[/quote]
Et varmaan tiedä sitten, että pippelinkin voi ottaa suuhun ja jotkut jopa anaaliin.
Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:19"]
Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea.
[/quote] ei oltu sängyssä, hengailtiin stadissa kolmen muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]
Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D
Ap
[/quote]Amatööri, kuka vaan ohikulkija voi tehdä kaulaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:19"]
Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea.
[/quote]
Hän meni naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]
Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D
Ap
[/quote]
Et varmaan tiedä sitten, että pippelinkin voi ottaa suuhun ja jotkut jopa anaaliin.
[/quote]
Miten niin? Tottakai tiedän. Ei ole vaan koskaan tullut mieleen imeä kenenkään penikseen fritsua. Tulisiko siihen edes jälkeä...?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:23"]
Miten niin? Tottakai tiedän. Ei ole vaan koskaan tullut mieleen imeä kenenkään penikseen fritsua. Tulisiko siihen edes jälkeä...?
Ap
[/quote]
Kyllä se jälki tulee joka paikkaan missä ihon alla on verisuonia = jokaiseen kohtaan ihmisen vartalossa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[/quote]
Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.
[/quote]Varsinainen saalis...no joo.
[/quote]Ap sanoi miehelle baarissa, lähdetäänkö meille? Mitä mies vastaa....no joo.
[/quote]Pannaanko lähetyssaarnaajassa? No joo.