Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!
Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen.
Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:27"]
Ei todellakaan ole mun asia kysellä mieheltä onko varattu. Lähden siitä olettamuksesta, että varatut miehet eivät lähde muiden matkaan.
Ap
[/quote]Mies ajattelee, että sinulle on ihan sama, kun et edes kysy.
No juurihan Ap sanoi ylempänä ketjussa, että mies kertoi perheellisyydestään vasta aamuyöllä. Se siitä "mahdollistamisesta". Jos mies käy vieraissa, voi olla aivan mahdollista että vaimon kanssa kammarissa nukutaan pyjama päällä eri peittojen alla, eli muista ruumiinosista ei sitä fritsua olisi löytynyt. Kolmanneksi, kävi itsellenikin kerran aidosti niin että gay-baarissa käydessä vanhempi naishenkilö takertui kaulaan kiinni ja imaisi fritsun. Mies nauroi kotona. Kyllä pettäjä keinot keksii, luottamuksellisessa suhteessa voi olla avoimia.
Kyllä sitä kuule ihan defautisti luulee että takaisin flirttaava ihminen EI ole varattu.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:37"]
Kyllä sitä kuule ihan defautisti luulee että takaisin flirttaava ihminen EI ole varattu.
[/quote]
Luulo ei ole tiedon väärtti.
Mistä ihmeestä Ap voi tietää onko joku varattu vai ei?! Ihme tyyppejä. Jos teidän vaimonne tai miehenne käyvät vieraissa, on se siippasi häpeä ja teidän ongelmanne pariskuntana, ei kolmannesta osapuolesta johtuvaa. Vai onko pettäjä joku helposti vieteltävissä oleva tahdoton uhri. Hah. Palveluksenhan Ap:n kaltaiset tekevät, kuka haluaisi olla epäluottamuksellisessa parisuhteessa. Etsikää pettämiseen syytä itsestänne ja suhteestanne, ei sen ulkopuolelta.
noh, joko pettäjämiehen vaimo on löytynyt?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:37"]
Kyllä sitä kuule ihan defautisti luulee että takaisin flirttaava ihminen EI ole varattu.
[/quote]Varatut eivät flirttaa =D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:41"]
Mistä ihmeestä Ap voi tietää onko joku varattu vai ei?! Ihme tyyppejä. Jos teidän vaimonne tai miehenne käyvät vieraissa, on se siippasi häpeä ja teidän ongelmanne pariskuntana, ei kolmannesta osapuolesta johtuvaa. Vai onko pettäjä joku helposti vieteltävissä oleva tahdoton uhri. Hah. Palveluksenhan Ap:n kaltaiset tekevät, kuka haluaisi olla epäluottamuksellisessa parisuhteessa. Etsikää pettämiseen syytä itsestänne ja suhteestanne, ei sen ulkopuolelta.
[/quote]Tässä tapauksessa kysymällä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:15"]Ihan oma mokas, ap. Ja mies ei jää edes kiinni. Mahtaa harmittaa yhden yön pano, josta ei tiedä mitään.
[/quote]
Siis miten AP on tässä mokannut?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:07"]
Miksi mies ei vetänyt kaulaa pois tai tönäissyt ap:ta pois? Hän oli jo kertonut ap:lle olevansa varattu joten hänen ei olisi tarvinnut enää selitellä ap:lle miksi hän työntää tämän pois. Eli varattu ukko on antanut toisen lutkuttaa kaulaa? Nopeastihan se jälki siihen tulee, mutta ei se niin nopeasti tule ettei ehtisi toista työntää pois, vai makasiko ukko makkurissa kun ap. imi?
[/quote]
Ihmetyttää miehen toiminta, mikä tarve hänellä on ilmoittaa olevansa perheellinen? Sekstailisi yön rauhassa ja häipyisi aamulla vähin äänin. [/quote]
Nämä viestit paljastavat, että kyseessä on vain pelkkä PORVOO!!1!! Ap voi toki selittää kyseiset epäkohdat, jos haluaa yrittää pitää tarinansa elossa. Ja johdonmukaisesti, ei naisen logiikkaa käyttäen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:07"]
Miksi mies ei vetänyt kaulaa pois tai tönäissyt ap:ta pois? Hän oli jo kertonut ap:lle olevansa varattu joten hänen ei olisi tarvinnut enää selitellä ap:lle miksi hän työntää tämän pois. Eli varattu ukko on antanut toisen lutkuttaa kaulaa? Nopeastihan se jälki siihen tulee, mutta ei se niin nopeasti tule ettei ehtisi toista työntää pois, vai makasiko ukko makkurissa kun ap. imi?
