Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!
Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen.
Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D
Kommentit (83)
Tiedän yhden pilan, jossa kaverit harrastusreissulla päättivät jekuttaa yhtä heppua. Olivat ottaneet pikkarit+rintaliivit mukaan, jotka laittoivat tälle yhdelle kotiin viemisiksi. Kaveri sitten ihmeissään vaimon kysellessä, että ei oikeasti tiedä, mistä ne on sinne tulleet. Pilantekijätkin yrittivät käydä puhumassa kaverin puolesta, mutta vaimo arveli miesten pitävän kaverin puolta.
LOPPUTULOS AVIOERO!
Että kannattee miettiä niitä piloja tai sitten vaikka av:n keskusteluja, kun kaikki pienikin vihje on selkeä merkki pettämisestä. Muuhunhan ihmiset eivät kykene. Enkä silti sano etteikö pettäjiäkin olisi..ja valitettavan paljon.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..
[/quote]
Oletpa yksinkertainen, voi että. *taputus poskelle*
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:06"]
Oikein teit!
[/quote]Ai teki oikein, kun makasi varatun ja perheellisen miehen kanssa. Aha.
[/quote]
Oletpa yksinkertainen, voi että. *taputus poskelle*
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.
Ap
[/quote]Olet voinut aiemminkin maata varattujen kanssa, he eivät vaan ole kertoneet. Kannattaako sinusta yhden yön jutut, oikeesti?
Hyvät naiset, älkää nyt niitä fritsuja kaulaan tehkö!! Johan nyt erkkikin tietää kuinka helppo ne on selitellä.
Ihmetyttää miehen toiminta, mikä tarve hänellä on ilmoittaa olevansa perheellinen? Sekstailisi yön rauhassa ja häipyisi aamulla vähin äänin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.
Ap
[/quote]Etkä edes kysynyt? Eli miksi mahdollistat pettämisen?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.
Ap
[/quote]Etkä edes kysynyt? Eli miksi mahdollistat pettämisen?
[/quote]
Oletpa yksinkertainen, voi että. *taputus poskelle*
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..
[/quote]
Oletko urpo? Juurihan ap kertoi että mies tunnusti vasta eilen yöllä. Sitten ap veti sen fritsun, jotta mies jäisi kiinni. Turha ap:ta on syyllistää, mistäs se tiesi miehen olevan varattu. Nyt tietää.
[/quote]Olisi kysynyt.
Jos isken miehen baarista niin ei kyllä eka kysymys ole, että oletko varattu? Ap teki ihan oikein mitä ihmiset oikein sekoaa! Syyllistätte yhden illam jutuista mitä varmaan suurin osa kuitenkin elämänsä aikana tekee, kun jutum pointti oli pettävä mies??
Ihan oma mokas, ap. Ja mies ei jää edes kiinni. Mahtaa harmittaa yhden yön pano, josta ei tiedä mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Ja sinä olet toinen osapuoli..
[/quote]
Se luetun ymmärtäminen...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:14"]
Jos isken miehen baarista niin ei kyllä eka kysymys ole, että oletko varattu? Ap teki ihan oikein mitä ihmiset oikein sekoaa! Syyllistätte yhden illam jutuista mitä varmaan suurin osa kuitenkin elämänsä aikana tekee, kun jutum pointti oli pettävä mies??
[/quote]No mutta miksi ap sitten valittaa, että inhoan pettämistä, kun kuitenkin antaa miehille sen mahdollisuuden? Luulisi tuollaisen juuri kysyvän, että oletko vapaa.
"ei kyllä eka kysymys ole, että oletko varattu" Sänkyyn voi mennä, muttei viitsi kysyä...just.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.
Ap
[/quote]
Cheekin keikan jälkeen...kertoo kaiken ap:sta.
[/quote]
Itse asiassa tuo ei kerro minusta mitään muuta kuin sen, että olin eilen Cheekin keikalla.
Ap
Miksi mies ei vetänyt kaulaa pois tai tönäissyt ap:ta pois? Hän oli jo kertonut ap:lle olevansa varattu joten hänen ei olisi tarvinnut enää selitellä ap:lle miksi hän työntää tämän pois. Eli varattu ukko on antanut toisen lutkuttaa kaulaa? Nopeastihan se jälki siihen tulee, mutta ei se niin nopeasti tule ettei ehtisi toista työntää pois, vai makasiko ukko makkurissa kun ap. imi?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
Tämä oli siis eilinen yhden illan juttu baarista, riehaannuin Cheekin keikan jälkeen baariin ja mies lähti mukaan sieltä. En tiennyt että oli varattu, ei maininnut sanallakaan eikä ollut sormusta.
Ap
[/quote]
Cheekin keikan jälkeen...kertoo kaiken ap:sta.
[/quote]
Itse asiassa tuo ei kerro minusta mitään muuta kuin sen, että olin eilen Cheekin keikalla.
Ap
[/quote]
Cheekin keikalla viihtyvä nainen joka harrastaa yhden illan panoja...aika wt-touhua.
Ei todellakaan ole mun asia kysellä mieheltä onko varattu. Lähden siitä olettamuksesta, että varatut miehet eivät lähde muiden matkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:27"]
Ei todellakaan ole mun asia kysellä mieheltä onko varattu. Lähden siitä olettamuksesta, että varatut miehet eivät lähde muiden matkaan.
Ap
[/quote]
Huono olettamus. Humalassa hyvin moni miehistä lähtee pillun perään kun semmoista on tarjolla oli varattu tai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:27"]
Ei todellakaan ole mun asia kysellä mieheltä onko varattu. Lähden siitä olettamuksesta, että varatut miehet eivät lähde muiden matkaan.
Ap
[/quote]Joten panet mieluusti varattujakin, kunhan et tiedä siitä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.
Ap
[/quote]Miksi sitten mahdollistat sen?
[/quote]
Oletpa yksinkertainen, voi että. *taputus poskelle*