[/quote]
Ihmetyttää miehen toiminta, mikä tarve hänellä on ilmoittaa olevansa perheellinen? Sekstailisi yön rauhassa ja häipyisi aamulla vähin äänin. [/quote]
Nämä viestit paljastavat, että kyseessä on vain pelkkä PORVOO!!1!! Ap voi toki selittää kyseiset epäkohdat, jos haluaa yrittää pitää tarinansa elossa. Ja johdonmukaisesti, ei naisen logiikkaa käyttäen.
[/quote]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.
En oikeastaan jaksa tästä enää jauhaa, kun suuri osa tuntuu olevan sitä mieltä, että on mun vika että mies petti vaimoaan. Olkoon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..
[/quote]
Oletko urpo? Juurihan ap kertoi että mies tunnusti vasta eilen yöllä. Sitten ap veti sen fritsun, jotta mies jäisi kiinni. Turha ap:ta on syyllistää, mistäs se tiesi miehen olevan varattu. Nyt tietää.
[/quote]Ok, eli ap antoi heti ekana iltana. Mies kiittää ja sanoo, että nainen tuli baarissa roikkumaan kaulaan. Se siitä.
[/quote]
Mistäs tiedät milloin anto? No sille ei voi mitään jos ei jää kiinni, menettipä panokaverinsa ainakin :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..
[/quote]
Oletko urpo? Juurihan ap kertoi että mies tunnusti vasta eilen yöllä. Sitten ap veti sen fritsun, jotta mies jäisi kiinni. Turha ap:ta on syyllistää, mistäs se tiesi miehen olevan varattu. Nyt tietää.
[/quote]Ok, eli ap antoi heti ekana iltana. Mies kiittää ja sanoo, että nainen tuli baarissa roikkumaan kaulaan. Se siitä.
[/quote]
Mistäs tiedät milloin anto? No sille ei voi mitään jos ei jää kiinni, menettipä panokaverinsa ainakin :)
[/quote]
Jeps mun moka! Nyt vasta luin ton ap:n kommentin että eilen tapasi...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:36"]No juurihan Ap sanoi ylempänä ketjussa, että mies kertoi perheellisyydestään vasta aamuyöllä. Se siitä "mahdollistamisesta". Jos mies käy vieraissa, voi olla aivan mahdollista että vaimon kanssa kammarissa nukutaan pyjama päällä eri peittojen alla, eli muista ruumiinosista ei sitä fritsua olisi löytynyt. Kolmanneksi, kävi itsellenikin kerran aidosti niin että gay-baarissa käydessä vanhempi naishenkilö takertui kaulaan kiinni ja imaisi fritsun. Mies nauroi kotona. Kyllä pettäjä keinot keksii, luottamuksellisessa suhteessa voi olla avoimia.
[/quote]
:D en kyseenalaista tuota tapahtumaa, mutta on se kumma kun tuntemattoman kaulaan käydään kiinni!? Onkohan se joillekin joku iskurepliikki tms. Voin sanoa että turpaan saisi, on sitten nainen tai mies...
Jos mä menisin baariin sinkkuna, ja joku mies alkais iskeä mua, en kysyis kyllä ekana, onko se varattu, vaan olettaisin sen olevan vapaa! Jos sitten selviäis, ettei se olekaan, heivaisin sen pellolle, enkä kyllä tuntis huonoa omaatuntoa varatun miehen iskemisestä, koska en tiennyt sen olevan varattu! Se olis sitten ihan miehen oma häpeä. Että pitäkääpä mammat miehenne kotona, kun ne kerran lähtee joka akan mukaan!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:06"]
Jos mä menisin baariin sinkkuna, ja joku mies alkais iskeä mua, en kysyis kyllä ekana, onko se varattu, vaan olettaisin sen olevan vapaa! Jos sitten selviäis, ettei se olekaan, heivaisin sen pellolle, enkä kyllä tuntis huonoa omaatuntoa varatun miehen iskemisestä, koska en tiennyt sen olevan varattu! Se olis sitten ihan miehen oma häpeä. Että pitäkääpä mammat miehenne kotona, kun ne kerran lähtee joka akan mukaan!
[/quote]Mies kiittää, koska olisi heivannut myös sinut. Olithan vaan yhdenyön_pano. Kaikki voittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]
Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]
Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.
[/quote]
Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:27"]
Ei todellakaan ole mun asia kysellä mieheltä onko varattu. Lähden siitä olettamuksesta, että varatut miehet eivät lähde muiden matkaan.
Ap
[/quote]Tyhmää. Mutta se on sinun tapasi.